We waren opzoek naar een nieuw gezinsauto. Bij van vliet werden we goed geholpen en geïnformeerd. Gewoon open en eerlijk en geen gladde verkooppraatjes. De service en klantvriendelijkheid is meer dan goed. Wij zijn erg tevreden met de auto en hoe de verkoop verlopen is.

Fijne service

Goed geholpen en kennis van zaken.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Jammer dat het maar tot 5 sterren gaat, anders had ik er meer gegeven.

Aan de telefoon al half verkocht. Had Joost aan de telefoon, en die nam alle tijd voor mij. Niet opdringerig, relaxt, en super uitleg op al mijn vragen. Natuurlijk ben ik toen gaan kijken, en bij de gebruikte auto klopte alles wat ik had gevraagd. Kort proef ritje gemaakt, voelde gelijk goed aan. Wat dingentjes besproken, en alles wat ik vroeg, of ontdekt had, zou worden na gekeken, en/of gerepareerd. Dat is ook allemaal gebeurd. Ik ben de auto een week later gaan halen. Had meer dan genoeg benzine in de tank om naar huis te rijden ( 120 km. ) Nieuwe APK, en 6 maanden BOVAG garantie, dat doen er niet zo veel. Was ook een van de redenen, dat ik de auto DAAR kocht. En bij het weggaan ook nog een bos hele mooie bloemen gehad. Heel fijn en lekker naar huis gereden. Bedankt Autocentrum van Vliet, en ZEKER ook Joost. GO FOR IT.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Oud en heel vertrouwd adres!

Het is als thuiskomen en iedereen is terwille.... staan voor je klaar.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Een bijzonder vriendelijk ontvangst in de showroom na een telefonische afspraak. Persoonlijke aandacht voor de klant, je voelt je beslist geen "nummer". Volop uitleg gekregen over de auto waar ik belangstelling voor had. Bij de aankoop / afhandeling van de auto ook weer een zeer prettige ervaring gehad. Volop lof ! Een bedrijf om bij terug te keren.

Geweldige auto

Mooie leuke sportieve auto, hij rijdt goed ,alles ziet er goed uit ,Nissan Juke is tot nu toe de leukste en beste auto die ik gehad heb

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Een bedrijf waar de klant vriendelijk en professioneel wordt geholpen

We werden vriendelijk ontvangen door medewerker dhr Pels. Na de proefrit die wij hadden aangevraagd werden wij ontvangen met een kopje koffie en werd er verder gepraat. Onder de occasion die wij aankochten moest nog een trekhaak gemonteerd worden voor onze caravan. Dhr. Pels heeft ons geadviseerd welke afneembare trekhaak wij nodig hadden voor onze caravan. Bij de aflevering heeft dhr. Pels ons laten zien hoe deze trekhaak gemonteerd moet worden. Al met al een bedrijf waar de klant nog klant is !

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Bij het kopen van de nieuwe auto was er alle tijd. Er is met ons meegedacht over verschillende opties. Bij het ophalen van de nieuwe auto is er ruim de tijd genomen om van alles uit te leggen en te installeren. Kortom, top!

Klantvriendelijk bedrijf

Duidelijke advertentie en foto’s klantvriendelijk bedrijf

• Reden bezoek: Aanschaf van een bedrijfswagen

Professionele en vriendelijke hulp

Recentelijk een Opel Corsa gekocht bij autocentrum van Vliet. Ik ben vriendelijk en professioneel geholpen. Naast de auto die ik op het oog had zijn er ook andere modellen besproken met voor- en tegenpunten.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Eerlijke en prettige ervaring bij aankoop Vivaro.

Gebruikte Opel Vivaro gekocht en onze VW Transporter ingeruild. Eerlijke deal, goede service, deskundige verkoper.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goede service, super tevreden met de aangeschafte occasion

We zijn goed geholpen met de aankoop van de online gevonden occasion. Goede service, prijs, voorwaarden en daarmee vertrouwen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Servicegericht, eerlijk en heldere uitleg.

