Ik ben erg tevreden. Als iets niet in orde is wordt er gezocht naar de beste oplossing.

Top ervaring

• Reden bezoek: Aflevering occasions

Voor onderhoud van mijn Grandland X bezocht.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Werkplaatsbezoek

• Reden bezoek: Andere reden

Ik lease een auto via Vlietlease en op de website van Auto entrum van Vliet was ik op zoek naar een tweedehands auto voor mijn zoon. Na een prettig telefonisch contact met Otto van de vestiging Bodegraven, is er een proefrit gepland. Na de proefrit kwamen er een paar zaken naar zaken naar voren die aan de auto gedaan moesten worden. Alles wat Otto had toegezegd is uitgevoerd en zelfs meer dan dat. Bij alflevering waren er zelfs twee nieuwe banden gemonteerd. De 100% tevredenheid die Aiutocentrum van Vliet nastreeft is in ons geval zeer zeker bereikt!

• Reden bezoek: Aflevering occasions

Zeer fijne ervaring met dit bedrijf, de heer Otto van der Kraan heeft ons vakkundig en zeer klantvriendelijk geholpen met de aankoop van een voor ons nieuwe auto.

• Reden bezoek: Aflevering occasions

Leuke ontvangst en alle aandacht.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek: Aflevering occasions

Van eerste contact tot aflevering een persoonlijk en klantvriendelijk contact met de medewerkers. Vakkundig en snel advies met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Zelfs na de aflevering nog contact gehad of alles naar wens was. Uiteindelijk met een goed gevoel twee auto’s aangeschaft, dus zeker een aanrader!

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Zeer tevreden!!!!!!! Heel graag wilde ik een Opel Karl Private leasen. Bij voorkeur wilde ik die ene Opel Karl uit de showroom. In eerste instantie leek de premie te hoog uit te gaan vallen en zou dit niet mogelijk zijn. Maar met de hulp van Hennie Pels en de coulance van Opel Leasing is mijn wens toch tegen een acceptabele premie in vervulling gegaan! Hennie, hartelijk bedankt voor het meedenken, voor de service en voor de vlotte, nette afwikkeling!!! Ook wil ik graag Paul Melchers hartelijk bedanken! Inmiddels rijd ik dankzij jullie heerlijk rond in mijn Opel Karl :-)

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Eind september in eerste instantie een (occasion) chevrolet spark gekocht bij autocentrum van vliet. Bij het rijklaar maken kwam de werkplaats erachter dat de auto een aantal grote problemen had en niet verkocht kon worden. Ik werd hier netjes van op de hoogte gebracht via een belletje. Tijdens dit gesprek werd mij gevraagd om op de website te kijken naar een Ford Ka die ze ook te koop hadden staan. Deze was een stuk duurder dus was dit voor mij helaas gaan optie. Met een kleine extra bijdrage mocht ik deze auto toch kopen. FANTASTISCH opgelost.

• Reden bezoek: Aflevering occasions

Super bedrijf perfect geholpen en zeer tevreden met onze nieuwe auto

• Reden bezoek: Aflevering occasions

We werden heel prettig, kundig en vriendelijk geholpen door Yannick Schipper en zijn blij met onze nieuwe aanwinst.

• Reden bezoek: Aflevering occasions

Eind augustus hebben wij in Bodegraven een occasion Opel Mokka gekocht. Vanaf de eerste kennismaking tot zelfs na de aankoop zijn wij zeer goed en vriendelijk geholpen. Nu, bijna drie maanden verder, zijn wij nog steeds dik tevreden met de Mokka en Opel Bodegraven. Bedankt!

• Reden bezoek: Aflevering occasions

We zijn erg tevreden over de verkoper, service en klantgerichtheid van Autocentrum van Vliet. Onze op en aanmerking op de occasion werden zonder veel moeite verholpen. Ook werd er achteraf contact opgenomen of alles naar wens was. Dit geeft een goed en betrouwbaar gevoel in deze garage. Ga zo door! De bos bloemen die we bij aflevering kregen is prachtig, we genieten ervan!

• Reden bezoek: Aflevering occasions

Heel vriendelijke en vakbekwame mensen. Ondanks dat wij niet de vraagprijs kregen voor onze inruilauto kon ik hun motivatie heel goed begrijpen. Ik had er ook vrede mee. Kortom zeer tevreden.

• Reden bezoek: Aflevering occasions

Via Interner bij Opel Van Vliet terecht gekomen, hier een mooie Opel occasion gekocht. Vriendelijk en goed geholpen door Yannick. Toen na 1,5 week mijn gloeibougie kapot ging , kon ik direct terecht en kon op de reparatie wachten zonder probleem! Top

• Reden bezoek: Aflevering occasions

Karl moest voor grote beurt naar binnen maar gelet op het geringe aantal km in een jaar werd er als tussen oplossing een kleine beurt gegeven (door receptie aangedragen, goed mee gedacht). Auto was rap weer beschikbaar, de koffie was prima (lekker in een kopje ipv plastic bekertje). Kortom helemaal happy.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: Werkplaatsbezoek

Prettige verkopers, goede service ook na kopen van auto. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam

• Reden bezoek: Aflevering occasions

SUPER goed! TOP verkopers. Yannick Schipper heeft ons goed geholpen. Vanwege vakantie van Yannick heeft Hennie Pels ons geholpen met de aflevering van de auto. Goede service! En een bos bloemen!

Super geholpen. Zeer vriendelijk. Super auto

• Reden bezoek: Aflevering occasions

Hele goede ervaring. Klantvriendelijk en gastvrij. Nemen echt de tijd voor je. Reageren ook heel snel op vragen via email.

• Reden bezoek: Aflevering occasions

Auto eerst gekocht met inruil van mijn oude auto voor een aantrekkelijke prijs. Zelfs nadat ik later aangaf mijn oude auto toch niet in te ruilen, kreeg ik nog een flinke korting op mijn nieuwe auto. Ook al was het niet afgesproken is de nieuwe auto toch van binnen schoongemaakt en buitenkant gepoetst. Bovendien kreeg ik bij aflevering een grote bos bloemen mee. Op en Top Service. Auto rijdt echt prima.

• Reden bezoek: Aflevering occasions

Zeer goede ervaring, betrouwbaar, transparant en klantgericht. Yannick is zeer klantvriendelijk en behulpzaam!

Uitermate goed.!!!!!

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Daewoo kalos gekocht keurig afgeleverd en een uitstekende service

Spanjeweg 22

2411 PX Bodegraven

Over Autocentrum Van Vliet Bodegraven (Occasion Center)

Autocentrum Van Vliet is met gepaste trots dé Opel, Peugeot, Citroën en Aiways dealer in het Groene Hart. Je kunt bij ons terecht voor het kopen van een auto of bedrijfswagen, maar ook voor het onderhoud en de reparatie ervan. Daarnaast verzorgen wij merk-erkend schadeherstel, bedrijfswageninrichting en hebben we een onderdelenservice. Kortom wij zijn een full-service autobedrijf die jou volledig ontzorgt. Autocentrum Van Vliet is onderdeel van Van Vliet Autogroep.