Service is top

Nvt

Prima service. Ik ben tevreden.

Prettige klantbehandeling en verder is het een kwestie van vertrouwen. En dat vertrouwen heb ik , dus alle ok. Mvg. W.Dornscheidt

Hartelijk ontvangen

Als leaseklant heb ik bij anderen ook wel eens andere ervaringen gehad maar het contact met Rik van Mulder Peugeot was persoonlijk en met aandacht. Bij de uitlevering werd de tijd genomen om alles even goed uit te leggen wat erg fijn was.

Alles was goed

Alles naar wens verlopen. Er wordt ook mee gedacht over kosten. Ook haal en breng service is helemaal top.

Zeer betrokken en vakkundig !

Wij hebben de ontvangst - uitleg en contact als bijzonder aangenaam ervaren en het vertrouwen in ons , als klant , was erf fijn. Ook werd er op een heel prettige manier meegedacht en er was veel aandacht en ruimte voor vragen. Hartelijk dank !

Net als bij aankoop eerdere auto's worden de verwachtingen waar gemaakt.

Verkoper sluit goed aan op de klant. Empatisch, informatief en klantgericht. Betrouwbare dealer.

Correct geholpen

Uitstekende receptionist. Neemt bij aanvang en na afloop alle zaken door die van belang zijn.

Uitstekend net zoals altijd

Verkopen zonder gladde praatjes

Het welkom was warm en na een introductie kregen wij volop gelegenheid in rust de auto waar wij voor kwamen te bekijken. Helaas weinig tot geen ruimte tot onderhandelen, maar daar was met wel duidelijk over. Zaken snel in orde gemaakt. Ook het vervolgtraject netjes afgehandeld. Al met al een goede indruk achtergelaten.

Persoonlijk, vriendelijk, professioneel

Zeer vriendelijk en prettige dienstverlening! Altijd snel en behulpzaam!

Vakkundig en vriendelijk personeel.

Goede en snelle service en goede communicatie.

Wij zijn gewledig geholpen bij Mulder Citroen in Dordrecht. Personeel is heel vriendelijk, geduldig en bovenal nemen ze de tijd om al je vragen te beatwoorden. Zelf nu nog krijgen we regelmatig de vraag of we tevreden zijn met de nieuwe auto.

Erg tevreden

Zeer goed contact met de salonmedewerker die altijd behulpzaam was en uitgebreide antwoorden gaf op alle gestelde vragen. Hoewel ik een gebruikte auto kocht, was deze klaar om als nieuw te worden opgehaald - alles was geweldig. Mijn volgende autoaankoop zal zeker bij een Peugeot-dealer zijn. Groeten.

Erg fijne en persoonlijke service

Erg fijn geholpen door Dick, goed op de hoogte gehouden tussendoor & een goede uitleg over de hele auto gehad toen ik hem op kwam halen. Al met al, top service die ik zeker zou aanraden aan kennissen, vrienden en collega's!

Uitstekend!

U

top

topservice, bedrijfswagen gekocht bij dick de jong, geweldig! perfect geholpen

Prima service!

Prima service. Netjes gebeld wat er gedaan moest worden

Citroën Garage Mulder: Topgarage!

Bij Citroën Garage Mulder staat klantvriendelijkheid en servicegerichtheid bovenaan! In één woord een topgarage.

Fijn geholpen

Goeie communicatie en vriendelijk

Fijne ervaring met Rick, altijd vriendelijk en heeft alles goed uitgelegd.

Zeer tevreden en goed geholpen

Heb mijn nieuwe auto nu en week ben er heel blij mee , zeer goed geholpen door jullie verkopers ben zeer tevreden

Warm welkom en echte persoonlijke aandacht

Je krijgt meteen een warm gevoel, geen loze verkooppraatjes maar eerlijk en oprechte belangstelling.

Top.

Ik bracht de auto voor de jaarlijkse service beurt. Alles eerst prima via de telefoon. Mailbevestiging gehad. Netjes in showroom ontvangen. Gebeld toen de auto klaar was. En tot mijn verbazing was hij zelfs gestofzuigd. Dank U wel voor alle service.

Fijn contact goede service

Een keuring en een kleine beurt was gepland en geregeld in no time.

Laan der Verenigde Naties 111

3316AK Dordrecht