Presentatie van aanbod is aanlokkelijk, het nodigt uit tot kontakt maken. Het 1e kontakt via het online-kontaktformulier gedaan: geen reactie. Daarna ook via algemeen email-adres: geen reactie. Omdat aangeboden occasion-auto aanlokkelijk was, heb ik de rit richting Bodegraven genomen. Hier was het face-to-face kontakt prima, wat leidde tot het maken van een deal. De email-communicatie kwam nog ter sprake, zie 'suggestie tot verbetering'.

Eerlijke en nette verkoper

Een chevrolet spark occasion gekocht met garantie (extra pakket van 600 euro) Voor die 600 euro doen ze alles wat volgens het boekje van de auto moet gebeuren. Dat was dus een nieuwe distributie ketting die 10 jaar oud was diverse filters enz. Kortom alles vervangen voor deze 600 euro en zelfs nog een nieuwe accu erin gezet. Chapeau dit was het geldzeker waard wat we extra hebben betaald. Komen zelf uit maastricht en indien er binnen de 6 maanden garantie een kleinigheid zou zijn kunnen we met de garage overleggen of we dit in maastricht mogen laten maken. Zeer goed gevoel hierbij en het is de moeite waard voor ons geweest om hiervoor helemaal naar bodegraven te rijden. Groetjes van een tevreden klant.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Vriendelijk personeel en goede service.

Ze luisteren naar je wensen en nemen de tijd voor je.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Erg fijne ervaring gehad bij de koop van een auto ook nadat ik besloot mijn eigen auto zelf te verkopen in plaats van in te ruilen

Service kwaliteit en klantgericht

Betrokken Meedenkend Vriendelijk

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Goede manier van verwelkomen en communiceren met de klant, duidelijkheid over de auto, goede oplossing bieden mbt het beter laten uitzien van de auto, goed aanbod van de inruilauto.

Zeer klantvriendelijk

Warm welkom en klantvriendelijk

Zeer prettig geholpen.

Eerste keer dat ik bij dit bedrijf kwam. Ik ben zeer vriendelijk geholpen. De auto die ik gekocht heb werd keurig opgeleverd. Afspraken worden goed nagekomen. Zal een volgende keer weer hiernaar toe gaan.

Zeer netjes en betrouwbaar

In 2 jaar mijn 2e auto gekocht bij v. Vliet Bodegraven

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Voor ons de ideale plek om een auto te kopen

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Als altijd héél erg goed en zeer klantvriendelijk

Wij komen als jaren heel graag bij de vestiging Bodegraven. Altijd worden we snel en vakkundig geholpen en - ook niet onbelangrijk - we hebben niet het gevoel dat ons het vel over de neus getrokken wordt qua kosten. Toen we van de week kort na levering aan onze (bijna) nieuwe auto toch nog een kleine omissie ontdekten, werd dat stante-pede verholpen. Wij hopen nog jaren lang klant te blijven bij Van Vliet Bodegraven (maar niet te vaak te hoeven langskomen, want dat zou betekenen dat we panne hebben)

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Uitstekend geholpen en meegedacht bij aanschaf van auto

Alles correct geleverd en afgehandeld

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Service en dienstverlening van formaat!

Uitstekende ervaring gehad met autocentrum van Vliet. Bij de aanschaf van een gebruikte auto ging er het één en ander niet helemaal lekker. Mede dankzij de service van de heer Pels is alles goed gekomen en staat er nu een prachtige Mokka voor de deur.

Spanjeweg 22

2411 PX Bodegraven

Over Autocentrum Van Vliet Bodegraven (Occasion Center)

Autocentrum Van Vliet is met gepaste trots dé Opel, Peugeot, Citroën en Aiways dealer in het Groene Hart. Je kunt bij ons terecht voor het kopen van een auto of bedrijfswagen, maar ook voor het onderhoud en de reparatie ervan. Daarnaast verzorgen wij merk-erkend schadeherstel, bedrijfswageninrichting en hebben we een onderdelenservice. Kortom wij zijn een full-service autobedrijf die jou volledig ontzorgt. Autocentrum Van Vliet is onderdeel van Van Vliet Autogroep.