Verkoop, service en onderhoud passen zich perfect op elkaar aan

Sinds zestien jaar vaste klant m.b.t service en onderhoud na aankoop van mijn Opel Corsa. Bij elke service beurt en of vragen m.b,t tot het wel of niet werken van bepaalde technische problemen wordt er adequaat en vriendelijk gekeken en uitgelegd wat er aan de hand is en in overleg naar de juiste oplossing gezocht om dit naar volle tevredenheid op te lossen

Fijn geholpen

Mooi bedrijf, fijn geholpen door Sharon. Aflevering auto was een feestje.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Geweldig geholpen en ervaren.

Bij het kopen van een gebruikte auto geweldig en soepel geholpen. Marc dacht heel goed mee en kwam uit zichzelf al met zaken die nog wat aandacht moeten hebben bij de auto voor aflevering. De aflevering van de auto was erg leuk gedaan. Een occassion gekocht maar behandeld alsof het een nieuwe auto was.

Zeer goed geholpen

absoluut een goed adres voor de aankoop van een auto. Goede prijs, geen extra kosten, wel extra werk verricht, duidelijke overeenkomst en waar voor je geld.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Hele fijne zaak, capabele mensen en zeer fijne omgang met ons en onze wensen.

Nieuwe auto gekocht n.a.v. noodweer Italië. Erg goed geholpen en alles werd duidelijk verteld over de auto. Ook is binnen een week alles geregeld qua rijklaar maken, wat erg fijn is!

Top... de aflevering van onze Opel Grandland

Zeer deskundige en klantvriendelijke aflevering van onze auto

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Zeer fijne ervaring met Marc.

Meerdere malen langs geweest en altijd een fijne ervaring met Marc gehad. Zeer behulpzaam en fijne afhandeling van zaken. We komen graag terug voor de aanschaf van de volgende auto.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Belazerd. Van vliet garage Gouda.

2 maanden voor onze vakantie een afspraak gemaakt voor de 100000 km beurt en apk. Vlak voor de vakantie zodat we veilig op vakantie konden. Nou alles behalve dat! Geen tijd om je distributie snaar te vervangen ( dit moet bij deze beurt) Andere opel garage gevonden die had gelukkig wel tijd. Die vonden een afgebroken afdekplaat die zat vast gekit, daaronder een flinke olie lekkage, geen achteras stootrubbers die zaten er helemaal niet in,moest een nieuwe motorsteun in door de olielekkages. Ik kom nooit meer bij deze garage. Klacht is ingedient en ik hoop dat ze met een passende oplossing komen.

• Showroom N.v.t.
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Jammer dat je een minder gevoel over ons hebt Miranda. Gelukkig hebben we achter de schermen contact met elkaar. Met vriendelijke groet, Team autocentrum van Vliet

Prima service, aardig personeel

Bij Van Vliet in Woerden wordt je altijd netjes geholpen. Mensen zijn er vriendelijk, geven je het gevoel dat je welkom bent en zijn ter zake deskundig.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Al heel wat jaren klant en dat blijf ik ook nu weer. ‘Autocentrum Van Vliet maakt rijden geweldig!’ Dank voor de aankoopbegeleiding. De aflevering duurde wat langer dan gewenst, maar dat lag niet aan de Autocentrum Van Vliet. Ik ben dik tevreden.

Ontspannen, transparant en prettig

Sharon heeft ons erg prettig geholpen. Ontspannen en zonder op te dringen. Veel informatie gekregen en tijd om erover na te denken. Fijne ervaring, zeker aan te raden!

Erg prettig

Wij waren ons aan het oriënteren voor een nieuwe auto en kwamen bij autocentrum van Vliet in Woerden terecht. We werden zeer prettig ontvangen en er werd moeite gedaan om ons te adviseren en met ons mee te denken. Nog bij andere autobedrijven gekeken maar daar was de klantvriendelijkheid een stuk minder.

Persoonlijk , service gericht, en van A tot Z geregeld

Op internet een auto uitgekozen , voor ons was dit de Opel grandlandx . Mailtje gestuurd voor een proefrit , voor ons was dit op een uur rijden van ons huis , we kregen gelijk een mail terug met een planning voor de proefrit, éénmaal daar aan gekomen prettig ontvangen door Marc de verkoper hij heeft ons werkelijk super goed geholpen en antwoord gegeven op al onze vragen en zelfs over de app super snel antwoord echt top service ( zoals ik het noem ) liefde voor het vak . De auto werd vanmorgen afgeleverd en we hopen op veel rijplezier , maar ik heb vertrouwen in deze vestiging in Woerden dat het goed komt.

