Op een prettige manier een occasion gekocht waar bij geen moeite teveel was de wagen moest uit een ander filiaal gehaald worden maar was geen enkel punt de wagen heeft een beurt en apk gehad waar bij de remschijven en blokken zijn vervangen en ook nog 2 banden. Na een paar dagen gaf toch de accu de geest ,na een telefoontje werd ik keurig opgestart en ben ik naar de garage gereden daar bleek de accu echt kapot te zijn Dus kreeg ik een leen wagen mee tot de volgende dag en de nieuwe accu was garantie Ik ben dus zeer tevreden over hoe je daar geholpen wordt

heel erg vriendelijk

goede ervaring

Gewoon goed.

Doen soms meer dan ze moeten doen. Altijd bereid om een extra stap voor de klant te maken.

Fijn geholpen, ik kon snel terecht en super fijn dat er leenfietsen beschikbaar zijn. Daarnaast net even dat extraatje door de chocoladereep ;)

top geholpen door Remco

een voorbeeld voor anderen

Heldere uitleg over alle ins en outs van private lease

Geholpen door vriendelijke en ter zake kundige medewerker.

Topteam!

Enorm behulpzaam, hebben heel erg met ons meegedacht en ons echt geholpen! Het team in Dordrecht doet écht een stapje meer. Altijd beleefd en staan altijd klaar om te helpen.

Top service zoals elke keer

Overdracht nieuwe auto is naar wens verlopen

Het meeste contact was vooraf, via email en telefoon. De aankoop nieuwe auto en inruil oude auto met diverse afspraken is goed verlopen. Wat nog resteert is de My Citroen Card (europa), die is hopelijk onderweg.

Goed geregeld

Nieuwe auto laten afleveren door Mulder Dordrecht. Communicatie was goed en werd netjes op de hoogte gehouden. De auto is netjes afgeleverd. Alleen de stekker van de trekhaak is niet helemaal juist gemonteerd waardoor deze niet is in te klappen, moet nog even worden aangepast.

Profesioneel en punctioneel

Ik kreeg duidelijke instructies over mijn eerste EV. Kon alle vragen stellen die ik wou en er word ook geholpen met mijn toenmalige huur auto af te melden. Kortom een fijne ervaring

Altijd een fijn ontvangst

Zeer fjjn, lekker bakkie koffie.

Uitstekend geholpen

Op tijd, vriendelijk en volgens afspraak.

prima service

Vakwerk

Prettig in contact

Altijd vriendelijk en behulpzaam!

Super, geweldig geholpen bij verlopen APK

Ik kwam er te laat achter dat mijn APK al verlopen was. Werkplaats wachttijden waren al opgelopen tot 6 weken. Met Mulder gebeld en probleem voorgelegd. Men heeft mij met spoed geholpen en ingepland, zodat ik binnen 2 dagen weer met een gekeurde auto rond reed. Super bedankt!

Altijd een goede sevice

Altijd een goede sevice en vriendelijke mensen

perfecte service

service is perfect uitgevoerd, wat updates bijgewerkt zodat mijn vrouw weer met plezier met haar E 208 vooruit kan

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Altijd goede hulp en luisterde oor.

Prima geholpen

super tevrede.

door balie mede werkster heeft alles netjes geregeld. ook het vervangend vervoer stond klaar. bedankt voor de service.

Ben tevreden

Ben tevreden

Klant gericht

De medewerkers zijn in deze garage altijd heel vriendelijk en denken goed met je mee en alles gaat keurig in overleg.

Uitstekende service en klantvriendelijk

Altijd heel correct, hulpvaardig en fantastische service! Dik tevreden!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Ik kom er al jaren, inmiddels met mijn derde auto.

Laan der Verenigde Naties 111

3316AK Dordrecht