Een correcte behandeling aan de receptie (Johan).

Een prettige behandeling begint bij de receptie. Mijn auto rijdt na onderhoud weer goed.

Prima snelle service

Helaas vergeten de pakking te vervangen bij oliewissel maar direct en na melding diezelfde dag netjes geholpen

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Klantvriendelijk & professioneel

Heldere (prijs)informatie vooraf. Vriendelijke medewerkers. Werkzaamheden volgens afspraak.

Afspraak binnen redelijke termijn mogelijk.

Warm onthaal bij receptie, auto gelijk naar werkplaats en was binnen de tijdslimiet weer klaar. Goede uitleg wat er gedaan was en geen extra kosten.

Op zoek naar een Citroën, Mulder Dordrecht is de dealer.

Verkoper Randal heeft ons erg goed geholpen in het hele traject van interesse tot levering Citroën.

Heel goed vriendelijk duidelijk correct

Een dikke tien Kon na mijn telefoontje op zaterdagmorgen direct komen en kon wachten onder Het genot van een kopje koffie alles prima!!!

Allen maar goede ervaringen.

Mulder Dordrecht (onder)houdt onze oude Citroen Xsara Picasso prima op de weg. Onderhoud en overige werkzaamheden verlopen altijd volgens afspraak. Eerlijk en betrouwbaar.

Het onderhoud aan de airco is uitstekend gedaan.

De airco doet het weer prima.

Goed geholpen, vriendelijk personeel en uitstekende koffie!

Klant gericht, service gericht en vooral altijd een warm welkom

Voor mij altijd een warm welkom bij team Dordrecht, vandaar mijn cijfer 11, van de afspraak bij de receptie ,tot de werkplaats waar er niets teveel is, klein of groot onderhoud, soms voor sluiting werkplaats en toch wordt het verholpen, mijn complimenten hiervoor. Ga zo door......

Hartelijk ontvangen voordat de proefrit plaatsvond.

Goed. Niks op aan te merken.

Klantvriendelijk, correct en deskundig.

De medewerkers zijn altijd vriendelijk en correct. Vertellen altijd duidelijk wat er is gedaan en als ze iets niet weten vragen ze het na bij de monteur.

goed geholpen

Goed geholpen alleen het wachten duurde wat lang. 2,5 uur voor een kleine onderhoudsbeurt aan een electrische auto. Toen mijn vader ging vragen waar de auto bleef bleek deze al klaar te zijn. Verder prima service!

Leon aardige adviseur

Misschien zorgen dat er genoeg cash in huis is . Als de klant kontant wil afrekenen .

Ik rijd al ruim 55 jaar Citroën. Dat zegt genoeg.

Mulder Citroën is een bedrijf dat grote deskundigheid combineert met klantvriendelijk optreden, een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding en met eerlijke advisering.

Vriendelijk ontvangst

Zeer tevreden, Er is altijd wel netjes uitleg als er iets niet goed zit met de auto. En als de auto langer op de werkplaats moeten blijven is er altijd vervangend vervoer .Daar ben ik zeer tevreden over I.v.M mijn werk.

Fijne service en superfijn dat er weer een leenfietsen klaar stond. Top!

Uitstekende service en staan te allen tijde klaar

We werden goed op de hoogte gehouden van voortgang van levering en uitstekend geholpen bij aflevering

Vriendelijk personeel

Goede uitleg van de werkzaamheden die zijn uit gevoerd !

Vriendelijk

We worden altijd vriendelijk ontvangen de mensen daar zijn ook vriendelijk en ook eerlijk en dat hoort ook

Prima geholpen

Prima geholpen, netjes, dyudelijk

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Snel en correct: echte service!

Afspraak voor vakantie check verliep prima! Op tijd en vloeistoffen bijgevuld. Weer afspraak voor controle beurt gemaakt!

Vriendelijk ontvangen

Heel vriendelijk personeel die ook luisteren wat je zegt en een oplossing zoeken en hele goeie service

Na een terugroep actie van citroen, netjes en goed te woord gestaan en geholpen. Het probleem wordt netjes opgelost. Goede service.

Goed, maar kap alsjeblieft met het pushen van die hoge NPS-score

Ik ben tevreden over Mulder Dordrecht, maar jullie slaan de plank volledig mis. Altijd maar vragen om een 9 of 10 als NPS-cijfer. Ik snap het, want daar hangt de bonus aan vast. Dat is geen fout van het personeel op de vloer, maar van de managementlagen. Stop alsjeblieft met het vragen om een 9 of een 10 en investeer de extra tijd in je klanten. Zo heb je straks geen tevreden klanten, maar ambassadeurs. Alleen dan gaat je merk pas echt groeien! Momenteel denk ik bij Mulder Dordrecht alleen maar aan die vraag voor een hoge NPS-score, terwijl jullie echt wel mooie dingen doen. Dick die voor ons zoontje een klein autootje meeneemt, altijd reageert op vragen in de avond... dat zijn de dingen die ik hier wil schrijven. Maar helaas overheerst het gevoel van die irritante vraag om een 9 of een 10. En die 10 krijgen jullie, maar ik hoop wel dat de manier om aan die 10 te komen wel gaat veranderen.

Laan der Verenigde Naties 111

3316AK Dordrecht