Super verzorgd

Onze aanschaf gedaan van onze 2e hands Opel Crossland x, Super verzorgd. Mooie auto en Super verzorgd door Marc.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Top service en heel erg vriendelijk!

Ik heb een hele goede ervaring beleefd waarbij service en kwaliteit natuurlijk belangrijk is. Verder ben ik ook goed ingelicht over de auto en ben ik goed geholpen. Hartstikke bedankt!

• Reden bezoek: Aanschaf van een bedrijfswagen

Zeer tevreden met van Vliet

Ons bezoek aan van Vliet was prettig. We hebben rustig kunnen rond kijken voor een occassion. Marc heeft ons fijn geholpen zonder opdringerig te zijn. Dit hebben we wel eens anders mee gemaakt. We hebben ook een auto gekocht bij van Vliet. En op de dag van ophalen was het tot in de puntjes geregeld.

Op naar de 1.000.000 km!

Vanmiddag heb ik mijn Signum opgehaald welke als nieuw in de showroom stond. Ik heb deze auto inmiddels 17 jaar en de kilometerstand is opgelopen tot 914.000 km. De auto is vanzelfsprekend altijd in onderhoud geweest en grote reparaties waren zelden aan de orde. Helaas kwamen er bij laatste onderhoudsbeurt toch enkele zaken aan het licht waardoor ik ging twijfelen of het geen tijd werd om naar een andere Opel uit te zien. De monteurs bleken dusdanig betrokken te zijn bij deze prachtige auto dat zij voorstelden om de reparaties in hun eigen tijd uit te voeren. Bovendien werden de benodigde onderdelen door Autocentrum van Vliet beschikbaar gesteld. Nog steeds ben ik beduusd van deze geweldige service en ik zal mijn bewondering en lof voor dit bedrijf aan iedereen kenbaar maken! Het was een groot feest om weer met mijn vertrouwde Signum te kunnen toeren want het blijft een geweldig fijne reiswagen. We gaan er alles aan doen deze auto naar het miljoen te rijden, aan de werkplaats zal het zeker niet liggen want die is goud waard!

Super vriendelijk, fantastic geholpen

Geweldig wat een goede service onwijs bedankt

Prima service weer

Zoals altijd prima service!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Zeer goede ervaring met een service-level wat je zelden meer tegenkomt

Medio 2020 een Opel Combo aangeschaft welke - nog steeds - enorm goed bevalt. Los van dat dit natuurlijk belangrijk is viel voornamelijk de zeer goede service mij gedurende het hele traject op. Van begin tot eind is dit tip top in orde bij van Vliet. Zelfs 2 jaar na aanschaf heb je binnen 2 minuten antwoord op je vraag per mail waarbij de begeleidende medewerker de 'materie' als de dag van gisteren op zijn netvlies heeft. In het bijzonder hierbij complimenten voor Wesley van Ingen. Zoals al aangegeven kom je dit vandaag de dag niet vaak meer tegen. Opel bevalt goed, wanneer ik toe ben aan een nieuwe en dit wederom een Opel wordt zou ik niet twijfelen over een andere zaak.

• Reden bezoek: Aanschaf van een bedrijfswagen

Top bedrijf en super service. Aanrader

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Goed geholpen. Prima service.

Kom er al jaren. Prima bedrijf.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Huidige auto ingeruild. Prettig geholpen door de verkoper. Het bedrijf is professioneel in haar communicatie en komt afspraken na. Ik kan iedereen aanraden om dit zelf te ervaren door een bezoek te brengen aan de showroom.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Erg vriendelijke verkoop die op een eerlijke manier zaken doet. Ben ik erg over te spreken.

Goed geregeld

Goede service duidelijke afspraken. Met zorg voor de auto

Botnische Golf 13

3446 CN Woerden

Over Autocentrum van Vliet Woerden (Opel en Aiways)

Autocentrum Van Vliet is met gepaste trots dé Opel, Peugeot, Citroën en Aiways dealer in het Groene Hart. Je kunt bij ons terecht voor het kopen van een auto of bedrijfswagen, maar ook voor het onderhoud en de reparatie ervan. Daarnaast verzorgen wij merk-erkend schadeherstel, bedrijfswageninrichting en hebben we een onderdelenservice. Kortom wij zijn een full-service autobedrijf die jou volledig ontzorgt. Autocentrum Van Vliet is onderdeel van Van Vliet Autogroep.