Top service!

Snelle reacties en echt top service!

Super fijne service

Goed geholpen door Men. Schipper....TOP!

Geweldige betrouwbare service.

Ik heb de samenwerking met Autocentrum van Vliet en Yannick Als zeer prettig ervaren. Het contact verliep erg goed. En alles is tot in de puntjes geregeld.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Ik ben heel goed ontvangen en geholpen.

Voordat ik bij jullie ben gekomen, ben ik bij 2 Opel dealers geweest. Ik ben zeer tevreden hoe ik ben geholpen door Yannick. Een hele vriendelijke man met veel kennis. Ik heb goed naar zijn advies geluisterd en ben daar enorm blij mee. De reden dat ik bij jullie de aankoop heb gedaan is de manier hoe Yannick mij heeft geholpen.

• Reden bezoek: Aanschaf van een bedrijfswagen

Keurig, vlot en vakkundig.

Via Dhr. Schipper een nieuwe Vivaro gekocht. Na een erg prettige rondleiding van de wagen en meermaals opvragen van verschillende prijsopgaves binnen 2 weken een prachtig voorraadmodel kunnen ophalen voorzien van alle wensen en opties.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Plezierig en hartelijk ontvangst en geholpen

na vooraf telefonische contact te hebben gehad werden wij ontvangen met een lekker bakje koffie en een goed gesprek over de auto die wij kwamen bezichtigen, daarna een keurige offerte mee naar huis zonder ook maar enig opdringerige verkoop praatjes, het besluit om de aankoop voort te zetten lag volledig bij ons. bij het ophalen van de auto keurig alle punten afgehandeld die wij hadden afgesproken incl uitleg over allerlei functies van de auto en met een bosje bloemen keerden wij met volle tevredenheid huiswaarts.

Zeer goed geholpen

Ben zeer goed geholpen met aanschaf van bus.

vriendelijk, kundig en voortvarend

Vriendelijke en kundige verkoper, snelle afhandeling en levering.

heel goed

Vriendelijk en deskundig ontvangen en geholpen

Magnifique

Onlangs brachtten wij onze 13 jaar oude Opel voor APK en onderhoud. Al vrij vlot werd ons gevraagd of het nog wel verstandig was om deze te repareren, gezien de hoge kosten, de leeftijd en het gebruik van de auto. Hierop zijn wij in samenwerking met de werkplaats receptie, de afdeling verkoop en (volgens mij) de backoffice medewerkster, een zoektocht gestart naar een mooie nieuwe auto. Deze hebben we samen gevonden en ook via Autocentrum Van Vliet gekocht. Dit was zonder de inspanningen van autocentrum van Vliet niet mogelijk geweest. En daarom durf ik rustig te zeggen dat dit bedrijf werkt als een goed geoliede motor. De service verlening die men ten uitvoer brengt, is erg prettig. De lijnen zijn kort, men is pragmatisch van aanpak, duidelijk en dit loopt in het hele bedrijf door op dezelfde heldere manier. Voor mij als klant is dat in 1 woord Magnifique! Waarom? - Men heeft gekeken wat realistisch is m.b.t. kosten van de oude auto - Men heeft mee gekeken naar de spullen die wij mee moeten nemen en of dit past (rolstoel en aangepaste autostoel) - Men heeft een kleur gesuggereerd die mooier is dan dat wij hadden durven dromen

• Reden bezoek: Andere reden

Vol lof!

Fijne verkoper, wist waar hij hrt over had. Klantvriendelijk, echt top! Bedankt Marc.

Zeer klantvriendelijk

Op ons gemak door de showroom gelopen. Verschillende auto’s bekeken. Niet opdringerig. Goed en duidelijk advies gekregen. Was ook geen moeite als we een proefrit wilde maken.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Warm, vriendelijk, open, uitnodigend, welkom

Marc is erg klantgericht en klantvriendelijk in omgang. Hij geeft je het gevoel dat ik, als klant, uniek ben en hij er alles aan doet om mij, als klant, tevreden te stellen. Zeer service gericht en makkelijk benaderbaar.

