perfect

service is geweldig verlopen, zeker Bernard is een topper. bedankt nog voor deze goede service bij aflevering van de E 208 geweldige automobiel Rene & Veronica

• Service N.v.t.

De oplevering van mijn nieuwe Peugeot 308 SW ging soepel…

We worden altijd fantastisch geholpen

Vriendelijk te woord gestaan en zéér behulpzaam. Als ouder echtpaar hebben wij bijvoorbeeld nogal eens hulp nodig met het opbrengen van het fietsenrek. Dit wordt altijd snel behulpzaam gedaan.

• Deskundigheid N.v.t.

Goed en tevreden geholpen door Randal en Jeroen

Super enthousiast. Een op maat gemaakte offerte waar ik erg tevreden over was

Snel, efficient en kundig.

Prettige sfeer, snelle en kundige service.

afspraken nakomen

van tevoren de keus betreffende onderhoudswerkzaamheden

Keurig en netjes te woord gestaan.

Goede afhandeling.

Niets dan lof!

Wij hebben al tientallen jaren een uitmuntende ervaring met de dienstverlening van de medewerkers van Garage Mulder. Zowel voor wat betreft de verkoopafdeling, de balie als de werkplaats. Prettig in de omgang, communicatief en zeer behulpzaam.

Super aanlevering van de auto!

Alles netjes uitgelegd! Prima services!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Mijn ouders hebben hier een lease genomen vanwege de top service en de socialiteit van het bedrijf. Goede communicatie tussen klant en verkoper, directe en informele antwoorden. En de service die geleverd word. Allemaal in orde. En de auto zelf rijdt als een zonnetje.

Klantgericht

Ondanks mijn niet meer zo jonge C4, welk alleen noodzakelijk onderhoud krijgt, word ik behandeld als een volwaardige klant. Het gaat soms om kleine details. Het niet in rekening brengen van een nieuwe batterij voor de sleutels, is daarvan een voorbeeld.

Fijne garage en prettig personeel

Goede regeling voor breng en ophaal service, Vriendelijk personeel.

Perfect Service

Olie lekkage verholpen, vervangende vervoer niet op gerekend, maar toen reparatie blijkt uit te lopen, vervoer meteen geregeld. Uiterste professioneel service, bedankt, en tot de volgende keer. AAAA++++

Als gebruikelijk, weer top geregeld en gedaan.

Als gebruikelijk, weer top geregeld en gedaan. Had eerst een afspraak voor de middag staan, maar er kwam een bezorger met een hoekbank op dezelfde tijd, en zonder enig probleem de zaak kunnen omzetten met Nicole, en de planning.

Klantvriendelijk

Ontvangst en afhandeling is uiterst correct en vriendelijk

Ik ben zeer tevreden over de service en de vriendelijkheid van het personeel.

Positief

Prima afspraak te maken en die komen ze ook na

Alles volgens afspraak en tevredenheid

De auto voor een beurt gebracht. Ik kon er op wachten. terwijl ik in de wachtplaats gelegenheid had om mijn werk via laptop/online mijn werk te doen. De auto was snel weer gereed.

Vriendelijk, behulpzaam. Attent.

Vriendelijk, behulpzaam. Attent.Deskundig.

Uitstekende service en kwaliteit

Aangezien we niet zoveel kilometers rijden werd uit kostenbesparing aangeraden een servicebeurt uit te stellen en alleen een APK uit te voeren. Zoals bij elke beurt of reparatie stond een leenfiets gereed. Kortom er wordt meegedacht met de klant. De medewerkers zijn vriendelijk en attent.

Prima, behulpzaam, klantvriendelijk.

Het wachten werd zo aangenaam mogelijk gemaakt.

Kan haast niet beter!!

Baliemedewerkster en baliemedewerker zijn bekwaam en heel vriendelijk. Ook de aardige man die mijn auto heeft gewassen, super! Dat zijn dus 3 tienen.

Word altijd (ook nu weer) perfect geholpen.

Er is ondanks dat het druk is, tijd voor jouw als klant en je word keurig geholpen. Heb in het geheel niets te klagen. Het laatste halve sterretje laat ik achterwegen omdat niets perfect is in het leven en er moet altijd ruimte zijn voor verbetering.

Hele goede service

Goed contact, persoonlijke service en aandacht. Een welkom gevoel!

Laan der Verenigde Naties 111

3316AK Dordrecht