Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf
Ik kwam in de eerste week van januari met de klacht roest vorming bij de achterklep van de auto, daar zijn foto\'s van gemaakt en dat zou zsm opgepakt worden ivm garantie. Na een week niets gehoord te hebben maar eens gebeld hoe of wat kreeg ik als antwoord.. het was in behandeling. Week later weer eens gebeld, weer als antwoord.. was in behandeling. Zelfs eens langs gereden om te vragen hoe of wat. Weken volgden, weer eens gebeld, daar sprak ik Johan Hartjes, hij kon helemaal niets vinden , ook waren er geen foto\'s te vinden. Hij is dit verder uit gaan zoeken, maar helaas niets gevonden. Onder tussen alweer maart, opnieuw foto\'s gemaakt, en werd later in de week terug gebeld om een afspraak te maken voor herstel. Auto heen gebracht en een leenauto meegekregen, werd eind vd week gebeld dat de auto klaar was en terug was van reparatie. Daar ik de auto kwam ophalen en ben gaan kijken naar mijn auto waar de schade hersteld zou moeten zijn geweest kon ik weer met de leenauto naar huis.. schade was niet goed hersteld aan de auto.. Dit was niet gecontroleerd op de vestiging in Deventer. Dus auto laten staan omdat deze weer naar de schade herstel moest. Na weer een week verder te zijn kon ik eindelijk mijn auto weer ophalen, nu was deze wel goed hersteld.