Perfecte service en wordt goed geholpen

ruben verkoper van bedrijfswagens heeft mij heel goed geholpen bij het aankoop van mn nieuwe wagen, vriendelijk en vrolijk en staat altijd voor je klaar met je vragen! Bedankt ruben!!

Snelle en goede service

We hadden op korte termijn een bestelbus nodig. Deze kon al op zeer korte termijn geleverd worden en dat ook nog gratis tot aan huis. Super service!

• Showroom N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf van een bedrijfswagen

Goede service, ze denken met je mee

Als zakelijke klant hebben wij een druk bestaan en kunnen en willen dan niet veel bezig zijn met het aanschaffen van een goede betrouwbare auto. Bij Van Vliet wordt er met je meegedacht wat voor jou als ondernemer goed moet en kan zijn. We hebben nu 3 bussen besteld en waren snel geleverd. Wesley bedankt voor je service en zullen snel weer nieuwe bussen besteld moeten worden :)

• Showroom N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf van een bedrijfswagen

Klantvriendelijk en professionele zaak.

Wij zijn al meer dan 40 jaar klant bij Autocentrum Van Vliet en hebben alleen maar positieve ervaringen met dit bedrijf.

Prima.

Ben al jaren klant bij van Vliet. Auto net laten keuren en grote beurt, alles volgens afspraak verlopen. Toevallig showroom ingelopen waar ik stuitte op een leukere auto. Deze vandaag tegen goede condities ingeruild.

• Reden bezoek: Werkplaatsbezoek

Zeer vriendelijk en betrouwbaar bedrijf

Ik heb in november 2019 een nieuwe crossland x gekocht bij dit bedrijf. Dit was voor mij een openbaring. De hartelijkheid en het vertrouwen van autoverkoper Marc de Viet spraak mij meteen aan. En afspraak is afspraak niet onbelangrijk in deze tijd. Ik hoop dat we nog jaren met elkaar vele kilometers mogen rijden.

Snel en prima geholpen

Ik ben vriendelijk te woord gestaan. Snel en adequaat geholpen, blij met mijn nieuwe auto.

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

ik ben hier super tevreden,netjes geholpen .voor mij een 10.

• Reden bezoek: Werkplaatsbezoek

Hallo, Ik heb hier een splinternieuwe werkbus gekocht( Vivaro) en werd onwijs goed behandeld. Ik ben zeer tevreden over de bus en over de mensen die daar werken, zeer professioneel en een goed vertrouwen bij de eerste stap die ik binnen zetten.

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe bedrijfsauto

klantvriendelijk

• Reden bezoek: Aflevering occasions

vanaf dag 1 werden wij geholpen door yannick schipper dit hebben wij als zeer prettig ervaren, alles is snel en goed geregeld.

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Wij zijn al 5 jaar klant bij van Vliet bij aankoop nieuwe auto en onderhoud altijd vriendelijk en hebben altijd een luisterend oor.nu weer een andere auto en een goede communicatie over levering en service.

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Na een tijdje rondkijken op het internet en bij andere bedrijfswagen dealers wist ik welk type bedrijfsauto ik wilde hebben en zodoende kwam ik in contact met Autocentrum van Vliet. Het contact met verkoper Yannick was erg prettig en na een proefrit heb ik meteen een nieuwe bestelwagen gekocht. Leuk bedrijf met zeer professionele & vriendelijke mensen die met je meedenken en alles voor de klant over hebben! Aanrader!

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe bedrijfsauto

Drie jaar geleden een Corsa gekocht en nu een Astra en beide keren zaken gedaan met Tobias Jansen. Een topper! Vriendelijk, service gericht, hulpvaardig en denkt en adviseert mee. Niet opdringerig en kent en herkent zijn klanten. Autocentrum Van Vliet laat deze kerel niet weggaan hij is een zeldzaamheid binnen het vaak Popie Jopie segment van autoverkopers. Nu genoeg met veren in de weer geweest. Onze Astra Sports Tourer werd tiptop in orde afgeleverd en rijdt fantastisch!!

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Zeer tevreden met de aankoop van mijn Astra ST afgelopen maand. Prettig geholpen, geen spelletjes en een eerlijke deal. Ik ben wekenlang op zoek geweest naar een Astra ST door heel Zuid Holland en Utrecht maar Van Vliet had verreweg de 2 mooiste staan en ook nog eens voor een heel redelijke prijs. Na 2 weken zijn er een aantal zaken zonder discussie onder de garantie verholpen. Deskundige technische mensen achter de service balie die de tijd voor je nemen. Onder de indruk van de goede service, hier kom je graag terug. Verbeterpuntje: op emails wordt niet altijd gereageerd.

247wireless

• Reden bezoek: Werkplaatsbezoek

Zeer goed! men neemt de tijd ,denkt met je mee. Tobias Jansen die naam moet u onthouden,wat een man is dit een prima verkoper.de juiste man op de juiste plek!! Fa van Vliet van harte gefeliciteerd met de man die het voor U verkopen kan een 10. Breng dat over s.v.p naar dhr Jansen. Hoogachtend, Een zeeer te vrede klant. Bertus Kostwinder

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Hele goeie ervaring! Nieuwe auto gekocht wordt bijna afgeleverd. In de tussen tijd een prima lease auto gekregen!

• Deskundigheid N.v.t.

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Zeer prettige ontvangst. Advies om nu geen (!) nieuwe auto te bestellen, maar te wachten omdat het model dat beter bij mij past later beschikbaar komt. Aldus gedaan. Uitstekende service en klantgerichtheid. Van Vliet gaat echt voor de klant!

Botnische Golf 13

3446 CN Woerden

Over Autocentrum van Vliet Woerden (Opel en Aiways)

Autocentrum Van Vliet is met gepaste trots dé Opel, Peugeot, Citroën en Aiways dealer in het Groene Hart. Je kunt bij ons terecht voor het kopen van een auto of bedrijfswagen, maar ook voor het onderhoud en de reparatie ervan. Daarnaast verzorgen wij merk-erkend schadeherstel, bedrijfswageninrichting en hebben we een onderdelenservice. Kortom wij zijn een full-service autobedrijf die jou volledig ontzorgt. Autocentrum Van Vliet is onderdeel van Van Vliet Autogroep.