Van Vivaro naar Meriva Het is een stap terug maar ook weer niet. Van een Opel Vivaro bedrijfsbus naar de Opel Meriva personenwagen is weliswaar een stap van groot naar kleiner maar dat wil niet zeggen dat we een kleine auto rijden, integendeel! Ook het feit dat we lager bij de grond zitten zegt niet veel, we zitten tenslotte niet aan de grond. Sterker nog, we rijden als een vorst rond! Dit alles is te danken aan autocentrum van Vliet, de Opel dealer van Bodegraven en omstreken en dan vooral filiaalmanager Hennie Pels die ons op een bijzonder prettige manier geholpen heeft met de verkoop van de Vivaro én de aankoop van de Meriva. Dhr. Pels had namelijk een echt mooie Meriva voor ons, 10 jaar oud, in prima staat, altijd in onderhoud geweest bij Opel, met een zuinige en nette vorige eigenaar. Hij heeft niets teveel gezegd, het is écht een mooie auto! Na drie weken Meriva rijden zijn we inmiddels gewend aan het toch andere schakelen en rijgedrag vergeleken met de Vivaro. Zo liet ik in het begin regelmatig de koppeling te snel opkomen waardoor de auto afsloeg. En dan niet naar links of rechts.. Verder heeft onze Meriva veel zit en beenruimte, genoeg kofferbak ruimte, rijdt hij heerlijk rustig, heeft hij een prima radio en cd speler en een afneembare trekhaak! Een echt prima auto dus, verkocht door en gekocht bij een Opel dealer die doet wat hij belooft. Prima auto\'s verkopen met een prima service! Mocht je op zoek zijn naar een mooie en goede Opel ga dan eens kijken aan de Spanjeweg in Bodegraven. De koffie staat klaar...

• Reden bezoek: Aflevering occasions

Ik was op zoek naar een auto en zag een Mazda 2 bij autocentrum van Vliet in Bodegraven. Gebeld met een medewerker over die auto en de volgende dag ben ik langs gegaan om te kijken en een proefrit te maken. Ik moet toegeven dat het een nette bedrijf is en ik ben uiterst vriendelijk ontvangen en te woord gestaan door verkoper Yannick Schipper! Door de keurige ontvangst was er gelijk een klik tussen ons, wat een goed gevoel gaf. Ik was met mijn dochter daar en Yannick nodigde ons uit om aan tafel te gaan zitten met een kopje koffie en thee. We deden ons verhaal waar wij naar op zoek zijn en zonder onderbreking heeft Yannick naar ons geluisterd. Daarna heeft hij zoveel mogelijk over de auto verteld die wij op het oog hadden. Je voelde en merkte dat hij een eerlijk verhaal vertelde door ons recht in de ogen aan te kijken. Yannick is heel klantvriendelijk en klantgericht! Nadat wij een proefrit hebben gemaakt, Is de verkoop tot stand gekomen. Yannick beloofde de auto tip top af te leveren. Een week later was het zo ver dat ik de auto mocht ophalen. Hij heeft woord gehouden. De auto zag eruit als nieuw! Ik heb de betaling gedaan en Yannick gaf mij een hand en feliciteerde mij met de auto. Ik kreeg een prachtig boeket bloemen van Yannick. Dit had ik nog nooit eerder meegemaakt en vind het super gaaf van hem. Zo doe je aan klantenbinding. En na bijna 2 weken, rij ik nog steeds met heel veel plezier in mijn auto. k kan niet anders zeggen, dat autocentrum van vliet in Bodegraven en haar medewerkers super vriendelijk zijn en een TOP Service geven.

• Reden bezoek: Aflevering occasions

Wat een leuk bedrijf,eerlijk vakmanschap en vooral erg vriendelijk. Gisteren mochten wij onze nieuwe auto ophalen volgens afspraak weliswaar een 2de handse maar lijkt als nieuw. Een bloemetje tijdens aflevering vonden we erg attent van de verkoper de hr pels. Een aanrader dus !!!!

• Reden bezoek: Aflevering occasions

Ik kom ongeveer 18 jaar over de vloer bij garage van Vliet naar tevredenheid van de klant Dit is onze tweede auto altijd correct behandeld, altijd even gebeld als er onvoorzienen dingen zijn. staan altijd gelijk klaar voor je. Dus garage v Vliet bodegraven duim omhoog dus zeer tevreden.

Ik reed in mijn leven tot op heden altijd Opel en de kwaliteit van de dealer is hierbij wezenlijk. Bij Van Vliet is dit voor mij al zo\'n 2 decennia het geval.

Prima ervaring, al ruim 10 jaar klant. Het hele bedrijf ademt klantvriendelijkheid uit. Perfecte service en eerlijke inruilwaarde\'s . Al met al reden genoeg om alleen daarom al Opel te blijven rijden van van VLIET.

Spanjeweg 22

2411 PX Bodegraven

Over Autocentrum Van Vliet Bodegraven (Occasion Center)

Autocentrum Van Vliet is met gepaste trots dé Opel, Peugeot, Citroën en Aiways dealer in het Groene Hart. Je kunt bij ons terecht voor het kopen van een auto of bedrijfswagen, maar ook voor het onderhoud en de reparatie ervan. Daarnaast verzorgen wij merk-erkend schadeherstel, bedrijfswageninrichting en hebben we een onderdelenservice. Kortom wij zijn een full-service autobedrijf die jou volledig ontzorgt. Autocentrum Van Vliet is onderdeel van Van Vliet Autogroep.