Goede ervaring,

Correct geholpen door vriendelijke verkoper met kennis van zaken. Ik kom hier al jaren en de service is goed.

top service

Zeer fijn geholpen in de showroom, bij het uitzoeken van de nieuwe auto en bij de aflevering van onze nieuwe auto. Zeer fijne ervaring. Bedankt Bas en Sharon.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Prettig, laagdrempelig en duidelijk!

Top !

Vriendelijk, goede service & duidelijk

• Reden bezoek: Aanschaf van een bedrijfswagen

Vriendelijk en vlot geholpen

Mijn eerste auto gekocht via deze dealer. Goede proefrit kunnen maken met uitleg over de auto en de mogelijkheden. Voor het ophalen aan goede informatie gekregen en op de hoogte gehouden van de voortgang.

• Showroom N.v.t.

Ik ben zeer tevreden.

Bas Schreuder, was zeer duidelijk in zijn uitleg, vriendelijk en nam de tijd voor ons

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Zeer vakkundig geholpen uterus tevreden. 10+ Je komt voor een service beurt en gaat weg met een nieuwe Corsa

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Aflevering was super!

Vandaag mijn auto opgehaald. Prima service. Er werd voldoende tijd uitgetrokken voor een kopje koffie, uitleg over de auto en ook nog een bloemetje. Kortom een prima ervaring. En de avond ervoor een WhatsApp met foto's van een in zwart gehulde auto. Erg leuk.

Prima dealer

Ze doen wat een klant kan verwachten.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Auto is netjes afgeleverd met prima uitleg.

Prima!

Klantvriendelijk. Keurig geholpen. Kom nu zo'n 10 jaar bij deze dealer en bewust opnieuw voor deze dealer gekozen.

Eerlijk verhaal.

Vandaag mooie corsa gekocht te Woerden. Daarbij markt conforme, eerlijke inruilprijs ontvangen voor mijn astra. Verkoper Marc neemt alle tijd, geen haast of gladde praatjes, gewoon duidelijkheid, kent de markt, geen spelletjes, keurig voorstel, met persoonlijk tintje. Dit bedrijf heeft véél aanbod, voor elk budget een passende auto. Met een blij gevoel op naar de geplande aflevering. Ook voor onderhoud komen wij zeker terug. Aanrader!!!!.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Een Opel dealer met een zeer persoonlijke touch...

Zeer persoonlijke benadering.

Prettig geholpen

Goed en eerlijk geholpen bij aanschaf van private lease auto. Goede en eerlijke voorlichting mbt extra opties, geen langdradige verkooppraat om maar meer opties te verkopen. Verkoper (Marc) legde alles goed uit, voelde aan wat wij wilden en kwamen zo tot een koop.

Fijne garage

Wordt altijd zeer vriendelijk geholpen

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Zeer fijne en duidelijke service

Wij hebben een zeer goede ervaring met de aankoop van een nieuwe auto bij Autocentrum van Vliet. Fijne service en duidelijke taal waardoor de communicatie als zeer prettig is ervaren.

Heel tevreden

Heel goed geholpen.

Vriendelijk en deskundig

Goed geholpen en een mooie nette auto gekocht. Het ophalen hebben ze ook heel leuk gemaakt met een onthulling en een bloemetje.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

wat een klant kan verwachten van zijn aankoop/deal

een bijzonder prettige, goed gemotiveerd, meedenkend uitgebreid informatief en vriendelijk t.a.v waarvoor je komt. Garage en/of verkoop. Ik heb jullie niet op een of andere manier gevonden, ben al jarenlang klant van de opelfamilie van Vliet.

Persoonlijk contact, meedenken

Het persoonlijke contact was fijn. Er is met ons mee gedacht bij het kiezen van een andere auto. We werden vriendelijk geholpen en er werd de tijd voor ons genomen! Gastvrij, welkom

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

top garage met service hoog in het vaandel.

fijn gesprek gehad met Marc en de auto (opel corsa) is zaterdag 1 mei heel erg leuk afgeleverd met bos bloemen en grote drop pot erbij! kortom ik ben zeer tevreden en kan iedereen aanraden om een auto bij van Vliet te kopen!

Best ever

Unique and I will recommend it to all my friends. I will for sure go there for my next car.

Klant vriendelijk en duidelijk

Bij aankoop 2e handsauto met inruil vriendelijk en eerlijk geholpen

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Ik vond de begeleiding top.

Zeer prettige uitleg, was mijn eerste nieuwe Opel Vivaro. Ook de onbevangen sfeer vond ik prettig.

Gewoon goed

Bem prima ontvangen en goed begeleid met het uitzoeken van onze nieuwe opel vivaro

• Reden bezoek: Aanschaf van een bedrijfswagen

Botnische Golf 13

3446 CN Woerden

Over Autocentrum van Vliet Woerden (Opel en Aiways)

Autocentrum Van Vliet is met gepaste trots dé Opel, Peugeot, Citroën en Aiways dealer in het Groene Hart. Je kunt bij ons terecht voor het kopen van een auto of bedrijfswagen, maar ook voor het onderhoud en de reparatie ervan. Daarnaast verzorgen wij merk-erkend schadeherstel, bedrijfswageninrichting en hebben we een onderdelenservice. Kortom wij zijn een full-service autobedrijf die jou volledig ontzorgt. Autocentrum Van Vliet is onderdeel van Van Vliet Autogroep.