Filters

10

Super

Wij willen graag in deze review aangeven hoe enorm fijn, goed en zeer accuraat en service gericht wij te woord zijn gestaan en geholpen zijn. Niets was teveel. Het begon met hoe groot is de kofferbak van de Ford Puma, en dachten wij rijden eens langs Zeeuw & Zeeuw B.V. in Leidsche Rijn. Wij worden rustig en netjes te woord gestaan door Celesta een stagiaire en zij wist ons ook hele goede tips te geven. Gaf ons ook op al onze vragen antwoord waar wij echt wel wat aan hadden. Tijdens het koffie halen kwam Emrullah er ook bij en wist hij onze aandacht te leggen op de PUMA ST X. Ik had deze auto wel zien staan maar had niet gelijk in de gaten dat het ook een PUMA was en ik was gelijk verliefd op die mooie auto. En als je daar dan ook nog eens de verdere uitleg van krijgt en van binnen heb mogen bekijken tja dan ben je verkocht. Na een zeer prettig en goed gesprek zijn wij overgegaan tot de koop van deze limited edition. Wij hebben onze bolide met een mooie grote rode strik uitgepakt op de dag van aflevering en hebben heerlijk getoerd. . Wij willen hierbij dan ook onze dank uitspreken voor de ontzettend goede service en zeer prettig contact met Emrullah. Hij heeft het voor ons echt als een feestje gebracht. Dat wordt zeer gewaardeerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
2

Slechte service schade afdeling.

I.v.m. Een schade onze auto gebracht op 10-2-2023. Volgens afspraak heb ik onze dakdragers gedemonteerd (dit is gevraagd door de schade expert van Fordstore Utrecht genaamd Ron) Ik heb dit volgens afspraak gedaan. Zijn deel van de afspraak was deur uitdeuken en spuiten, motorkap poetsen om de vuurwerkschade (schroeiplekken) te verwijderen. Bij het het brengen van onze ford fiesta krijgen wij een Vieze Nissan Micra met een kwart tank benzine mee. Hier maken wij direct melding van bij Ron en die geeft aan geen tank pas te hebben gehad en plaatst de opmerking gaat u ermee rijden dan? Huh? Wat een vraag……. Nee ik wil graag een leen auto om deze vervolgens 5 dagen voor de deur stil te laten staan. Wat een slechte service en totaal geen reactie die ik bij deze vestiging verwacht. Vandaag 14-2-2023 om 14:00 telefoontje dat de auto “klaar” staat. Om 15:45 aangekomen bij de Ford store Utrecht, de auto stond alles behalve “klaar”. De ford Fiesta had allemaal witte spetters op de voorruit en motorkap (verf? Volgens rond poets middel) tevens was de auto bedekt met een laag stof waardoor deze een matte doffe uitstraling had. Ook bleek de deur alleen uitgedeukt en niet gespoten. Ron gaf aan dat hij dit niet gedaan heeft omdat hij mij anders de spuit kosten moest door belasten, wij mochten er tenslotte niet beter van worden op kosten van de verzekering daar er meer krassen en lakschade op de deur aanwezig waren. Ik geef aan dit te begrijpen maar dat wij tijdens het opnemen van de schade anders hadden afgesproken. Ik vraag hem dan ook waarom hij dit niet gecommuniceerd heeft met mij zodat ik zelf had kunnen beslissen. (Geen communicatie met klant) De witte vlekken werden met een papiertje en een schoonmaakmiddel van voorruit geveegd. Toen ik over de doffe waas begon op de auto veegt hij hem vervolgens dood leuk schoon met het zelfde papiertje. Met de kans meer lakschade te veroorzaken. Ik zeg Ron laat maar ik rijd mijn auto zelf wel door de wasstraat.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
1

Slecht service en informatie voorziening, ongeïnteresseerd personeel

2 auto's hier gekocht, 1 zelfs nieuw. Helaas laat de service de laatste jaren te wensen over. Geen leenfiets aanwezig als je je auto brengt voor onderhoud als je dat hebt aan gegeven is 2 keer gebeurd. Geen SMS als je auto klaar is, dus er dan maar vanuit gaan dat hij klaar is eind van de dag. En dan de opmerking krijgen dat de factuur nog gemaakt moet worden om half 6. En je auto brengen voor Apk en onderhoud en dan om 16 uur gebeld worden dat het die dag toch niet lukt om te maken. Dus verwacht je dat het de volgende dag wel lukt. Nee hoor, om 16 uur hoor je dat er door drukte niks aan gedaan is. Informeer je klanten gewoon netjes en zorg dat je administratie op orde is en je personeel een beetje klantgericht is. Voor ons na heel veel jaar nu nooit meer!

