Zeer eerlijke verkopers

Na aanschaf auto zijn we nog een keer rond auto gelopen zagen we schade aan achterbumper verkoper en ik zelf hadden dit niet gezien zonder gezeur kwam de optie dit moet gemaakt worden . Zeer veel respect over eerlijke verkopers zeer veel dank.

Heel snel afgehandeld

Ik zocht een nieuwe bestelbusje en zo snel mogelijk. Garage Van Vliet heeft me heel snel geholpen met het afleveren van een nieuwe bestel busje hoe ik het wou hebben. Ik wil ze hiermee heel erg bedanken voor het snelle service en ook Yannick Schipper die mij heeft geholpen.

Snel en adequaat

Onverwacht bezoek, zonder afspraak kon ik de auto achterlaten en een leenauto meenemen. Geen ja maar, gewoon service bieden zoals je het verwacht.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Goede ervaring

Goede ervaring met jannick alles was helder en vooral niet te formeel.Je word er ontvangen alsof je er al jaren komt.Mocht je een nieuwe opel willen kopen raad ik van vliet zeker aan.

• Reden bezoek: Aanschaf van een bedrijfswagen

vlekkeloze afhandeling van mijn aankoop.

Door de scherpe aanbieding kon ik niet om van Vliet heen. Service was perfect en de de auto ook.

• Reden bezoek: N.v.t.

Beste garage in de regio Woerden!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Zeer open en laagdrempelig.

Afgelopen weken contact gehad met verkoper en andere manager. Zeer open man en laagdrempelig. Mede daarom een Zafira aangeschaft. En natuurlijk ook goede prijs/kwaliteit auto. Wij hopen er lang pkezier van te hebben.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Met een heel goed gevoel de showroom verlaten

Wij zijn op een vriendelijke, vakkundig en vertrouwelijke manier te woord gestaan en zullen anderen dan ook aanprijzen bij deze Opel dealer.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Voldoet niet aan de verwachtingen

Onlangs een melding gekregen in m’n dashboard “controleer lucht verontreiniging” en even later “800 km blokkade anti lucht verontreiniging”. Met de Opel dealer in zowel Woerden als Hellevoetsluis gebeld en beide hebben aangegeven de Opel Movano zo snel mogelijk te laten nakijken aangezien de bus ermee stopt na 800 km. Des ondanks hebben beide filialen niet direct tijd om hem na te kijken en wat nog “slechter” is, is dat beide filialen op het moment ook geen vervangend vervoer hebben omdat deze allemaal bezet schijnen te zijn terwijl ik mede vanwege het feit recht te hebben op vervangend vervoer de Opel Movano heb aangeschaft. Nu zit ik met 2 problemen. Ik kan niet met de bus rijden aangezien hij uitvalt na 800 km wat mij een groot inkomsten verlies lijdt tot ik een afspraak heb bij de Opel dealer, en dan is het nog maar de vraag of er vervangend vervoer beschikbaar is wat wel duidelijk is aangegeven met de aankoop van de Movano. Dit alles lijdt dus tot een enorm inkomsten verlies en ik vindt echt schandalig van Opel.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Uitstekend!

Zeer prettig en klantvriendelijk geholpen bij het kopen van een nieuwe auto.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Goed, fijn en eerlijk geholpen!

We zijn goed, fijn en eerlijk geholpen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Uitstekend geholpen door Bas Schreuder, klantvriendelijk, informatief en geduldig. Gekozen voor een private lease constructie, hierdoor minder te spreken over zeer stugge telefonische contacten met Arval. Afstandelijk en minimale informatie, niet klantvriendelijk. Onderstaande beoordeling staat los van arval.

Fantastische goede service

Heel goed geholpen door Yannick Schipper. Duidelijke afspraken. Komt alles na. Vriendelijk. Behulpzaam.

Prettig en persoonlijk contact

We hebben het contact als prettig en persoonlijk ervaren. Er werd steeds de tijd genomen. Medewerkers goed benaderbaar. Kortom een goede service!

Vakkundig geholpen

Vriendelijk en deskundig geholpen Service is top !

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Wij hebben de aankoop van onze auto super goed ervaren.

Gewoon heel netjes allemaal

Gewoon heel netjes allemaal van begin tot de aflevering

• Reden bezoek: Aanschaf van een bedrijfswagen

Zeer goede ervaring. Uitstekende service en extra's

Ik ben geweldig geholpen door de verkoper Marc. Zeer vriendelijk, begripvol en verplaatst zich in de klant.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Zeer klantgericht en buitengewoon goede service

Onze bestelde auto was onherstelbaar beschadigd in de haven gekomen. Dus hebben we 3 maanden langer moeten wachten en hadden onze auto al verkocht. Marc van vliet heeft ons door die periode heen geholpen en met goede communicatie en vervangend vervoer naar het uitleveren van onze nieuwe auto gebracht . Top dus

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

top bedrijf heel fijn geholpen!

Voor een nieuwe Bedrijfswagen snelle levering , Fijn geholpen door de verkoper ,

Snel en vakkundig geholpen

Proefrit en aankoop van Opel Ampera-e zijn snel en zonder haperingen naar mijn wens uitgevoerd. Afspraken over eventuele nazorg gemaakt.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Ik ben erg fijn geholpen!

Ik ben erg vriendelijk en fijn geholpen. Zeker een aanrader!

Wederom top!

Aanschaf nieuwe Crossland ging soepel, Marc is een zeer vriendelijke en behulpzame verkoper. Goede prijs voor inruilauto. Zinj al jaren klant bij van Vliet, bedrijf weet heel goed waar ze mee bezig zijn. Ga zo door!

super bedrijf.

Top geholpen door salesmanager Marc de Viet. Netjes, deskundig, en vooral zeer betrokken.

Uitmuntend!

Goede service! Goed en makkelijk contact met één vast contactpersoon, klantvriendelijk en goed op de hoogte gehouden van alle ontwikkelingen! Extra service verleend met bedrukking en afleveren van de bedrijfswagens. Top geregeld!

Botnische Golf 13

3446 CN Woerden

Over Autocentrum van Vliet Woerden (Opel en Aiways)

Autocentrum Van Vliet is met gepaste trots dé Opel, Peugeot, Citroën en Aiways dealer in het Groene Hart. Je kunt bij ons terecht voor het kopen van een auto of bedrijfswagen, maar ook voor het onderhoud en de reparatie ervan. Daarnaast verzorgen wij merk-erkend schadeherstel, bedrijfswageninrichting en hebben we een onderdelenservice. Kortom wij zijn een full-service autobedrijf die jou volledig ontzorgt. Autocentrum Van Vliet is onderdeel van Van Vliet Autogroep.