
Onderhoudsbeurt gepland voor mijn private lease Space Star. Afspraak heb ik zonder problemen kunnen verzetten. Auto gebracht om 08:00 uur, leen auto mee gekregen ( fijne auto) en ruim op tijd ( 12:00 uur) was mijn auto weer gereed.
Vooraf duidelijk wat er uitgevoerd zou worden en de kosten hiervan. Tevens de punten die eerst bekeken zouden worden. Zeer nette leenauto. Als service auto gewassen en gezogen.
Prettig ontvangen, goed meegedacht en wat ik vooral goed vond was de uitleg, wat mogelijk was, in welke stappen en vervolgens de telefoontjes die ik kreeg over de stand van zaken. Zoiets heb ik nog nergens mee gemaakt. Grote klasse! Fijn dat ik een leenauto meekreeg. En dan valt de prijs ook nog geweldig mee. Mijn zoon had jullie aangeraden en dat was een erg goede tip van hem.
Mijn auto moest voor de APK. Fuseekogel te veel speling en een wiellager. Een van de wiellagers kon afgesteld worden en hoefde niet vervangen te worden. In plaats van een draagarm kon er een losse fuseekogel gemonteerd worden. Fijn meegedacht bij deze oudere auto van mij.
.
Tot nu toe zeer tevreden. Hopelijk in de toekomst ook.
APK keuring en olie verversen werd een volledige onderhoudsbeurt. De afspraak die ik gemaakt heb met de Herwers telefooncentrale was dat de auto APK gekeurd zou worden en alleen olie verversen. Tot mijn verbazing wordt ik bij de balie (als nieuwe klant)verrast met een rekening van om en nabij 490 euro zonder dat er iets aan onze auto is gedaan. Ik voelde me volledig overklast en confuus, en dacht dat dit gebruikelijk was. Ben met de vervangende auto naar huis gereden, maar het hele gebeuren zat mijn niet lekker. In de middag werd ik gebeld door de garage met de mededeling dat de remblokken voor vervangen moesten worden en de achter d moesten de remmen schoon gemaakt worden en de handrem moest bijgesteld worden. Kosten 246 euro. De kosten voor onderdelen en uurloon vindt ik prima ,,maar in totaal was ik dus ruim 800 euro kwijt. Een flinke rib uit ons lijf dus. Wij hebben deze auto vorig jaar mei gekocht bij U garage met een APK keuring en blijkt nu een kleine beurt. Mijn grootste bezwaar is dat bij het afspraak maken men al automatisch ervan uitgaat dat de auto zonnodig een grote beurt nodig heeft terwijl ik daar niet om gevraagd heb. Ben hierover in gesprek gegaan met de chef van de garage maar hij kon hier niets meer aan veranderen, alleen dat we de pas gratis kregen. Onze conclusie is duidelijk ,blijkbaar moet je als nieuwe klant ontzettend goed thuis zijn in de handelswijze van de garage want anders kom je voor onaangename verrassingen te staan. Een zeer slechte zaak. We nemen de medewerkers van Uw garage in principe niets kwalijk maar laat de mensen de juiste informatie geven wat al die servicebeurten van de autodealers precies inhoudt zodat men weet wat je krijgt voor je geld. Het betreurt ons maar het moge duidelijk zijn dat we geen onderhoud meer aan de auto bij Uw garage laten plegen., ondanks de goede bedoelingen van Uw medewerkers.
Ondanks de corona-tijd werd ik tijdig en prima geholpen!
Naar telefonisch een afspraak gemaakt te hebben voor een andere auto, werden we vriendelijk en zakelijk ontvangen door de hr. Ferdinand. De aflevering zeer correct volgens afspraak.
Altijd correct en fijn geholpen
Werkzaamheden worden heel professioneel uitgevoerd en daar ben ik heel blij mee. Mijn zoon brengt en haalt altijd mijn auto altijd op. In het verleden heb ik mijn auto bij jullie gekocht en zag meteen dat jullie allemaal heel vriendelijk en behulpzaam zijn. Ook mijn zoon vindt de medewerkers heel erg vriendelijk.
afgezien dat ieder vooral aandacht heeft voor de monitor, het systeem bedienen, wordt ik als klant vrij enthousiast bejegend. Wel observeer ik dat er veel aan het apparaat overlgelaten wordt om de communicatie/proces te sturen. Dat is erg onnatuurlijk. De factuur is (volledig) onleesbaar. Taken, vak- of automatiseringstaal, geen enkel idee wat er bedoeld wordt. Dit is echt voor verbetering vatbaar. ik wil dit aan de hand van de factuur wel nader verklaren als daar behoefte aan is. Ik vind dat je dergelijke taal in een factuur (aan de klant) niet kunt/mag gebruiken, ik moet snappen waarom ik (forse) bedragen betaal waarvoor... met vriendelijke groet, Constans Pos 0653303442
Bij mijn zoektocht naar een gebruikte Nissan Leaf kwam ik terecht bij Herwers in Zevenaar. Telefonisch netjes te woord gestaan voor het maken van een afspraak om een de auto te bekijken. Na een bezoek keurig geholpen op een vriendelijke en professionele manier door Ruben. Na een fijn verkoopgesprek over gegaan tot aankoop. Gemaakte afspraken zijn keurig nagekomen. Pluspunten!: -strakke prijs voor gebruikte auto. -top service -geen bullshit
Ophaal en terugbrengen was super en snel
Auto gekocht advies en service zo als je het wil horen en zien, Top
Nog nooit op deze wijze een auto gekocht. Via internet auto gezien bij Herwers Zevenaar, binnen een paar dagen werd de auto bij ons thuis getoond. Na instemming werd de auto twee weken bij ons aan huis afgeleverd alsof het een online bestelling van Bol.com betrof. Kortom, prima geregeld!
Altijd een goede service! Kan het iedereen aanbevelen!
Ik ben netjes en deskundig geholpen. De prijs/kwaliteit verhouding kan beter. Tijdens de apk bleek de accu slecht. De prijsopgaaf voor de inbouw van een nieuwe accu van ca 350€ was erg hoog.
Zie hierboven
Mijn de aanschaf van een occasion ben ik naar volle tervredenheid geholpen door Ferdinand. Chapeau
Goeden dag herwers zevernaar.kwam voor een afspraak voor een winter inspectie die heb ik gemaakt maar ik had ook problemen met de bediening van de airco. ventelatie.wat blijkt ik had het niet helemaal begrepen,Frank die aan de balie zat heeft het mij keurig uitgelegd hoe de bediening precies werkt.weer een 10 voor dit bedrijf.grt Teun Rodolf uit Velp
Idem
Mijn ervaring met dit bedrijf is altijd goed. Meerdere auto's gekocht en tijdens het wachten weet verkoper, Ruben, mij te vinden en drinken we een bakkie koffie. Mijn volgende auto zal ik ook bij dit bedrijf kopen.
Na de oplevering van de auto bleek het ruitenwisserblad gescheurd. Auto gekocht in Deveneter en gerepareerd in Zevenaar TOP
Idem
Wij staan altijd voor u klaar en zorgen zodat u zorgeloos op weg kunt.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.