
Mijn afspraak voor een bandenwissel werd door Herwers aangevuld met een update installatie en een terugroep-actie. Ik zou kunnen wachten op de bandenwissel ± 1 uur. Toen ik na 2 uur wachten, ben ik gaan vragen hoever het was met de auto. Ik kreeg te horen dat de auto de hele dag stond ingepland ?!. Er was me niets daarover verteld. Heb dus 2 uur voor niets daar gezeten. Aan het eind van de dag kreeg ik geen contact met de vestiging vanwege drukte. Toen ik de auto kwam halen, kreeg ik te horen dat ik weer een nieuwe afspraak moest maken. Een simpele 12 volt accu, van de terugroep-actie, bleek niet op voorraad te zijn, slechte voorbereiding dus. Het zijn allemaal aardige mensen, maar van enige samenwerking onderling en communicatie ontbreekt het nogal.
Onze Mitsubishi Outlander komt al vanaf dag 1 bij deze dealer. Altijd netjes en duidelijk in de communicatie. Onderhoudsprijzen vallen mij altijd erg mee, zeker als je bedenkt dat pechhulpservice voor heel Europa ook bij de prijs in zit bij Mitsubishi. Als ik de ANWB los zou moeten afsluiten en onderhoud bij de garage op de hoek zou moeten doen ben ik duurder uit. Auto komt ook altijd netjes gewassen en gezogen retour. Kortom, wij zijn erg tevreden over deze dealer.
De policy van Hervers Hyundai Arnhem is " De klant is bedelaar" . 2 maal een slechte ervaring 1. Het wrappen van het dak en de spiegels van mijn Kona was dramatisch van kwaliteit. 2. Afspreken (op 24 okt.) voor een 1e onderhoudsbeurt kon pas in januari. Dat is na de 1e garantietermijn van 1 jaar. Commentaar Hyundai: Tsja, Hyundai is best streng, indien de garantie termijn verloopt. Maar " take it or leave it" Dus geen Hervers Hyundai Arnhem meer voor mij.
Ondanks dat ik met een Nissan kwam met een zachte band, werd ik, omdat mijn auto bij Herwers Zevenaar in onderhoud is, direct geholpen. Deze garage van Herwers is circa 1300 meter bij mijn woonadres vandaan. Ik ben sinds 1976 klant bij Herwers; toenmaals in Doetinchem, daarna in Zevenaar toen Herwers daar een Nissangarage overnam. Steeds nieuwe Datsuns/Nissans gekocht. Uiteindelijk zijn er 2 nieuwe voorbanden gemonteerd.
Prima. Weet precies waar ik aan toe ben.
Goed overleg, goede kwaliteit onderhoud, auto na beurt keurig schoongemaakt.
Het enige waar ik geen verstand van heb zijn auto's dus ze kunnen mij bijna alles wijs maken en ga dus af op wat men zegt en doet. Ik zoek zekerheid bij een dealer en ze doen wat ze moeten doen daar ben ik tevreden mee.
Probleem keurig netjes opgelost. En vriendelijk geholpen.
Vind het alleen erg lastig als mijn auto voor een beurt is geweest zijn alle zenders van de radio verdwenen.
De ventilen in de winterbanden moesten ingeregeld worden, dat ging erg snel en vakkundig.
Alles volgens afspraak, top.
Werd netjes van tevoren gebeld en verder was alles keurig geregeld.
Ik word altijd keurig geholpen hier. Alles wordt uitgelegd en overlegd. Koffie/thee en fruit aanwezig tijdens het wachten. Prima!
vriendelijk en netjes behandeld een afspraak voor leen auto kon niet doorgaan keurig de auto thuis opgehaald
Prima eerste ervaring met de balie voor de app beurt van de auto.
Weer terug bij de Mitsubishi expert! Dit keer in Arnhem Zuid. Wat een verademing. Vanwege reisafstanden en fusies van het garagebedrijf was ik overgestapt naar een ander. Nieuw bedrijf nieuwe ervaringen en Mitsubishi was nieuw voor hen. Er ontstonden problemen die met ervaring met Mitsubishi niet ontstaan zouden zijn. Dus opnieuw naar de garages in een wat wijdere regio gekeken en bij Herwers in Arnhem Zuid uitgekomen. Kleinere garage dan de vorige, vaste gezichten bij de balie. Vriendelijke benadering van mij als klant en zorgvuldige benadering van het probleem. Kennis specifiek van dit automerk waardoor problemen snel en helder konden worden opgelost. Zoals ik ook van eerdere Mitsubishi experts gewend was. Ik ben erg blij.
Dat er niet zo goed opgelet wordt. En in sommige werkwijze kan ik mij niet zo vinden. Met vriendelijke groet, Jolanda Bronkhorst 0623855200
Weer even de banden wisselen
Goede wijn behoeft geen krans.
Ondanks 2 aparte afspraken (apk en beurt) op verschillende data zijn deze terplekke aangepast naar 1 afspraak.
Vriendelijke benadering / geven gehoor aan mijn zaken vd auto om naar te kijken / komen afspraken goed na.
Prima
Persoonlijk contact en Service staan bij Herwers hoog in de vaandel.
Op de website een onwijs mooie en scherp geprijsde mitsubishi ASX aangeboden. In de advertentie is aangegeven dat deze 2 eigenaren heeft gehad. Het klopt dat het RDW dit aangeeft. Echter als je verder onderzoek doet blijkt al snel dat er 6 eigenaren zijn geweest, waarvan drie particulier. Van deze drie twee in het buitenland. Bij telefonisch navraag was de verkoper niet op de hoogte dat het voertuig geïmporteerd is (terwijl het kenteken dit al aangeeft) en toen bleek opeens het onderhoudsboekje niet volledig te zijn terwijl dit eerst wel zo was. Toch heel raar als je dit niet weet als betrouwbare garage.
Outlander PHEV servicewerkzaamheden prima uitgevoerd, inclusief extra werkzaamheden als aanmelden winterbanden en BMU reset De enige opmerking die ik heb is dat de BMU reset ieder halfjaar -tegen betaling van het tarief - moet worden uitgevoerd. Herwers kan daar weinig aan doen, maar het voelt wat oneerlijk om 2x per jaarte moeten betalen voor iets dat in feite een softwareprobleem van Mitsubishi zelf is.
Wij staan altijd voor u klaar en zorgen zodat u zorgeloos op weg kunt.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.