Deskundig en vriendelijk bedrijf

Een autobedrijf waar service naar de klant hoog in het vaandel staat. Zelfs toen mijn inruilauto na een ongeluk beschadigd raakte, werd er een passende oplossing geboden. Hoop nog vele jaren plezier te hebben van mijn nieuwe occasion.

Goed geholpen goeden verkoper

Super service!!!

Een autodealer die luistert en meedenkt met zijn klanten. Prima service.

Echt waanzinnig geholpen

Waren wat kleine dingen aan auto deze werden zonder problemen verholpen en dan de aflevering ik was totaal verrast met onthulling van auto met hoes erover erg leuk mijn dank hiervoor.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Fijne ervaring tot aankoop van de auto

Fijn contact met de verkoper en duidelijke communicatie en afspraken nakomen. Duidelijke uitleg bij vragen.

Aanrader

Gebeld dat ik een bepaalde zafira wilde komen bekijken. Was in de showroom gereden zodat we in alle rust konden kijken. Geen moment het idee gehad dat de auto ons zou worden opgedrongen, maar dat was zeker ook niet nodig. Na een paar dagen konden we hem ophalen. Een rit van ruim 200 kilometer is misschien wat veel om in de toekomst een servicebeurt te laten geven maar uitsluiten doe ik het toch niet; de vriendelijke en betrouwbare behandeling bij de verkoop zal toch ook wel in de nazorg zichtbaar zijn.

Aardig en deskundig geholpen

Prima geholpen

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Ik heb een zeer prettige ervaring gehad met deze opel dealer

Mijn eerste auto hier gekocht en was zeer prettige ervaring. Ze zijn zeer vakkundig, eerlijk en hebben de auto prachtig aangeleverd. Ik kan deze opel dealer iedereen aanbevelen

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

al jarenlang een prima service en advies.

Ik ben al 20 jaar een trouwe klant bij auto centrum van Vliet in Bodegraven. Al jarenlang word ik iedere keer vriendelijk en service gericht geholpen.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

goede service en perfect geholpen

Er werd de tijd genomen op een rustige niet opdringerige manier. Als je na de aankoop met en vraag terug komt wordt het correct en netjes opgepakt. echt een aanrader om hier een auto te kopen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Hele goede ervaring met Autocentrum van Vliet - Bodegraven. Zeer klantvriendelijke verkoper (Hennie) met veel verstand van zaken. Nette inruilprijs gekregen voor onze oude auto. Kortom, met een goed gevoel een mooie, nette auto gekocht. We bevelen Autocentrum van Vliet - Bodegraven zeker aan.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Komen afspraken na. Oprecht bedrijf.

Oprecht bedrijf dat een eerlijke prijs vraagt voor hun 2e hands auto’s.

• Showroom N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

we gingen kijken naar een auto super geholpen en de dael was rond. Alles heel netjes afgehandeld Prima service Zeer tevreden

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Super, zeker aan te bevelen

Zeer klantvriendelijk belangstellend en deskundig, de aankoop van onze “demo” auto ging op een heerlijke ontspannen wijze. De verkoper (Hennie) is een fijn persoon om zaken mee te doen. Niets dan lof over dit bedrijf en ik zal van Vliet zeker aanbevelen bij anderen.

Topservice!

Wij hebben onlangs een andere auto gekocht bij Van Vliet. Wij werden hartelijk ontvangen en er werd alle tijd voor ons genomen om onze wensen door te spreken. De afspraken zijn heel netjes nagekomen en zelfs meer. Toen we onze auto konden ophalen was alles keurig op orde. Heldere uitleg en fijne service.

• Reden bezoek: N.v.t.

Beetje verder kijken is nooit verkeerd, dit bedrijf is zeer goed.

