Super service!

Opel Van Vliet heeft mij goed geholpen bij de keuze voor een elektrische (lease)-auto. Er kwam een snelle offerte en na het accepteren is de aanvraag heel snel verwerkt. Ook was er alle tijd voor een proefrit en voor overige vragen. Bij het ophalen was de auto volledig opgeladen, mooi ingepakt in een hoes, werd ik verrast met een mooie bos bloemen en werd de auto van A-Z uitgelegd. Heel fijn dat er uitgebreid de tijd wordt genomen. Ik zou Van Vliet zeker aanbevelen!

• Reden bezoek: Andere reden

Net bedrijf, goede service

Kwam voor een bepaalde accession auto. Die was het net niet helemaal. Maar verkoper liet mij netjes alternatieven zien. Daar kwam 1 hele mooie auto uit. Paar dagen later kon ik een proefrit er mee doen, mocht er ook mee naar mijn eigen garage mee voor een controle daar. Heb een hele mooie en nette deal gekregen en rij nu met veel plezier in mijn auto.

Klantvriendelijke en goede service

Mijn ervaring is super top , heel klantvriendelijk denkt met de klant mee zeker een aanrader. Service gericht en ook hele vrolijke medewerkers .

Perfecte service

Vriendelijke mensen, duidelijke uitleg in alles, perfecte service,

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goed geholpen met de aankoop van een auto.

Netjes bedrijf en op een prettige manier een auto gekocht. Ik heb nog geen ervaring met de garage voor onderhoud of reparaties maar heb er vertrouwen in dat dat goed zit.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goede ervaring met verkoper Marc de Viet. Geeft goede uitleg, makkelijk in de omgang, kun je van alles vragen en neemt de tijd voor jou als klant. Al met al een prettige ervaring

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Netjes geholpen aan een nieuwe auto

Ik was niet echt op zoek naar een andere auto maar gewoon aan oriënteren. In showroom netjes geholpen en zeker niet opdringerig wat soms bij bedrijven ook wel het geval is. En uiteindelijk een nieuwe auto gevonden en de levering was ook een klein feestje. Bedankt voor het fijne contact.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Fijn gesprek. Duidelijke info, prima!

We hebben een prettige ervaring gehad bij het kopen van onze auto. We zijn goed te woord gestaan en na het maken van 2 proefritten werden we goed geholpen bij het maken van een keuze.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Al jaren tevreden met de kwaliteit en de service!

Deze garage staat altijd klaar om je te helpen als je problemen hebt met je auto. Ze zijn niet de goedkoopste, maar daar krijg je dan ook service voor terug die naar mijn mening ongeëvenaard is voor de uiteindelijke prijs. Heb je pech of wil je een andere auto en koop je 'm bij deze garage, dan geven ze je een leenauto ter beschikking als je niet zonder kan, well even vol tanken natuurlijk. En ook het onderhoud komt bij een Opel met een anwb soortgelijke service van de opel zonder extra kosten. Ik ben al jaren klant, een week geen andere.

• Reden bezoek: Andere reden

Goede ervaring met autocentrum van Vliet in Woerden.

Fijn ontvangst na een afspraak gemaakt te hebben voor een proefrit. Nadat er een overeenkomst was gesloten, hebben we de auto (2 weken later) opgehaald op een zeer bijzondere wijze. De overige beoordelingen die we gelezen hebben, waren zeker niet overdreven! Echt een aanrader om hier een auto te kopen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Bij het kopen van mijn Opel Karl ben ik ontzettend goed geholpen door Marc. Ik werd constant op de hoogte gehouden tijdens het aankoopproces. Heel tevreden!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

We zijn goed geholpen door Marc. De paar kleine opmerkingen die we hadden over de auto zijn netjes verholpen. Alles over de nieuwe auto werd uitvoerig uitgelegd.

vertrouwd

Met veel plezier breng ik mijn auto voor onderhoud, wij worden hier netjes over geïnformeerd. Keurig geholpen , geven een veilig gevoel. Helaas lopen wij soms de showroom in om tijdens het wachten van het onderhoud ( klein ) even een kop koffie te drinken en zien vervolgens weer een mooie auto staan. Ook dan is vragen iets teveel. Top service / vriendelijke benadering. Stap naar een andere garage is niet meer zo snel gemaakt.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Topie hoe ze me om gaan

Ze hebben altijd tij voor je en de garantie doen niet mogelijk je kom er altijd wel uit

• Reden bezoek: Aanschaf van een bedrijfswagen

Zoals vanouds gewoon alles weer top geregeld.

Weer een opel gekocht hier deze X een bijna nieuwe en alles weer perfect geregeld door het verkoop team .

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Fantastisch bedrijf en prima service en heel klantvriendelijk.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goede service en scherpe prijzen

Onze auto's is heel netjes opgeleverd. Verkoper heeft de tijd genomen om uitleg te geven over de auto en de functies van diverse knoppen.

Top service!

Heel goed en vriendelijk geholpen. Mooi assortiment auto's en zeer tevreden de nieuwe auto! Ik ben hartelijk begroet, koffie en uitgebreide uitleg van de auto erbij gekregen. Ik kom hier graag terug.

Goed en deskundig

Heel prettig geholpen door bas

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Zoals we al jaren gewend. Nemen tijd voor je met goed advies en de service is ook geweldig.

Fantastisch geholpen

Onlangs een nieuwe auto hier aangeschaft, nadat ik door mijn familie werd geattendeerd op dit bedrijf. Zij vertelde ons over de prettige ervaring die zij hier hebben ervaren. Ook wij heb dit proces als zeer prettig ervaren. Vanaf het eerste contact merkten wij al op dat de klant hier nog echt centraal staat. Met alles werd goed meegedacht, en werd ook goed en deskundig advies gegeven. Daarnaast hangt er ook een hele positieve en ontspannen sfeer, waardoor je ook echt een beleving ervaart tijdens de aankoop. Ook tijdens de aflevering werd er echt de tijd voor je genomen. Het begint met het ‘uitpakken’ van je nieuwe auto, vervolgens wordt al het reilen en zeilen van de auto uitgelegd. Daarnaast krijg je nog een mooie bos bloemen. Al met al zeer tevreden, en in de toekomst komen wij hier zeker weer een auto halen!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Fantastisch geholpen door Marc te Viet!

Veel tijd en goede uitleg over de auto. Stelt je op je gemak en weet waar die over praat.

Fantastisch geholpen

Toen ik op zoek was naar een andere auto werden al mijn wensen in kaart gebracht. Op basis daarvan is de voor mij juiste auto gevonden. Uitleg over de opties was helder en ook het proces van aankopen en inruilen. Kortom, alles wat je nodig hebt

Zeer prettige service

Auto gekocht bij dit bedrijf. Goed contact. Zeer behulpzaam. Nette aflevering, alles goed op orde

Fantastisch, deskundig en correct

Goede en erg fijne garage. Deskundige hulp en monteurs.

Botnische Golf 13

3446 CN Woerden

Over Autocentrum van Vliet Woerden (Opel en Aiways)

Autocentrum Van Vliet is met gepaste trots dé Opel, Peugeot, Citroën en Aiways dealer in het Groene Hart. Je kunt bij ons terecht voor het kopen van een auto of bedrijfswagen, maar ook voor het onderhoud en de reparatie ervan. Daarnaast verzorgen wij merk-erkend schadeherstel, bedrijfswageninrichting en hebben we een onderdelenservice. Kortom wij zijn een full-service autobedrijf die jou volledig ontzorgt. Autocentrum Van Vliet is onderdeel van Van Vliet Autogroep.