Filters

9

Gewoon tevreden.

Gewoon tevrden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
9

Gezellig

Goed

  • Aanbevelen? Ja
9

zeer goed

vriendelijke mensen , mooi showroom

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

Klantvriendelijk en goede service.

Na het afhalen van de auto nog gebeld door de dealer of alles naar wens was. Dat vind ik heel fijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend geholpen door Dick de Jong!

Zeer deskundig geholpen,wij zijn weer voorzien van een prachtige Peugeot 205.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

uitstekende ervaring.

Omdat de achterklep van mijn nieuw afgeleverde Peugeot 2008 niet goed sloot was de auto terug voor reparatie. Dit is naar alle tevredenheid opgelost. Ik ben heel erg blij met de persoonlijke benadering vooral van Dhr. R. van Haren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

Super!

Erg goed en kundig geholpen door Remco zonder oog te verliezen voor het sociale aspect. Als zeer prettig advies ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

Goede service en altijd op tijd geholpen

Goede service en altijd op tijd geholpen

  • Aanbevelen? Ja
9

prettige ontvangst bij de receptie

voor de APK werd ik netjes gebeld door Peugeot Mulder, afspraak gemaakt met tevens onderhoud en nieuwe banden, hierover gebeld over het type banden, naar huis gebracht en weer gehaald, het cijfer had een 10 kunnen zijn als ik een toegangscode voor de actie : win terugbetaling onderhoud, had gehad beetje jammer. verder prima geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

geweldig

geweldig

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

Een onvergetelijke klantbeleving!

Door Mulder Citroën heeft de 80ste verjaardag van Rob van der Meijden een gouden randje gekregen. Hij is al decennia klant bij Mulder Citroën. Zo ook vertrouwt hij het onderhoud aan zijn auto alleen aan hen toe. Terwijl zijn Franse bolide van top tot teen wordt gecheckt in de werkplaats, doet hij zijn ronde langs het nieuwste van het nieuwste in de showroom. Het technisch vernuft, wordt daarna nog eens uitgebreid nagelezen in de “Citroën literatuur”. Wat begon als een vriendelijke vraag vanuit de familie, mondde uit in een geweldige ontvangst door team Mulder en dito verjaardagscadeau op 19 maart jl. Het team heeft hem geen groter plezier kunnen doen dan hem een rit aan te bieden in de “E-variant” van de C4. Een rit in de vorm van een rondje Dordrecht; de stad waar hij zo graag komt. Maar dit was niet alles. Een kop koffie, een bos bloemen, een Citroën cadeaupakket en een persoonlijk woord gingen hieraan vooraf. Rob van der Meijden voegt hieraan toe “Ik was helemaal stupéfait. Wat een verrassing en ontvangst. Ik rijd al vanaf mijn 26ste in Citroën. Ik ben dus een groot liefhebber ervan. Vanaf die leeftijd is Mulder Citroën, voorheen Dorvo, de dealer waar ik mijn auto’s koop en laat onderhouden. Ik ken de meeste mensen die er werken. Altijd hartelijk, kundig en oog voor wat ik graag wil als klant. Ik ben gewoon een trotse klant die mij, zoals hun slogan luidt, 100% mobiel houdt. Ik geef ze geen vijf maar zes sterren!”. Wat heeft Mulder Citroën er een onvergetelijke verjaardag van gemaakt. En als we het dan hebben over klantbeleving dan is dit hét voorbeeld voor iedere ondernemer. Mede namens zijn echtgenote, kinderen en kleinkinderen: super bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Er werd positief gereageerd op mijn vragen en dit heeft geresulteerd in een vervolgafspraak.

Altijd prettige ontvangst.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend geholpen

Fijn ontvangen en alles duidelijk uitgelegd wat ik wou en dat hebben ze super geregeld voor me

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

Prima service en alles zoals afgesproken

Prima service en alles snel geregeld volgens de gemaakte afspraken

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Heel goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd bereikbaar en snel geregeld!

We waren met spoed op zoek naar een nieuwe auto, omdat onze oude kuren vertoonde. Na een kort belletje met Dick kregen we binnen een dag een voorstel in de mail. Na het aanleveren van de benodigde gegevens werd onze nieuwe auto binnen een paar weken voor de deur afgeleverd. In de tussentijd konden we via de telefoon en app al onze vragen kwijt en werden we goed op de hoogte gehouden van de voortgang. De eerste kilometers zitten erop en we zijn nog steeds dolblij met onze nieuwe auto!

  • Aanbevelen? Ja
10

Positief

Vriendelijk Informatief Meedenkend Gezien als klant niet als nummer

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd goed

Altijd snelle en goede service. Vriendelijke en behulpzame mensen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

Uitstekend

Na mindere ervaringen opgedaan te hebben bij een Peugeot dealer in de buurt, gekozen om voor Peugeot Alblasserdam te gaan. Een uitstekende keuze. Vriendelijk en deskundig personeel en goede service. Ik had echt het idee dat er tijd voor mij werd genomen. Ook is het probleem van mijn auto verholpen; ook niet onbelangrijk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

Uitstekend

Je wordt gelijk geholpen. Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Meedenkend en service gericht

Mijn vorige auto (Citroën) was ook via Mulder Dordrecht verlopen en werd toen uitstekend geholpen. Nu bij toeval viel mijn keuzes op een Citroën of Peugeot. Wederom super service zoals verwacht. Echt een aanrader! Een van de betere autodealers waarbij service hoog in het vaandel staat.

  • Aanbevelen? Ja
3

Zeer teleurgesteld

Na een teleurstellende aflevering, werd ik gevraagd mijn bevindingen te delen, wanneer de beoordeling minder dan een 9 of 10 zou zijn. Na meerdere mailtjes, geen reactie. Mailtjes bleken niet daar aangekomen waar het zou moeten, ondanks dat ik het juiste mail adres gebruikt werd. Hiervoor werden excuses aangeboden. Echter een inhoudelijke reactie kwam er niet. Wederom aangegeven dat ik dat wel op prijs zou stellen. Directeur was die week niet aanwezig en zou de weer erna reageren. Die “week later” is nu alweer een week voorbij. Dus een volgende mail gestuurd. Tot op heden geen antwoord. Voor een zichzelf respecterend bedrijf, dat een 9 of 10 nastreeft, vind ik de klantgerichtheid mild uitgedrukt uiterst teleurstellend.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
8

Mooie en duidelijke Citroën dealer

Mooie aankoop gedaan bij deze Citroën dealer. De verkoper heet Dick de Jong, een ontzettend aardige en prima man! Hij is wel erg druk, waardoor (bij mij dan ;-)) ik af en toe de concentratie verloor.

  • Aanbevelen? Ja
10

Afspraken goed nakomen

Positief,

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

uitstekende service

voldoet, aan de eisen die ik van Mulder verwacht, en zijn belofte na komt wat ze zeggen. Ik ben zeer te spreken over de vertegenwoordigers van het bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Laan der Verenigde Naties 111

3316AK Dordrecht

786142044

[email protected]

Over Mulder Van Mill Dordrecht

Onze groeiende en dynamische onderneming richt zich op het bieden van mobiliteitsoplossingen. Wij zijn een betrouwbare en vooruitstrevende mobiliteitspartner en dagelijks houden ruim 200 gekwalificeerde medewerkers onze klanten op een efficiënte en comfortabele wijze mobiel.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.