Ik heb 4 jaar geleden mijn Skoda Fabia bij dit bedrijf gekocht en was uiterst tevreden, ook de jaren erna m.b.t. de service. Ik ben loyaal geweest naar dit bedrijf door mijn onderhoud hier te blijven doen vanuit Wassenaar, maar de laatste keer, 4 december jl. is ook gelijk de laatste keer. Ik maak een afspraak en als ik op de afgesproken tijd aankom, krijg ik te horen dat het op zijn vroegst half 2, eerder 2 uur wordt, omdat er rustig eerst een lunchpauze wordt gedaan, ik heb dan meer dan een uur rijden erop zitten om loyaal aan dit bedrijf te blijven en er is geen overleg geweest hierover van te voren, dat vind ik hoogst merkwaardig als je weet dat ik van ver kom en op doorreis ben. Vervolgens krijg ik nog geen telefoontje dat mijn auto klaar is, maar ik besluit om half 2 terug te zijn, dan ligt mijn dossier onderop ergens en krijg ik te horen van dhr. Koch dat hij nog moest bellen m.b.t. slot bestuurderskant en de ruitenwissers, dat had hij al lang hebben kunnen doen, maar het invoeren in de computer van alle dossier vond hij belangrijker, terwijl als hij eerst belt, dan weet je of en wat er nog gedaan moet worden en wanneer de auto klaar is. We bespreken dit; ik zeg dat ik de ruitenwissers zelf wel vervang, omdat ik de prijs niet in verhouding vind met ruitenwissers bij een winkel, hij geeft aan dat jij niet weet van welk merk deze zijn en welke vergelijkbaar zijn in kwaliteit?? Lijkt me niet servicegericht en getuige van kennis, vervolgens kunnen ze aan het slot niets zien, en willen ze hem aan de binnenkant volledig openmaken en smeren wat € 40 kost excl. btw, zonder garantie dat het slot dan werkt dus het kan zijn dat ik dan alsnog een nieuw slot dien te kopen. Ik vraag komt dit vaker voor, dhr. Koch geeft aan dat hij dit niet veel meemaakt omdat de meeste mensen aut. deurvergrendeling hebben, ik geef aan, dat dat mijn vraag niet is, wanneer zij een pakket verkopen zonder aut. deurvergrendeling dan mag je als klant er toch van uitgaan dat je je auto kunt openkrijgen. Hij geeft aan dat ik het intensief gebruik, wat mij logisch lijkt je hebt tenslotte een auto om in te rijden, en daarvoor moet je eerst binnenkomen. Ik besluit het niet te doen, voelt niet goed, ik vind het onacceptabel dat een slot niet in een coulance garantie zit en besluit eerst een brief aan de fabriek te schrijven. Ik geef dit ook aan waarop ik nog wel € 5 korting krijg aangeboden en vervolgens krijg is op een overduidelijke manier te horen dat ik aan de wachttafel kan plaatsnemen. Ik wacht daar nog een 3 kwartier, om half 3 ga ik eens naar de balie om te vragen hoe het ermee staat, ik word gevraagd nog even geduld te hebben, dhr. Koch is nog wat in de computer aan het invoeren, ik ga ervan uit dat dit mijn dossier is, niets blijkt minder waar, mijn dossier is al klaar en de auto staat al buiten, hij vond het alleen wederom belangrijker eerst alles in te voeren alvorens de klanten te verwittigen, hij heeft me gewoon nog extra laten wachten. Ik ga ontevreden weg, geen enkele vorm van klantvriendelijkheid. Bel bij mijn ouders aangekomen terug om toch mijn ongenoegen over dit laatste onderdeel aan te geven, ik zou vervolgens door dhr. Koch worden teruggebeld, ik ben nooit meer gebeld. Dit is m.i. net de manier om klanten aan je te binden. Ik ga op zoek naar een andere Skoda dealer in de buurt van Den Haag/Leiden. Ik was dan ook uiterst verrast door de mail om mijn mening te geven, wat ik hierbij heb gedaan, ik hoop dat u wat doet met de feedback. Met vriendelijke groeten, Marjolein Adema Marjolein Adema
Uiterst positief
Graag gedaan, en hartelijk dank voor uw positieve reactie!
De ervaringen met dit bedrijf (reeds 15 jaar) zijn uiterst goed te noemen. nooit het gevoel gehad dat iets niet klopte.
Dank voor uw reactie en het vertrouwen!