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Servicegericht, meedenkend

Klein probleem gehad met de auto. Ik kon gelijk langskomen en in de middag stond de auto weer gereed!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
2

Slechte service, garantie ondermijnen

Het is dat 1 ster de minimale waardering is. Samenvatting: Meerdere defecten op mijn jonge Ford Mondeo vooruitgeschoven (wegens kosten?) 1 van de 2 euvels verholpen na 3x terugkomen. De rest genegeerd en niet gerepareerd. Verschrikkelijke service van de "teamleider service". Zie het complete verhaal hieronder. Problemen: Ik heb hier in 2018 een mooi Ford Mondeo, bj. 2015 met slechts 85dkm op de teller, gekocht. Na enkele dagen al direct een probleem: de achterklep sluit niet meer automatisch. Na dit 2x te hebben aangemeld op locatie, was het probleem nog steeds niet opgelost. Vervelend, want het is toch een uur rijden. Bij de 3e keer aanmelden voor hetzelfde probleem, heb ik direct een 2e probleem aangemeld: de auto schakelt bizar slecht naar de 1e en/of 2e versnelling. Het probleem van de kofferbak werd eindelijk opgelost bij de 3e keer: slot vervangen. Iets wat natuurlijk geld kost, dus daarom pas bij de 3e poging werd vervangen. Wat betreft het schakelprobleem werd het probleem bij de intake wel ervaren, maar tijdens het onderzoek door hen niet gevonden. Enfin, terug naar huis. Inmiddels al een paar maanden verder sinds aanschaf. Enkele weken later wederom schakelproblemen. Terug naar de garage - al de zoveelste keer. "Ga er maar weer even mee rijden". Ik heb om de hoek een rondje gereden, probleem minimaal meer geconstateerd. Enkele weken later (het zal wellicht verschillen met de buitentemperatuur) wederom hetzelfde probleem met schakelen onder de aandacht gebracht. Monteur die de auto inneemt erkende een schakelprobleem Auto heeft nieuwe bakolie gehad want daar zal het probleem zitten. Tijdens het testen erna inderdaad geen problemen, tot een weekje later. Door geboorte, ziekte en overlijden in de familie auto een tijdje minimaal gebruikt en dus ook mindere constatering gehad. Probleem komt snel terug en wordt snel erger. Toch maar weer eens gebeld: meneer, komt u alstublieft langs met de auto, want dan zullen we er naar kijken. Eenmaal in Utrecht komt

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
1

Helamaal absurd - Ford Fiesta Start problemen

Un ochtend vlak voor de kerst had mijn auto een koude start probleem. Ik had per direct gebelt met Schakel Nieuwegein ondertussen Zeeuw & Zeeuw, voor een afspraak. Ik had additioneel gevraagd dat hun ook gelijk een Ford Motorcraft onderhoudsbeurt plus APK laat uitvoer. Gedurende de dag wordt er keurig aan mij gemeld dat de benzine filter vervangt moet worden en ik was sterk aangeraden de bougies ook te vervang. Natuurlijk gaf ik akkoord en een slordig 500 Euro later had ik mijn auto weer in handen. De volgende ochtend blijk wel dat het probleem helemaal niet verholpen was, dus bracht ik de auto terug naar de garage. Ik had meerder keren met hun contact over de nasleepende 3 weken. Hun had geen idee wat de probleem is. Geen foutcoden etc. Ik moest meerde keren bellen voor een update. Hun vertellen mij dat het niet een sensor is, daar zijn geen foutmeldingen etc. en naar wat testen lag het aan de druk van de brandstof pomp. Ook moest de benzine tank gespoeld worden. De garage was echt overtuigd en dat het de probleem was. Continue moest ik hoor hoe moeilijk het gaat en continue waren menzen ziek of niet bereikbaar. Na continue achteraan bellen krijg ik te horen dat de gasklephuis mogenlijk de probleem is maar dat hullie dat moet testen. Het is namelijk een heel prijzig onderdeel. Een week verder was er nog geen licht aan de eind van de tunnel dus had ik de auto noodgedwongen opgehaalt. Met ophaal blijk een paar onderdelen niet eers gemonteerd te zijn. Total chaos. Schakel Nieuwegein was heel blij om een verdere 500 Euro te nemen voor de foutzoeken en onderdelen. Niet echt professioneel want het probleem is niet opgelost. Ik heb ondertussen de auto naar een ander erkend monteur gebracht. Die per direct voor een koude start de auto uitgelees en per direct gemeld dat de temperatuur sensor foutief is. Die temperatuur sensor is vervangt en per direct zijn de koude start probleem opgelost. Ik was alleen 150 euro kwijt voor deze snelle handeling. Het is heel duidelijk dat

