Een onvergetelijke klantbeleving!
Door Mulder Citroën heeft de 80ste verjaardag van Rob van der Meijden een gouden randje gekregen. Hij is al decennia klant bij Mulder Citroën. Zo ook vertrouwt hij het onderhoud aan zijn auto alleen aan hen toe. Terwijl zijn Franse bolide van top tot teen wordt gecheckt in de werkplaats, doet hij zijn ronde langs het nieuwste van het nieuwste in de showroom. Het technisch vernuft, wordt daarna nog eens uitgebreid nagelezen in de “Citroën literatuur”. Wat begon als een vriendelijke vraag vanuit de familie, mondde uit in een geweldige ontvangst door team Mulder en dito verjaardagscadeau op 19 maart jl. Het team heeft hem geen groter plezier kunnen doen dan hem een rit aan te bieden in de “E-variant” van de C4. Een rit in de vorm van een rondje Dordrecht; de stad waar hij zo graag komt. Maar dit was niet alles. Een kop koffie, een bos bloemen, een Citroën cadeaupakket en een persoonlijk woord gingen hieraan vooraf. Rob van der Meijden voegt hieraan toe “Ik was helemaal stupéfait. Wat een verrassing en ontvangst. Ik rijd al vanaf mijn 26ste in Citroën. Ik ben dus een groot liefhebber ervan. Vanaf die leeftijd is Mulder Citroën, voorheen Dorvo, de dealer waar ik mijn auto’s koop en laat onderhouden. Ik ken de meeste mensen die er werken. Altijd hartelijk, kundig en oog voor wat ik graag wil als klant. Ik ben gewoon een trotse klant die mij, zoals hun slogan luidt, 100% mobiel houdt. Ik geef ze geen vijf maar zes sterren!”. Wat heeft Mulder Citroën er een onvergetelijke verjaardag van gemaakt. En als we het dan hebben over klantbeleving dan is dit hét voorbeeld voor iedere ondernemer. Mede namens zijn echtgenote, kinderen en kleinkinderen: super bedankt!