Mooi bedrijf, kleinschalig, dus persoonlijke benadering. Zakelijk, weinig spontaniteit. Omgang met personeel is aangenaam, behalve de eigenaar. Die heeft een Arrogante, soms ietwat intimiderend houding, zo van: \"ik heb het hier voor het zeggen\" Maar waarschijnlijk heeft hij dat zelf niet eens in de gaten en is die houding in de loop der tijd zo gegroeid... Maar als klant merk je het wel.
Zoals altijd vorige week weer uitstekend geholpen door Team Jawes. Ook bij kleine probleempjes helpen ze je weer uitstekend .
heel goed
Weer eens een bijzonder positieve ervaring bij Jawes. In april 2015 een heel mooie 9 maanden oude Fabia Combi 1.2 met DSG gekocht bij Jawes. Na een paar maanden hoorden we heel af en toe een vreemd geluidje. Alleen nooit als je bij de garage kwam. We hebben nog een jaar garantie, maar je weet maar nooit. Dus toch maar terug. En toen.... bij Jawes hebben ze werkelijk alles uit de kast gehaald om er achter te komen wat het probleem was. Zonder moeilijk te doen. Natuurlijk kreeg ik al die dagen een mooie Fabia als leenauto mee. Het was de moeite waard, na volhardend onderzoek bleek het probleem. En zit er nu een nieuwe dubbel koppeling in de DSG versnelling. Hoed af voor het doorzettingsvermogen van die lui bij Jawes. Super, kom daar maar eens ergens anders om.
Goede garage, waar we al heel wat jaren komen. Hier voel je nog dat je nog gewaardeerd wordt als klant, ook nooit het gevoel en ervaring gehad dat er iets niet goed gedaan was. Altijd prettig geholpen en men probeert mee te denken.
Uitstekende garage met aandacht voor de klant. Er wordt door de medewerkers goed meegedacht met de klant. Zeer vriendelijk en ongedwongen.
Prima en persoonlijke service. Onderhoud uitstekend uitgevoerd en er wordt goed met de klant meegedacht. Het blijven natuurlijk PON-tarieven, goedkoop is anders. Kwaliteit is echter goed. Blijft toch een beetje jammer van de dure ruitenwisservloeistof elke keer.
Servicegericht. Vriendelijk. Korte lijnen.
Waardering voor het prettige contract!
De contacten met de medewerkers van het bedrijf zijn steeds uitstekend. Begrip voor het probleem waarmee je komt , er wordt steeds naar de optimale oplossing gezocht. Je komt nooit onverrichter zake terug. Prima! Het is om het in wijntermen te zeggen een \"omfietsgarage\", dus prima kwaliteit voor de juiste prijs. Ik rij er speciaal ver voor naar Ede terwijl de VAG dealer van de Valleigroep bij mij om de hoek is gevestigd in Wageningen .
Fijne dealer, tot dusverre goede service, prettige zakelijke verkoper en vertrouwen dat ik een goede auto koop.
Altijd een vlotte afhandeling van onderhoud/reparatie waar je soms zelf op kan wachten met een lekker bakje koffie.
Uitstekend bedrijf, vriendelijk personeel en aandacht voor (reduceren van kosten voor) de klant. Na een onverwacht en duur defect aan de auto werd e.e.a. uit coulance goedkoper gerepareerd en kreeg ik in de tussentijd een splinternieuwe leenauto mee.
De ervaringen met Auto Jawes zijn uitstekend, goede vakmensen, prima service, vriendelijk en klantgericht. Redelijke prijzen. Kortom wij zijn al jaren blij met deze garage
Wij zijn ongeveer 35 jaar klant, toen zat Auto Jawes nog aan de Amsterdamseweg te Ede. Dus u kunt wel raden hoe wij over het bedrijf denken.
Noorder Parallelweg 15
6713 KN Ede
Al meer dan 40 jaar uw adres voor in/verkoop van nieuwe en gebruikte personenauto's. Service dealer van Skoda en Subaru, fabrieksgarantie, recalls (terugroepacties), originele onderdelen en accessoires. En sinds oktober 2018 James Autoservice, dit betekend dat wij alle merken auto's kunnen onderhouden en repareren. Ook kunt u bij ons terecht voor APK, banden, airconditioning service en onderhoud, remmen, uitlaten, trekhaken en alle andere (slijtage)onderdelen. Wij kopen ook auto's in na een overlijden, scheiding of andere reden.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.