Filters

10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net bedrijf, we zijn goed en deskundig geholpen bij aanschaf van een nieuwe Hyundai i20. Na een jaar opgeroepen voor een kleine onderhoudsbeurt. Net en vriendelijk ontvangst in de zaak, een krap uurtje nam alles in beslag. In dit uur was (overigens ongevraagd) de auto ook gewassen en de stofzuiger er door gehaald. Zogezegd na een uurtje de auto weer terug gekregen. Op een erg vaag gespecificeerde rekening stond onder de streep het bedrag van maar liefst 250 euro, en dat vonden we wel best veel voor een auto van 1 jaar oud met net 10k op de teller en een uurtje werk. Ik heb gebeld en ben netjes te woord gestaan over de rekening; het waren naar zeggen standaard bedragen, er was heel erg veel gecontroleerd en de gebruikte apparatuur was heel duur e.a. Kortom, de onderbouwing nam het bestolen gevoel niet bij ons weg. Helaas een illusie en 250 euro armer. Dit was voor ons de eerste en de laatste keer dat we onze auto voor onderhoud bij Herwers hebben langs gebracht.
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 8
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige behandeling en goede service. Ik kan nog niet beoordelen of deze beurt met veel deskundigheid is gebeurd maar daar ga ik wel van uit gelet op de ervaringen tot nu toe. Ik voel me wel een beetje te veel gedwongen worden om een 9 te geven, daarom doe ik het niet. Goed is goed en is een 8 waard.
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Duur onderhoudsbeurt duurde ±1¼ uur en ik kon daar op wachten ( inclusief wasbeurt ). Helaas is de achterkant van auto vergeten te wassen, wat duidelijk zichtbaar was. Geen verwijt, maar constatering.
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positieve ervaring. Ik werd op een erg vriendelijke en duidelijke manier geholpen. Vragen/opmerkingen werden netjes en correct beantwoord. Wel denk ik dat de interne communicatie verbeterd kan worden. Want de persoon die mij hielp was niet op de hoogte van het feit dat ik de leenauto pas de volgende ochtend terug kon brengen en mijn auto dus niet om 16:00u klaar hoefde te zijn. Toevallig benoemde ik dit zelf - waardoor bleek dat hij niet op de hoogte was. Ik heb dit ruim vooraf met een mevrouw telefonisch afgestemd. Zij benoemde zelfs letterlijk dat ze het op de bon zou aanpassen e.d. zodat het personeel zou weten dat de auto niet om 16:00u klaar hoefde te zijn en de leenauto langer weg zou zijn. Volgens mij deed ze dat tijdens ons gesprek, maar het werkt dan niet zoals het zou moeten lijkt het. Ze heeft mij ook gezegd dat de leenauto 20 EUR zou kosten en dat ik daarnaast nog vol bij zou moeten tanken bij inlevering. Dit is foutieve informatie geweest want de leenauto was gratis. (wel bijtanken uiteraard) Verder prettig bezoek!
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed, betrouwbaar. \r\nVind alleen de prijs voor een onderhoudsbeurt vind ik hoog, 24mnd beurt voor 250euro, zonder enige bijkomende zaken, bv geen banden/ruitenwisser ed!\r\nVind ik best veel.
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ontvangst en duidelijke uitleg van wat er is gebeurd met de onderhoudsbeurt. Leenauto ook goed geregeld. Fijn dat er twee vaste mensen achter de balie zitten.
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professioneel en flexibel
6

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was zeker net tevreden wat mijn afspraak betreft voor onderhoud en keuring.\r\nAuto zou om 9.00 gehaald worden en heb zelf 9.20 gebeld waar ze bleven.\r\nWerd 11.00 uur i.v.m. drukte.\r\nIk heb ook mijn dag erop in gedeeld en moest alles omgooien.\r\nHet onfatsoen dat ze niet bellen terwijl ik de afspraak al 27-11-2018 had gemaakt voor 24-12-2018.\r\n\r\nUiteindelijk is de auto gewassen en gezogen (voor het eerst in 3 jaar onderhoud ) afgeleverd.\r\n\r\nAls vergoeding voor het ongemak bleek achteraf heb ik de jaarlijkse servicepas cadeau gekregen.\r\nDaar ben ik achter gekomen door na de feestdagen met Sven te bellen hoe dat zat met de pas, omdat die niet op d erekeneing stond en ik daar wel om gevraagd had in mijn briefje.\r\n\r\nIk ga er maarvanuit dat de volgende beurt volgens afspraak verloopt.\r\n\r\n\r\n
6

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was zeker net tevreden wat mijn afspraak betreft voor onderhoud en keuring.\r\nAuto zou om 9.00 gehaald worden en heb zelf 9.20 gebeld waar ze bleven.\r\nWerd 11.00 uur i.v.m. drukte.\r\nIk heb ook mijn dag erop in gedeeld en moest alles omgooien.\r\nHet onfatsoen dat ze niet bellen terwijl ik de afspraak al 27-11-2018 had gemaakt voor 24-12-2018.\r\n\r\nUiteindelijk is de auto gewassen en gezogen (voor het eerst in 3 jaar onderhoud ) afgeleverd.\r\n\r\nAls vergoeding voor het ongemak bleek achteraf heb ik de jaarlijkse servicepas cadeau gekregen.\r\nDaar ben ik achter gekomen door na de feestdagen met Sven te bellen hoe dat zat met de pas, omdat die niet op d erekeneing stond en ik daar wel om gevraagd had in mijn briefje.\r\n\r\nIk ga er maarvanuit dat de volgende beurt volgens afspraak verloopt.\r\n\r\n\r\n
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief .\r\nMaar op de factuur werd een bedrag van 40 euro voor \'privilegepas\' opgevoerd, waarom ik niet had gevraagd. Dit verbaast mij zeer.
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf, werkt netjes en komt afspraken na
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf is heel goed. vriendelijk personeel en altijd behulpzaam\r\n
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf de ervaringen met Herwers is zeer goed. \r\nAlles wordt goed nagekeken. Mocht er wat zijn, wordt je goed geinformeerd.
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf service en deskundigheid prima. Prijs/kwaliteit met name prijs van banden ca. 20% hoger dan elders.
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Over het algemeen goede ervaringen.\r\n\r\nHelaas bij teruggave van de auto na reperatie is de auto niet gewassen ,wat wel in jullie folder staat te lezen!
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf positief, goede uitleg van de uitgevoerde werkzaamheden

Bedrijfsgegevens

Solingenstraat 3

7421 ZN Deventer

570519360

[email protected]

Over Herwers Groep

Wij staan altijd voor u klaar en zorgen zodat u zorgeloos op weg kunt.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.