Uitstekende dienstverlening

Alles prima geregeld en afspraken nagekomen door Marc de Viet en Sharon Lakerveld!! Goed, zakelijk en vriendelijk!!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Fantastisch bedrijf en onwijs goede service

Allemaal echt top geregeld! Ik kwam met de trein omdat ik mijn nieuwe auto ging ophalen, mijn contact daar, Marc de Viet, zei dat ik van station woerden zou worden opgehaald door een medewerker. Als dat al niet goede service is werd ik daar ook netjes met een kopje koffie neergezet en mocht ik alvast naar mijn nieuwe auto kijken tot ik geholpen kon worden. Na 5 minuten kwam de heer de Viet mij halen om even naar zijn kantoor te gaan om alles uit te leggen en te ondertekenen . Vervolgens naar mijn nieuwe auto gelopen, alles keurig netjes uitgelegd gekregen waarna ik kon gaan rijden. Alles op een nette manier en voelde me er bijna thuis. Goede nette showroom en ook alle corona regels waren keurig in acht genomen! Ik heb mijn vrienden en familie dit ook verteld dat als ze een nieuwe of occasion wilde dat ze hier een top service krijgen!!

Klantvriendelijk

Snelle reactie op mail/ telefoon, meedenken in oplossingen, klantvriendelijk

Echt toppie service

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Top bedrijf

Deskundig, behulpzaam om de problemen op te lossen van werkplaats en receptie tot verkoop.

Kantvriendelijk en deskundig!

Een hele klantvriendelijke en deskundig Opel dealer!

Super Service!!

Voor de tweede maal een Opel gekocht in Woerden, dit maal geholpen door Bas. Bas is echt een topper, zeer klantvriendelijk, en duidelijk vanaf het eerste contact tot de aankoop van de auto, en zelfs daarna! Wij hebben het als een super service ervaren. Helaas was Bas bij het afleveren van de auto verhinderd, maar dat had hij ons ook mede gedeeld. De collega die de aflevering verzorgde dat was Marc en die heeft het ook voortreffelijk gedaan! Ik zeg ga zo door.... en wij komen zeker weer terug bij jullie!!! Groeten Familie Mos.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Zeer gastvrij en goede verkoper

Leuke sympathieke verkoper. Duidelijke en klantvriendelijk.

• Reden bezoek: Aanschaf van een bedrijfswagen

Goedemiddag, de koop van onze Opel Corsa via Marc de Viet zeer prettig en klantgericht erg blij mee!

Uitstekende verkoop door Marc de Viet, we zijn er zeer blij mee!!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Ondanks Corona keurig en snel geholpen bij aanschaf van mijn Opel Vivaro. Bedankt Yannick en Leo

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Sinds een aantal jaar zijn wij klant bij Autocentrum van Vliet in Woerden en elke keer weten ze ons weer te verassen. Of het nu gaat om de specifieke kennis van auto's die nu al ruim 13 jaar niet meer gemaakt worden of als het gaat om het meedenken met de klant met een mobiliteitsprobleem. In elk en ieder geval is het personeel vriendelijk, beleeft en denkt men mee naar een oplossing. Dit alles zorgt er voor dat wij enigszins zorgeloos (je weet immers nooit exact wat er aan de hand is) de auto's aanbieden voor onderhoud en reparatie bij dit top bedrijf.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

We zijn met zeer goede service en een keurige leenauto geholpen toen onze nieuwe Opel problemen had.

Botnische Golf 13

3446 CN Woerden

Over Autocentrum van Vliet Woerden (Opel en Aiways)

Autocentrum Van Vliet is met gepaste trots dé Opel, Peugeot, Citroën en Aiways dealer in het Groene Hart. Je kunt bij ons terecht voor het kopen van een auto of bedrijfswagen, maar ook voor het onderhoud en de reparatie ervan. Daarnaast verzorgen wij merk-erkend schadeherstel, bedrijfswageninrichting en hebben we een onderdelenservice. Kortom wij zijn een full-service autobedrijf die jou volledig ontzorgt. Autocentrum Van Vliet is onderdeel van Van Vliet Autogroep.