Deskundig, gastvrij, vriendelijk, behulpzaam

Een hele prettige ontvangst en wij hebben met Nick gesproken over onze wensen, kwamen uit bij een prachtige Peugeot 208, Hij heeft alles voor ons geregeld, neemt veel uit handen en hield ons goed op de hoogte. Wij zijn erg deskundig en vriendelijk geholpen en zijn inmiddels eigenaar van de Peugeot ! Alles verliep prettig en snelle aflevering gehad.

Top dienstverlenend

Ben erg blij met mijn auto. En de dienstverlening van auto bedrijf mulder. Over een paar jaar ruil ik mijn auto in en schaf ik gewoon weer een auto aan bij mulder. Vertrouwd en goed.

Correcte ontvangst en snelle reactie van verkoper Stefan

Bij een rondje in de showroom werd ik welkom geheten door Stefan. Op mijn vraag naar de waarde van mijn auto in relatie tot de aanschaf van een occasion kon Stefan niet meteen een aantrekkelijk bod formuleren. Binnen een dag echter nam hij contact op met een mooi aanbod voor de inruil van mijn auto en is de verkoop snel en netjes tot stand gekomen. De tijd waarin de auto kon worden afgeleverd was eveneens verrassend snel geregeld.

Het personeel staat altijd voor je klaar

Je wordt als klant altijd gezien . Niet als nummer maar als mens. En er wordt altijd in oplossingen gedacht.

Een betere garage bestaat er niet !

Ik ben enorm en op een heel prettige wijze geholpen door Mulder Dordrecht bij het vinden van een andere voor ons geschikte en praktische Citroën. En ik ben blij niet te zijn veranderd van garage na bijna 25 jaar !

Wat een GEWELDIG bedrijf.

In 1 woord GEWELDIG bedrijf. Hier wordt nog SERVICE verleend. Wat een top bedrijf. Verkoper Dick de Jong heeft mij enorm geholpen met de schade aan mijn velgen van mijn nieuwe auto. Fantastisch om te zien, dat er nog bedrijven zijn die dat extra stapje lopen voor hun klant.

Geweldige ervaring!

Wat een geweldige ervaring om bij Mulder een occasion aan te schaffen! Bijzonder vriendelijk, deskundig en gedreven team. Samen kijken naar een passende auto waarbij ik als klant echt wordt gezien. Gemaakte afspraken worden nagekomen, communicatie verloopt bijzonder prettig. Echt een aanrader om hier een auto aan te schaffen!

Heel goed!

Wij zijn zeer goed geholpen door Dick de Jong. Het hele traject heeft hij als een echte professional begeleid. Ik ben zelf ook werkzaam in de verkoop en ben daardoor relatief kritisch. Dick de Jong weet wat service is en hij heeft verstand van zaken! Nogmaals dank voor de goede zorgen!

Hele goede service

Vriendelijke geholpen en er werd tijd voor mij gemaakt geen gehaast goede uitleg over de auto.

Storing in connected services wordt naar mijn idee niet adequaat behandeld.

Sinds de aflevering van mijn nieuwe auto nu ruim een half jaar geleden functioneert de connected services zeer gebrekkig. TomTom Traffic valt bijna altijd na een kwartiertje weg. Verder is het vaak niet mogelijk via de app de airco in te schakelen of het laden te controleren. Dit resulteert in langere reistijden dan nodig. Het probleem wordt onderkent, maar een (weg naar) de oplossing wordt niet geboden. Vooral dat laatste veroorzaakt bij mij veel frustratie.

Zoals altijd TOP

Occasion gekocht bij andere dealer. Had iets dat verholpen moest worden. Dealer scoof t af op mulder dordrecht. Direct en perfect geholpen en verholpen. Met vorige auto al jaren klant bij mulder. Ik blijf hier dan ook. Top personeel en top bedrijf. Aanrader

Fijn team dat zorgt voor een positieve ervaring.

Mijn Citroën C5 Aircross C Series is natuurlijk een geweldige wagen. Getrouwd in een 2CV en nog steeds een Citroën in de familie. Dat zegt wel genoeg. Mulder besteed het onderhoud aan de wagen, zodat dit een betrouwbare metgezel blijft.

Super service

Fijne garage met vriendelijke en professioneel personeel weten waar ze het over hebben en wat ze doen. Kom er al jaren. Deze garage is een aanrader.

Super mooie 3008 gekocht

Mooie auto. Fijn compleet, goed afgeleverd en rijdt geweldig. Hele fijne verkopers.

Wat een geweldige lieve mensen werken daar! Top.

Beste dealer Mulder Automotive, wat een ontzettende warme gespekken hebben we gehad de afgelopen tijd. En wat een enorm mooie wagen hebben jullie mij geoffreerd. Soms gaan er dingen even mis en dat is menselijk en kan overal gebeuren maar de wijze waarop jullie het hebben opgelost geweldig en buiten de dikke 10 het gevoel er twee mooie mensen bij gekregen te hebben in mijn leven. Mensen met een enorm mooi en warm hart en daar kan ik alleen maar van zeggen door dat er soms iets mis gaat heb ik jullie mogen ontmoeten en dat heeft me enorm goed gedaan in een moeilijke periode na het overlijden van mijn lieve vrouw. Top garage waar ik al de 3e auto heb gekocht en altijd fantastische service heb ervaren! En weet ik zal de gesprekken die we hebben gehad als prachtige monumentjes bewaren in mijn hart en gewoon regelmatig even gezellig komen kletsen en uiteraard onder het genot van een lekkere cappuccino. Dank !!

Goede communicatie prima service, bedankt!

Krijg melding in display te zien 'controleer bandenspanning', vrijdagmiddag opgepompt bij de pomp en melding gereset. Zaterdag zie ik dat de achterband toch weer iets zacht aanziet. 11.45 uur Mulder Dordrecht gebeld of ze er nog iets aan konden doen in het weekend. Betreffende vriendelijke receptiedame loopt naar de werkplaats aangezien betreffende monteur tot 12 uur aanwezig zou zijn. Kortom geen punt, komt u maar direct langs. 12.05 uur aangekomen en 12.30 uur weer op weg met een gerepareerde band. Top service dus. Ik hou er van!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Betrouwbaar en prima nieuwe auto geleverd

Vriendelijk ontvangen. Goede voorbereiding en duidelijke uitleg van de auto. Een garage om echt aan te bevelen om daar een auto te kopen!

Keurig ingespeeld op onze wensen

Er werd goed geluisterd naar onze wensen en er vervolgens goed op gereageerd

Begrepen als klant

Mijn ervaring is zeer positief. Dat heeft zeker te maken met de zeer stipte wijze waarop ik door Remco van Haren door het hele aanschaf en aflever proces ben geholpen. Dat gaf vertrouwen in het product (de auto) maar maakte het zakendoen ook prettig. De persoonlijke wijze van verkoop gaf het gevoel dat de klant echt belangrijk is. OOK als de levering achter de rug is.

Vlot, voorkomend en prima geholpen

Vlot, voorkomend en prima geholpen

• Service N.v.t.

Prettig geholpen

Positief

Service prima, alleen lange wachttijd voor het maken van een afspraak. Wel in de vakantieperiode en dat is wel lastig i.v.m. bezetting, ik heb daar overigens wel begrip voor

Laan der Verenigde Naties 111

3316AK Dordrecht