Onprofessioneel en niet klantvriendelijk!
Ik wilde mijn auto voordat we op vakantie zouden gaan even een beurt geven, qua tijdstip zou dit ook voorgeschreven staan. Ik kon echter niet bij mij in de buurt een Skoda dealer vinden welke nog tijd had. Gelukkig was er plaats in Ede. De auto kon ik einde dag ophalen en kreeg een rekening van €1300,- Hierover was telefonisch contact geweest. Toch was ik redelijk ontdaan van wat er allemaal was geconstateerd, en wat het zou gaan kosten. Gewoon netjes betaald en op vakantie gegaan. Daar kwam ik er toevallig achter dat ze de nieuwe geplaatste band, bestuurderszijde verkeerd gemonteerd hadden. Inside was aan de buiten zijde gemonteerd. Ik heb dit op vakantie telefonisch aangegeven en er werd verteld dat het geen kwaad kon maar dat ik wel zo snel mogelijk na mij vakantie dit moest laten veranderen. Het kon volgens James geen kwaad bij zware regenval welke in de Dolomieten Italië frequent voorkomt…!?
Nadat ik bij terugkomst een afspraak had gemaakt en uiteindelijk de band heb laten omleggen, heb ik een minimaal excuus gekregen. Toen ik wilde wegrijden zag ik dat de band nog steeds verkeerd gemonteerd was, inside nog steeds aan de buitenkant. Wat hebben ze dan in vredesnaam in dat half uur gedaan? Blijkbaar hebben ze de band aan bijrijders zijde eraf en erop gelegd, maar deze zat juist goed!? Wat een blooper wederom. Erg onprofessioneel, ongemakkelijk, knullig en totaal niet klantvriendelijk. Ik ben een nieuwe klant voor hun, heb een enorme rekening betaald en een minimaal excuus. Gewoon gênant. Deze klant ben je kwijt! Ter vergelijking, bij een andere garage, waar ik de auto ook weleens naartoe bracht, maakten ze de auto van binnen en buiten altijd netjes schoon, gewoon zonder te vragen, ook bij een rekening onder de €500,- Die snappen het mijns inziens wel! Dat is klantenbinding, klantvriendelijk en slim van ze.
Al met al ga ik niet meer terug naar James autoservice. Autoservice zonder service. Heel erg dom van James!