Gewoon goed

Heldere en duidelijke communicatie Gewoon goed gewoon top

Altijd top services!

Zonder te kijken, gewoon gekocht door het vertrouwen in Mulder!

Altijd geweldige service en vriendelijke medewerkers.

Gewoon geweldig, je kan niets meer verwachten dan deze fantastische service. Geweldig vriendelijke medewerkers en heerlijke koffie. Gewoon zo doorgaan!

goed geholpen

Service gekregen die ik had verwacht

het heeft even geduurd. maar het onderdeel is wel binnen gekomen.

Ik heb ervaren, dat de vriendelijkheid en behulpzaamheid prima waren.

Onverwacht bleek er sprake te zijn van een behoorlijk probleem met de distributie. Rijden was niet verantwoord. Direct werd verteld dat dit onder de garantie viel. Ik werd keurig thuisgebracht en ook weer opgehaald nadat deze forse reparatie was voltooid.

prettige ervaring

de geschatte kosten zouden hoger zijn maar met meedenken van de receptie een goedkopere oplossing bedacht , prima

klant vriendelijk en super goed geholpen

Deskundig en vriendelijk

Makkelijk, digitaal afspraak in te plannen Prima telefonisch contact Deskundig

Een top ervaring

Remco heeft alles netjes geregeld en ervoor gezorgd dat alles netjes verder loop tijdens zijn vakantie. Verder heeft Boy het opgepakt en met hem ging ook alle contacten goed

Een heel goed team, dat met ons meedenkt.

Het uitzoeken van een auto voor parrticulier gebruik, die een 3-wielige tandem van bijna 3 meter kan vervoeren en ook nog eens muisstil moet rijden is geen gemakkelijke opgave. Het verkoopteam heeft er alles aan gedaan om dit voor elkaar te krijgen middels heel goede voorlichting en proefritten in diverse modellen. De keuze is gevallen op de Peugeot E-Expert in de lange uitvoering. Een prachtige oplossing. Hartelijk dank.

Uitstekend geholpen door Randal Babel

Het is een prettige medewerker om door geholpen te worden. Geen moeite teveel.

Verkoop team doet een prima job! Luistert goed en gaat mee met de klant z'n voorstel zover het financieel mogelijk is. (althans dat is de indruk, wat natuurlijk het meest belangrijk is). Betreffende de auto, een loszittende drempel over het hoofd gezien. Ook jammer dat de GPS update niet voor 'geheel' Europa geldt . In Hongarije heb ik hier niets aan. Had ik ook beter moeten communiceren. Nu afwachten hoe de rest van de communicatie verloopt en hoe verder service gaat

Bijna perfect

Keurig ontvangen,koffie gedronken,netjes uitleg over de auto,al met al netjes. Enige minpuntje was dat we de oplaadkosten moesten betalen voor de auto.

Zeer vriendelijke afhandeling, duidelijk, geen gezeur,heb een goed gevoel van overgehouden.

Het goede gevoel ,daar gaat het om

Geweldige service en aardig personeel

Mijn ervaring van het bestellen tot aan het afhalen (en daarna ook nog) is helemaal top geweest. Rick is een zeer behulpzame, kundige, geduldige en aardige medewerker en heeft ons geweldig geholpen. Ook na het ophalen nog even vriendelijk als voorheen wat ik zeer op prijs stel. Bij vragen staan ze altijd voor je klaar, helemaal top!

Het heeft mij gelijk een vertrouwd gevoel gegeven. Niet opdringerig. Overal netjes de tijd voor genomen. Gewoon prima.

Werd goed geholpen ,zaterdag middag auto gebracht voor een maandag en gevraagd of deze binnen gezet kon worden voor het weekend en dat was geen probleem.

Goed .

Verder niets aan toe te voegen.

Top geholpen

Ik weet dat ze iets willen verkopen maar de vriendelijk bij Mulder Dordrecht is oprecht! We zijn geholpen door Remco en stond eigenlijk door het gehele proces altijd klaar om vragen te beantwoorden maakt niet uit hoe laat en welke dag!

Prettig geholpen

Wij zijn op een prettige manier geholpen, de verkoper nam ruim de tijd tijdens het afleveren. Alleen over het rijklaar maken hadden we wel wat te klagen ( het reinigen van de buitenkant liet wat te wensen over), maar ook dat wordt netjes opgelost.

Volledig naar tevredenheid, met goede instructie mijn nieuwe Peugeot ontvangen!

Ik ben zeer vriendelijk en deskundig geholpen. In alle rust even de administratieve kant geregeld. Daarna een goede rustige uitleg gekregen over de functies en werking van de nieuwe Peugeot 3008. De auto zelf is al net zo geweldig!

Vriendelijk en mee denkend personeel

Goede service en vriendelijk personeel. Alleen een aanmerking tot het niet krijgen van een optie ( inberepen) die niet op de auto zat.Het ging om de automatische kofferbak bediening. Welbij de GT versie moeten zitten maar niet op mijn GT. Wel voor betaald..

Top geregeld

Onze auto moest weer voor verplichte keuring daarbij gelijk de gratis vakantie check uitgevoerd, Goed geregeld, fijne service

Prima geholpen

Klein mankement aan de auto zeer snel en vakkundig verholpen.

Laan der Verenigde Naties 111

3316AK Dordrecht