Klantvriendelijk en adequaat

Medewerker receptie opperde om de reparatie onder de garantie te laten vallen. Hetgeen ook gebeurt is.

Ik ben perfect geholpen. Enthousiast en vriendelijk personeel en top service.

Te goed voor woorden!!

Te goed voor woorden!!

Goede ontvangst prettig contact en zeer goede service

Mijn ervaring met Remco van Haren is zeer prettig te noemen. Hij staat altijd voor ons klaar denk met ons mee. Mijn beoordeling over hem is zeker een 10 waard.

Auto was snel klaar en de mogelijkheid voor een leen fiets is erg fijn

Goede kleine beurt en APK

Snel geholpen

Snel geholpen en auto stond netjes op tijd klaar. Vriendelijke mensen bij de receptie. Als kers op de taart was de auto ook nog eens gewassen.

Geen woorden voor toppie

Contact met verkoper ...top kan niet beter

De communicatie binnen bedrijf tussen verkoop en het hogere segmet ...kan wel beter Voor de rest top geholpen en zeer bij met de auto

Prima dienstvelening

Wederom netjes geholpen. Daarnaast super dat er een werkplek aanwezig is, zodat je tijdens het wachten met een bakje koffie kan werken!

Een heel plezierige én deskundige verkoper

Verkoper Randal Babel deed zijn werk super goed. Hij informeerde ons efficiënt en compleet. Randal kwam zijn afspraken punctueel na, Hij probeerde onze problemen met de Peugeot 2008 helder voor ogen te krijgen en zocht persoonlijk en zakelijk mee naar een goede oplossing. Inmiddels rijden wij prettig met de Citroën. De nadelen van de Peugeot 2008 keren niet terug bij deze Citroën C3. Ook deze Dordtse garage in breed verband ervaren we als prettig, dit door de wijze van aanspreken, maar ook verder in de verlenende diensten.

prima service

prima services bij het begeleiden van onze private lease auto.

Vooral zo door gaan.

Super service

Hele fijne ervaring met Citroen Dordrecht vooral me contactpersoon Randal. Aardige en meedenkende verkoper, weet waar die over praat en houd zich aan de afspraken. Zeer tevreden klant!

Kort maar krachtig.

Zoals altijd uitermate vriendelijk en gastvrij ontvangen

Vriendelijk en deskundig behandeld

Snelle reparatie, goede service, binnen de afgesproken prijs.

Reparatie werd snel uitgevoerd. Ik moest nog even wachten maar kon in de showroom via Teams een digitaal overleg bijwonen dat gepland stond. Daarvoor was goede werkruimte beschikbaar.

Goed en snel geholpen met elektronische foutmelding.

Ik kon dezelfde dag terecht voor een eerste storingscheck, 2 dagen later is dit defecte onderdeel vervangen. Qua kosten of garantie geen idee omdat het om een leasewagen gaat.

Gewoon tevreden.

Gewoon tevrden.

• Deskundigheid N.v.t.

Gezellig

zeer goed

vriendelijke mensen , mooi showroom

Klantvriendelijk en goede service.

Na het afhalen van de auto nog gebeld door de dealer of alles naar wens was. Dat vind ik heel fijn.

Uitstekend geholpen door Dick de Jong!

Zeer deskundig geholpen,wij zijn weer voorzien van een prachtige Peugeot 205.

uitstekende ervaring.

Omdat de achterklep van mijn nieuw afgeleverde Peugeot 2008 niet goed sloot was de auto terug voor reparatie. Dit is naar alle tevredenheid opgelost. Ik ben heel erg blij met de persoonlijke benadering vooral van Dhr. R. van Haren.

Erg goed en kundig geholpen door Remco zonder oog te verliezen voor het sociale aspect. Als zeer prettig advies ervaren.

Laan der Verenigde Naties 111

3316AK Dordrecht