Service is uitstekend!

Wij zijn twee jongens en we houden erg van auto's. Wij houden ook veel van autodealers bezoeken. Wij zijn langs Mulder Peugeot/Citroën geweest. We vinden de service/kwaliteit erg goed! Onze beoordeling: Als u een Peugeot/Citroën wilt, koop hem dan daar!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Super geholpen door verkoper Dik netje alles uitgelegd

Dik belde mij na 4 dagen of alles goed ging en begrepen werd en als het niet duidelijk was gewoon langs komen ! Echt goed

Prima professionele behandeling

Verkoper dacht goed met mij mee. Gaf eerlijke antwoorden. Ebt probleem werd direct correct opgelost

na een fijne ontvangst en prettig gesprek zijn wij over gegaan tot de aankoop van een nieuwe Citroen

Via de mail waren wij op de hoogte gesteld dat de vorige sales manager met pensioen was gegaan. Of wij graag kennis wilde maken met de nieuwe sales manager en geïnteresseerd waren in een nieuwe Citroen uit de C-Serie. Vrijblijvend zijn wij gaan kijken. Wij hebben aangegeven dat wij nog altijd zeer tevreden waren met onze huidige Citroen C3 maar open stonden voor een nieuwe auto mits er een goede inruilprijs kon worden afgesproken zodat we weer nieuw konden rijden. Dat is naar volle tevredenheid gegaan en zodoende rijden wij in een prachtige nieuwe Citroen rond. Wij zijn zonder meer goed geholpen en kunnen alleen maar zeggen dat wij een positieve ervaring hebben opgedaan.

goede ontvangst, goede info over de werkzaamheden

zie bovenstaande

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

V&V (vakkundig en Vriendelijk)

Team is klantvriendelijk Goede uitleg wat er gedaan is en moet gebeuren Service is top

Vriendelijk, servicegericht en punctueel.

Fijne medewerkers die met je meedenken en goed communiceren. Bij het ophalen van de auto kom je nooit voor financiële verrassingen te staan. Prima team!

Vriendelijke behandeling.

Volgens afspraak goed geholpen..

Onderhoud, service en uitleg zijn goed.

heel goed en duidelijk geholpen

heel vriendelijk en problemen oplossen

Heel erg tevreden over de ontvangst en service

Begonnen met de testrit auto stond klaar evenals de koffie, na de testrit goed en zakelijk gesprek gehad. Daarna tel alles nog afgehandeld en tot volle tevredenheid alle afspraken uitgevoerd. Ook nog autoverzekering afgesloten die aanzienlijk goedkoper was, alleen maar complimenten.

Super medewerkers en goede service!

Ik ga altijd met veel plezier langs en heb onlangs voor de 2e keer een lease auto opgehaald. Super vriendelijk en behulpzaam personeel en een prachtige showroom.

prima behandeld snel en goed

zeer vakkundig snel en goedkoop

super

ik ben al met de 2e auto bezig bij deze garage en ben super tevreden ze zijn zeer klant gericht en doen geen moeite om wat extra te doen voor de klant ..bij deze wil ik ook de verkoper boy complimenteren voor zijn fijne contact wat hij heeft gehouden met ons .wij geven deze hierbij ook een dikke verdiende 10 plus gr bas/debby prang maassluis

Het is nu al fantastisch om een Peugeot te rijden

Zaterdag 23 april 2022........de dag dat ik mijn nieuwe auto ophalen mag. En dat is een speciaal moment, zeker als je bij aankomst je auto ziet staan onder een hoes en er enkele minuten later een supermooie glimmende auto tevoorschijn komt. Ik wil mulderautomotive bedanken voor de keurige service omtrent de aankoop en de aflevering van mijn mooie Peugeot 208 GT Line. Na de eerste kilometers is het één groot feest. Wat een fijne auto! Met vriendelijke groet, M van Haren

vriendelijk ontvangen en behulpzaam personeel

Ik ben vriendelijk ontvangen en de receptionist was heel behulpzaam. De afhandeling (uitleg en betaling) van de beurt was ook correct gegaan. Met een verkoper ook nog een 'praatje' gehad over het (wel of niet) aanschaffen van een elektrische auto. Hij heeft mij keurig te woord gestaan en maakte geen haast wat ik heel prettig heb ervaren.

Fijne dealer

Snelle actie

Snel en deskundig!

Mijn auto moest voor een onderhoudsbeurt en tevens bandenwissel. Als service Netjes gebracht en opgehaald door een vriendelijke chauffeur. Auto was netjes gewassen en gestofzuigd. Dat is service!!

Super tevreden

Bij deze locatie zonder afspraak langsgegaan om Ad Blue bij te laten vullen en het werd direct geregeld. Super!!!!! Zeer tevreden hierover. Een dikke 10.

Een prima klantenservice

Aandacht voor de klant en uiterst vriendelijk

Prettig

Duidelijke communicatie. Prettige service.

Garage Mulder…. Topgarage!

Garage Mulder blinkt uit in klantvriendelijkheid, heeft een professioneel team, zowel in de werkplaats, de receptie als de showroom. Al meer dan 40 jaar een zeer tevreden Citroënrijder.

zeer tevreden

Voor 2 jaar lang heb ik een auto geleased bij Mulder Citroen Dordrecht Mijn ervaring gedurende deze periode was zeer positief. Professionaliteit, deskundigheid en vriendelijk staat hoog bij hun en dat is ook te merken bij ieder contact.

we zijn perfect geholpen en zijn zeeeer tevreden

onze ervaring met de garage was perfect. Er werd de tijd genomen om alles uit te leggen en voor te doen hoe het een en ander werkt. Dus wij zijn enorm tevreden over de service die verleend is.

In Duitsland stil gevallen met een defect motor blok. Nadat de auto op repatriëring bij Mulder was afgeleverd zijn ze direct aan de slag gegaan. Een dure reperatie werd omgezet in een bedrag dat voor ons billek was. Wij bedanken Johan voor de vriendelijke afhandeling en de service rond het voorval. Johan weet zeer goed met klanten omtegaan en de juiste manier een groot probleem voor ons op te lossen. Één min. Puntje: neem geen Peugeot assistent service je wordt zeer slecht geholpen met pech in het buitenland.

Laan der Verenigde Naties 111

3316AK Dordrecht