Prima geholpen, en in prettige sfeer!

Bij het kopen van een volgende auto, een gebruikte Peugeot 2008, ben ik door twee verkopers én een verzekeringsadviseur prima geholpen. Compliment!

Prima geholpen, en in prettige sfeer!

Prima En een hele vriendelijke man aan de receptie Zelfs auto gestofzuigd En vond de prijs prima!

Super attent en professioneel

Er aardig netjes geholpen en goed werk geleverd

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Super attent en professioneel

Er aardig netjes geholpen en goed werk geleverd

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Uitstekend en snel geholpen.

Kan niet beter.

Service uitsteken, klantvriendelijkheid 10 Ik kom er graag. Team bedankt.

Vriendelijk en goede service

Vriendelijke ontvangst. Leuke koffie corner waar ik kon wachten terwijl mijn auto werd gekeurd. Goede service!

Een vertrouwd adres voor perfecte service tegen een goede prijs.

Al meer dan 10 jaar laat ik al het onderhoud aan mijn Peugeot(s) door Mulder uitvoeren en ik ben hier uiterst tevreden over. De werkplaats geeft je eerlijk advies: wat nog mee kan, zal ook niet alvast vervangen worden. Duidelijke uitleg wat is uitgevoerd en nooit het idee dat ze onredelijke prijzen hanteren.

Goede service bij bandenwissel

Ondanks afwezigheid sleutel voor de velgen toch alles top geregeld!

voorbeeldig en voelt erg vertrouwd.

Verkoper (Remco) neemt echt de tijd voor je. Alles heel transparant.

Iedereen was vriendelijk met de beste bedoelingen.

Auto voor een beurt naar de garage gebracht en zelfs door een teamlid naar mijn werk gebracht omdat het OV aan het staken was. En iedere keer dat ik bel wordt ik vriendelijk te woord gestaan en wordt alles tot onze vollste tevredenheid gedaan.

Behulpzaam

Denken altijd mee met wat de beste en voordeligste oplossing is.

Fantastisch!

Remco heeft mij zeer goed geholpen van a t/m z! Ik wilde mijn moeder een auto cadeau geven, hierbij heeft remco mij tot in de puntjes goed geholpen. Zelf heb ik geen rijbewijs dus ook totaal geen verstand van een nieuwe auto aanschaffen. Dus zelfs met dingen waarvan ik niet eens op de hoogte was ben ik goed in ondersteund! De service en eerlijkheid was erg fijn.

Ontzettend vriendelijk en kundig team

Mijn auto is ook hier aangeschaft en ik bracht hem nu voor een grote beurt. Alles keurig gespecificeerd op de nota omschreven en zelfs de auto voorin gestofzuigd. Keurig gedaan, ik kan er weer een poosje mee doen.

Prima geholpen en op de juiste manier geinformeerd

Heel netjes te woord gestaan en de werkzaamheden/grote beurt is uitgevoerd inclusief update van het navigatiesysteem. Ook tussentijds geïnformeerd over de toestand van de banden en advies daarover gekregen.

Leuke en correcte aflevering

Het team in Dordrecht hield mij vanaf bestelmoment tot aflevering keurig op de hoogte. Met informatie en foto’s. Aflevering zelf was leuk en correct. Hulde aan het team!

Snelle behandeling van auto

lekke band

lekke band, zonder afspraak snel geholpen binnen een half uur.

Laan der Verenigde Naties 111

3316AK Dordrecht