Ik spreek uit ervaring vanwege mijn jarenlange relatie met Renault en dan met name de vestiging Veghel. Uitermate vriendelijke en service gerichte mensen.
Goede uitleg wat er gaat gebeuren en nadien wat er gebeurd is.
Apart
keurig volgens afspraak geholpen. Probleem opgelost.
Goede planning, duidelijke overdracht over de gedane werkzaamheden en een prima plek om te wachten bij een heerlijke kop koffie ... of 2
Suoer fijn geholpen ,, fijne mensen een dikke 10
Binnen 24 uur een offerte gekregen en persoonlijk contact met Rob van Helmond. Alle vragen kunnen stellen. met een goed en eerlijk advies van Rob van Helmond. Hierdoor is de aankoop van mijn nieuwe auto vlekkeloos verlopen en werd ik door Rob van Helmond op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Ik rij al jaren Renault en constant nieuw maar dit was voor mijn een goede ervaring hoe het ook kan.
Goed
Auto gebracht voor garantiegevallen Alles netjes en naar behoren gemaakt Erg vriendelijk behandeld en lekkere koffie gehad
Nieuwe banden. Goed geholpen.
Snel een afspraak kunnen maken voor onderhoud. Goede service en vriendelijk personeel.
Duidelijke afspraken vooraf. Goede uitleg over wat gedaan is. Naast onderhoud ook een trekhaakbevestigd. Een goede duidelijke voorlichting en uitleg over de rekening.
storing meteen opgelost
diverse ( software gerelateerde) zijn uiteindelijk opgelost in een zeer tijdrovende reparatie. maar ik werd keurig op de hoogte gehouden van vorderingen en nog te verwachten benodigde reparatietijd
Ik was de laatste paar keer teleurgesteld maar merk echt een verschil als Harold er is.
Klantgericht; betrouwbaar in afspraken; kwaliteit
Goed afgehandeld. Was wel iets duurder dan ik dacht
Super netjes behandeld
Je wordt goed behandeld en goede uitleg en goede service
Ondanks dat auto (niet gekocht bij Stern) voor de eerste keer ter onderhoud werd aangeboden toch een gevoel dat ik erg welkom ben.
Correcte ontvangst volgens afspraak, deskundig uitgevoerde werkzaamheden en klantvriendelijke benadering.
nadat ik een schade had aan de auto ben ik door Stern naar verschillende personen doorverwezen , jammer dat ze niet direct je telefonisch te woord kunnen staan en omdat je tot 2x toe een foutief telefoonnummer krijgt om schade te melden kan dit zeker verbeterd worden. Ook dat je de werkplaats niet rechtsstreeks kan benaderen telefonisch is lastig. Terugbelafspraken komen ze niet altijd na. Overigens had ik het zeer op prijs gevonden als we van de werkplaats ook het bedrag hadden geweten voorafgaand aan de reparatie. De offerte van Stern was een bedrag van 1041 euro uiteraard gaven ze wel aan dat het een indicatie was. Echter als dan uiteindelijk de reparatie meer dan 2700 euro is! vind ik dit wel een vreemde offerte en ongeloofwaardig wat dan de reparatie betreft. we hebben ook niet vernomen wat het dan zo duur heeft gemaakt . Ook hadden wij een lekke band en dat bedrag nemen ze dan niet mee in de repartiekosten, ik snap dat dit misschien niet mag of kan maar vind het wel een beetje te ver gezocht
Werd zowel vanuit Stern als vanuit auto geattendeerd op plannen onderhoudsbeurt. Bij aankomst lag alle informatie paraat, inclusief de informatie dat ik een servicecontract heb. Tijdig en vriendelijk gebeld om de auto, na een wasbeurt en met schone matten, weer op te halen.
ben zeer vriendelijk ontvangen , service was ook goed .
Goed
Mountbattenweg 6
5466 AX Veghel
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.