
Goed en deskundig geholpen
moest nieuwe batterijen in de sleutels. kon meteen en tevens even de bandenspanning en vleoistoffen gecontroleerd. petje af! Altijd heel geruststellend een bezoek aan jullie, en ik weer veilig op de weg! met dank!
Om 08:00 uur afspraak voor bandenwissel. Was er kwart voor acht. Om half tien pas klaar. Dus zeker anderhalf uur voor een bandenwissel erg slecht.
Het was gewoon goed. De leaseauto ging voor de jaarlijkse beurt. Hij was snel klaar, ik werd netjes gebeld dat ik hem op kon halen. En hij was zelfs helemaal schoongemaakt van binnen en van buiten. Top! Gerrie Wisselink (vriendin van Peter Peters)
Alles prima. Alleen de tijd dat de bandenwissel met wintercheck duurde was lager dan verwacht. Gelukkig had ik mn werk bij me.
Geen bijzonderheden te vermelden
Fijne vergelijkbare leenauto, de schade was eerder hersteld dan gepland.
Goed geholpen.
Wintercheck werd op afgesproken tijdstip uitgevoerd en was op afgesproken tijd klaar. Goede uitleg over de uitgevoerde check en resultaten.
zeer goed
Kom al bijna 10 jaar bij Herwers Zevenaar, Je wordt er altijd vriendelijk behandeld, goede communicatie, ze denken met je mee, wat wil je nog meer Een garage waar je graag weer naar toe gaat. M.v.g. Mario Koppen
Alles netjes verzorgt Ik had achteraf een leenauto nodig welke niet was gereserveerd door mij maar het werd netjes opgelost Perfect dank daar voor
Fijn dat jullie met mij meedenken. Waardeer ik. Met sommige dringen is soms een twijfel tot hoe ver vervangen / repareren nodig is. Is het nodig of verkoop?
Goede duidelijke informatie
Snel geholpen, en nog telefoontje daarna.
Je wordt vriendelijk te woord gestaan en afspraak is afspraak. Zijn er duurdere reparaties of vernieuwen van banden dan wordt dat eerst met de klant besproken.
Alle lof naar Arthur Eijbersen, het gehele traject tot aan de levering van onze nieuwe auto met aandacht gedaan. Ondanks de drukte voel je de goede sfeer bij Herwers Zevenaar. Kortom, top!!
Minpuntje: ik heb per email een afspraak gemaakt voor een winterbeurt en aanvraag voor verlenging van de Renaultpas maar werd daarna toch gebeld door Renault Zevenaar omdat de agenda op internet niet gelijk is aan de agenda van garage Zevenaar. Ook was niet doorgegeven dat ik mijn Renaultpas wilde verlengen.
Garantie werkje bestond uit het vernieuwen van de Software R-Link. Dit heeft de hele dag in beslag genomen, en nu worden de achter sensoren niet uitgeschakeld tijdens het achteruit rijden met de aanhanger.
Snelle service zowel aan de receptie/werkplaats Aandachtspunt mbt de wintercheck, Verlichting, aanwezigheid reservelampen niet af gevinkt liggen wel in het dashboard kastje?
Goede service
Zzzz
Vooral auto wassen is voor ons een pré
Goede ontvangst , duidelijk, houden zich aan de afspraken, wassen zelfs de auto, zetten klokje terug op wintertijd ! Erg betrokken en goed
Met nog geen 75.000 km op de teller moet mijn automatische versnellingsbak vervangen worden. Dat is al slecht op zich. Het vaststellen dat dit nodig was kostte twee afspraken. Toen ik, zoals afgesproken, mijn auto om 8 uur kwam brengen, was het vervangend vervoer niet beschikbaar. "oh, u bent er al....? we hadden u nog niet zo vroeg verwacht. U krijgt een auto van een verkoper, maar die beginnen pas om 9 uur." Vreemde gang van zaken als je een tijdstip afspreekt. De grootste teleurstelling kwam een dag nadat ik de auto met nieuwe bak had opgehaald. In de buurt van Utrecht slaat de auto groot alarm: GEVAAR, elektrische storing, rood accu lampje, rood stop teken, luid gepiep van het alarm. Ik naar de rechterrijstrook, de melding verdwijnt, wel een melding 'start en stop actief'. Even later weer hetzelfde alarm. En dat gaat weer weg na 10 seconden. En komt weer terug en weg en terug. Ondertussen rijdt de auto geheel normaal verder. Gestopt bij het eerste de beste tankstation, motorkap open om te kijken of er wat loos is. Niets te zien. Auto start nu niet meer; 'voertuig controleren' en oranje steeksleutel in beeld. Herwers gebeld met dit verhaal, inclusief de melding dat dit een dag na het vervangen van de bak is. Door de telefoniste doorverbonden met Renault Route Service, uiteindelijk afgesleept, via leasemaatschappij andere auto etc. Wat me nu het meest tegenvalt is dat er vanuit Herwers geen contact meer is gezocht met mij. Als er zoiets vervelends gebeurd een dag nadat je bak vervangen is, ben ik van mening dat je contact moet zoeken met je klant. En met je collega dealer in Utrecht om de oorzaak te bespreken. Helaas; tot op dit moment taal nog teken vanuit Herwers. Aangezien dit niet de eerste keer is dat ik na een onderhoudsbeurt weer terug moet naar de garage denk ik nu dat het aan de kwaliteit van de monteurs ligt. Voor mij reden het volgende onderhoud niet meer in Zevenaar te laten uitvoeren.
Wij staan altijd voor u klaar en zorgen zodat u zorgeloos op weg kunt.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.