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

super geholpen

Nieuwe auto gekocht, Vriendelijk en mee denkend personeel Toppie 👍🏻👍🏻

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
9

zeer tevreden

vorig jaar ford eco sport gekocht super auto vorige een beurtje gehad zeer te vreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Ik liep zomaar naar binnen om eens naar een gebruikte Ford Fiesta te kijken stonden er genoeg maar toen vielen mijn ogen op een hele mooie Ford Focus met alles er op en aan uit 2012 wat een auto zo mooi Fabian de Vries liep met mij mee om de auto en toen toch maar besloten om een proefrit te maken in woord een geweldige rit terug gekomen met de Ford Focus een praatje gemaakt met Fabian toen was de deal gauw gesloten Fantastisch wat een service daar bij Schakel Nieuw Overvecht.

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Service met een hoofdletter \"S\"

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Bij dit bedrijf een 2e hands gekocht met garantie Ben nu een jaar bezig om zaken opgelost te krijgen Je auto wordt niet beter van reparatie welke hier gedaan worden Bv: Autoradio gerepareerd met ducktape, tijdens reparatie raammechanisme is deurgreep gebroken en gewoon terug geplaatst, bij reparatie airco pomp is deze scheef gemonteerd en maar met 2 van de 3 bouten vast gezet. probleem in aandrijving nog steeds niet opgelost enz. Kort om garantie stelt niets voor.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Ruim een jaar geleden kocht ik hier een nieuwe auto. Sindsdien is het alleen maar wachten, nog meer bellen, nog een keer mailen, nog meer wachten. Slechte afhandeling van lopende zaken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Alweer zeer goed geholpen. Zeer vriendelijk personeel die je altijd service gericht zijn. TOP!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Goede ervaring, snel geholpen sms en ophalen was erg gezellig! Dikke 10

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Na mijn vorige review ontving ik onmiddellijk een reactie. Met excuses. Binnen twee werkdagen zou contact met me worden opgenomen. U snapt \'m al. Weer niets gehoord.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Het uitzoeken, proefrijden en regelen van de privatelease ging allemaal heel makkelijke en snel. Maar mijn laatste 3 e-mails over software updates worden gewoon genegeerd. Mijn navigatiesysteem heeft echt ernstig verouderde kaarten en ook softwarematig zitten er echt bugs in de besturing. Zoals collision warnings terwijl ik bijvoorbeeld stil sta voor een stoplicht. Na een eerste bericht (22 maart!) dat door Ford nog gewerkt wordt aan updates via internet, worden verzoeken tot update van die info genegeerd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Vrijdag liet de auto me in de steek. Gebeld en de diagnose was: accu leeg. Maar ik had geen recht op assistentie want de auto had volgens de computer in april moeten komen voor een beurt. Lang verhaal kort: de ANWB kwam na anderhalf uur. Nieuwe accu van gekocht. Nu op zoek naar een garage voor een beurt. Een garage met enige begrip en coulance.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

We hebben een jonge Ford Focus gekocht bij dit bedrijf. Onze vorige auto was al een enige tijd in onderhoud bij Ford Utrecht, en de snelle en vriendelijke service heeft ons doen besluiten onze huidige auto daar aan te schaffen. De verkoper had alle aandacht voor onze wensen en de auto is naar volle tevredenheid afgeleverd. Onlangs (net na het verstrijken van de garantietermijn) deed zich een probleem voor met de auto waardoor deze niet meer kon rijden. De auto is door Ford Assistance (lees: ANWB) naar een andere dealer gebracht. Toen ik dit voorlegde aan Ford Utrecht heeft deze besloten om de kosten volledig te vergoeden. Een pluim voor dit bedrijf en voor de verkoper met wie ik steeds contact had over de reparatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ruim voldoende. Service with a smile. Denkt mee met de klant. Schijnt deze dagen schaars te zijn. En niet bij alle Ford garages heeft men gehoord van klantvriendelijkheid. Hier wordt ook nog wel vervoer voor je geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ford Utrecht Leidsche Rijn vorige week bezocht voor onderhoud. Duidelijke uitleg en keurig gebeld voor dingen die diende te worden vervangen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

weer goed geholpen,zoals gebruikelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Reguliere onderhoudsbeurt. Uitermate correct te woord gestaan. Vooraf overleg over eventuele mankementen. Alles keurig verholpen, netjes auto gewassen. Nette auto als vervangend vervoer mee gekregen. Ook prettig dat ik tot 8 uur \'s avonds de auto weer kon komen ophalen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Uitstekend! Altijd een goed advies en denken mee met de klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK

Bedrijfsgegevens

Postbus 7017

3502KA Utrecht

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.