Een perfecte garage

6 januari 2022 een nieuwe Citroen C1 op gehaald in 1 woord een perfecte auto rij er nu 1 jaar in kmstand nu 9600 Ik ri jzelf al 55jaar citroen waar onder diverse GS /GSA in al die jaren meer dan 1.5 milioen kilometers gereden ,maar het was tijd voor iets nieuws ben zelf 81 jaar dus het sleutelen is nu afgelopen

Bijna zoals het zou moeten zijn

De standaard beurt is uitgevoerd zoals het hoort. Jammer dat er 2 liter ruitensproeiervloeistof op de rekening staat terwijl het reservoir vol was. Zal waarschijnlijk te maken hebben met pakketprijzen. Advies: leg als het reservoir vol is een paar flesjes ruitensproeiervloeistof in de auto.

Altijd fijn geholpen. Zorgvuldig, klantvriendelijk, verstrekken goede informatie.

Goede ontvangst, heldere uitleg, fijne gesprekspartner (remco)

Goede ontvangst, heldere uitleg, fijne gesprekspartner (remco)

• Service N.v.t.

prima team

keurig geholpen met alle service erom heen

Zeer behulpzaam en flexibel

Goede service met altijd zeer vriendelijke personeel. Al zijn ze enorm druk ze proberen je altijd tussendoor te helpen, ook de telefonistes proberen met je mee te denken. Dus van A tot Z fijne mensen.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Op tijd volgens afspraak geholpen en met een uitleg van de werkzaamheden

Professioneel geholpen

Professioneel

Ik vraag altijd een offerte aan voor werkzaamheden. Kom ik aan de balie voor baden wissel moet ik +/- € 100 meer betalen. Liet de offerte zien en voor dat bedrag is het werk uitgevoerd.

Positief

Tot heden met de aanschaf van meerdere auto's bij uw bedrijf altijd positieve ervaringen opgedaan. Natuurlijk ligt het aan de opstelling van de verkoper/adviseur. Altijd soepel verlopen en ik durf te stellen dat ik ook een gemakkelijke klant ben.

Vragen voor de beurt zijn allemaal opgepakt. Goede uitleg gekregen wat er tijdens de beurt gedaan is. En tips mee gekregen.

Super attent

Ik meldde mijn auto aan voor een wintercheck in januari. Maar ik was vergeten dat mijn apk in februari verliep. Toen ik belde of ik de afspraak kon uitbreiden met de apk-keuring, bleek deze al door de garage zelf erbij gezet te zijn. Alles werd in een keer geregeld! Super attent!

De service om thuis gebracht worden en dan ook de auto voor de deur afgeleverd krijgen helemaal geweldig,!!

Na vele jaren gebruik te maken van Peugeot Mulder lijkt het mij logisch dat ik zeer tevreden bent

Zie boven

Alles oké

Zeer service gericht en vakkundig

Mulder Dordrecht is een zeer fijne dealer met vakkundig personeel. Ze staan altijd klaar met passend advies en gastvrijheid. Ze denken in oplossingen. Ik kwam met een bandenprobleem en ondanks het drukke schema van de werkplaats hebben ze mij meteen geholpen waardoor ik mijn trip van 400 km voor de dag daarop gewoon door kon laten gaan. Dank jullie wel!

Service waarbij de klant op de eerste plaats komt.

Zeer klantvriendelijk, goede aflevering en er wordt de tijd voor je genomen.

Wij vonden het al top dat we door de dealer met de auto opghaald werden bij het station. Er werd uitgebreid de tijd genomen om alles over de auto uit te leggen en daarmee werd rekening gehouden dat we nog weinig wisten over electrisch rijden. Na een weekje werden we gebeld met de vraag hoe de auto beviel en of er nog vragen waren. Ik vond dat erg fijn en zeer klantgericht. Het gaf ons veel vertrouwen.

Altijd goed

Goede en snelle service .

Was goed

Service was goed

Enorm goed geholpen door Remco! Wij zijn zeer tevreden over de service die we hebben ontvangen.

Prima geholpen..

Bestelling band was snel geregeld. Kan weer vooruit voorlopig.

Vriendelijk, betrokken, professioneel en de auto was snel klaar

Zoals gewend ben ik weer uitstekend geholpen door het team van Peugeot Dordrecht!

erg vriendelijk en behulpzaam

leuk geholpen en technisch weet ik niet ga er van uit dat alles goed gedaan is

Laan der Verenigde Naties 111

3316AK Dordrecht