Na een ruime tijd van zoeken kwam ik bij Autocentrum van Vliet terecht. Nou die maar eens gemaild. Na telefonisch Otto van der Kraan gesproken te hebben was ik gelijk al enthousiast geworden voor de aankoop van de Chevrolet Spark. Dus afspraak gemaakt en vanuit Zeeland naar Bodegraven gereden. We werden hartelijk ontvangen! Veel informatie en goede uitleg van Otto gekregen. Hij is ook zeer gedreven en vakkundig. We konden een mooie proefrit maken wat in goede aarde viel en ik was toen ook gelijk verkocht. Daarna hebben we een goede deal kunnen sluiten. Na een paar weken( we waren in tussentijd met vakantie) hebben we de auto opgehaald ,deze zag er TOP uit. We konden met een volle tank benzine heerlijk huiswaarts keren. Ik ben ook zeer tevreden met mijn super sportieve en stoere autootje en ik beveel deze zaak dan ook van harte bij u aan. Groeten van Jannie uit Zeeland

• Reden bezoek: Aflevering occasion

Autobedrijf Van Vliet is een dealer met oog voor de klant.

Via internet kwam ik in contact met Autocentrum Van Vliet in Bodegraven. De hartelijke ontvangst door de verkoopadviseur gaf direct een positieve indruk van het autobedrijf. De verkoopadviseur was meedenkend, goed geïnformeerd over de verschillende types en hij kwam met een goede offerte. De volgende ochtend volgde een mail met een aangescherpte offerte en een tweede offerte voor een vergelijkbare, nieuwe auto voorzien van de door ons gewenste opties. Hieruit bleek dat de verkoopadviseur goed geluisterd had naar onze wensen. De koop is gesloten en de aflevering is naar volle tevredenheid verlopen.

Prima, fijne garage

Je wordt heel goed geholpen, goed advies. Zeer aardige mensen.

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Nette prijs en goede service

Tegen een hele mooie prijs een tweedehands opel corsa kunnen kopen met goede (garantie) voorwaarden. Nette aflevering en komen netjes garantie voorwaarden na. Na aantal duizend kilometers terug geweest voor klein mankement, maar zonder problemen of kosten gerepareerd binnen de garantie. Na 21.000 km (ca. 6 maanden na aanschaf) heb ik de auto weer ingeruild bij een andere garage(was tijdelijke noodoplossing). Bij verkoop slechts 500 euro minder voor terug gekregen dan aanschaf bedrag met garantie.

• Reden bezoek: Andere reden

zeer klantvriendelijk en deskundig, de aankoop van mijn nieuwe auto ging op een heerlijke ontspannen wijze en ik kreeg zeer deskundig advies. De verkoper, de heer van der Kraan, is een fijn persoon om zaken mee te doen. Niets dan lof over dit bedrijf en zal ik zeker aanbevelen bij anderen.

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Al eerder goede ervaring met de service van dit autocentrum opgedaan. Daarom heb ik besloten om hier te gaan kijken voor de aanschaf van een nieuwe auto. Vanaf het begin bijzonder kundig en klantvriendelijk tegemoet getreden door verkoopmedewerker Otto van der Kraan. Hij heeft met veel geduld en enthousiasme alle aspecten van diverse modellen toegelicht zodat ik tot een weloverwogen keuze kon komen! De aflevering en de aandacht die Otto hieraan gegeven heeft, maakte de aanschaf van mijn nieuwe Opel Corsa tot een feest! Hiervoor mijn hartelijke dank!

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Super service, naar al je wensen wordt geluisterd en evt mankementen worden keurig opgelost. Een Super team van van vliet Bodegraven . Bedankt voor alle service

• Reden bezoek: Andere reden

• Reden bezoek: Werkplaatsbezoek

Zeer klantvriendelijk en alles netjes volgens afspraak. Otto van der Kraan komt zijn afspraken na en geeft aandacht aan zijn klant.

Spanjeweg 22

2411 PX Bodegraven

Over Autocentrum Van Vliet Bodegraven (Occasion Center)

Autocentrum Van Vliet is met gepaste trots dé Opel, Peugeot, Citroën en Aiways dealer in het Groene Hart. Je kunt bij ons terecht voor het kopen van een auto of bedrijfswagen, maar ook voor het onderhoud en de reparatie ervan. Daarnaast verzorgen wij merk-erkend schadeherstel, bedrijfswageninrichting en hebben we een onderdelenservice. Kortom wij zijn een full-service autobedrijf die jou volledig ontzorgt. Autocentrum Van Vliet is onderdeel van Van Vliet Autogroep.