Vriendelijk, kon mijn auto klaar hebben voor bepaalde tijd die ik vroeg.

Heel fijne auto

Een heerlijke reisauto die snel geleverd werd

Heel prettig!

Eigenlijk kon mijn blijdschap al niet op, want ik ging mijn nieuwe auto ophalen! Het ontvangst en in ontvangst nemen van mijn nieuwe auto verliep heel prettig en vriendelijk.

Fantastische service

Vriendelijk en duidelijke informatie.

Vriendelijk en informatie is duidelijk ook bij aflevering.

PRIMA SERVICE GOED GEHOLPEN

heel erg goed en deskundig geholpen door de medewerkers .

al jarenlang tevreden klant

Het contact met Peugeot Muller Dordrecht verloopt altijd in een ontspannen klantvriendelijke sfeer en de service is prima. Ga zo door.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Fantastischhhhhhhh

Goede verkoper met heel veel kennis van de auto…en een zeer goede overdracht van mijn nieuwe Citroën

Uitermate adequate service en van begin tot eind zeer klantvriendelijke en erg behulpzaam.

Ik werd snel en goed geholpen.

TOP!!! Fijn bedrijf, klantvriendelijk en betrouwbaar.

Advies is betrouwbaar, deskundig en alles gaat niet goed overleg. Prettig omgangsvormen, helder en duidelijke communicatie.

top

zelfs na de APK auto binnen gestofzuigd

zeer klantvriendelijk

jammer dat ik 55 minuten heb moeten wachten voor ik naar huis werd gebracht, terwijl het wel afgesproken was. over prijs/kwaliteit kan ik niet beoordelen.

Auto gebracht voor APK keuring. Bij afspraak werd attent geïnformeerd of vervangend vervoer nodig was. Prima ontvangst en ruim op tijd gebeld dat auto gereed was. Top!

Gewoonweg helemaal top!

Vanwege ziekte binnen het team werd ik een dag van tevoren benaderd met de vraag of de beurt later zou kunnen. Helaas was dit voor mij niet mogelijk en daar werd direct op een heel fijne manier op gereageerd: "Geen probleem, het komt allemaal goed." Goed om te merken dat de klant hoog in het vaandel staat bij dit bedrijf. Dus op het geplande moment werd de servicebeurt uitgevoerd. Ik kon erop wachten onder het genot van een lekkere kop koffie. Het is niet voor niets dat ik vanuit Gouda naar Dordrecht afreis om bij deze garage het onderhoud in vertrouwde handen te geven.

Perfecte Dealer

Rij al vanaf 1971 Citroen Deze Citroen dealer Mulder is mij aan bevolen door de ANWB Het bedrijf heeft een mooie en technische uitstraling en zeer vriendelijk personeel die op alle vragen een deskundig antwoord geven

Heel prettig geholpen!

Fijne organisatie, denken mee met de klant en geven net even die extra aandacht.

Klantvriendelijk

Ik kom er al jaren en ben nog steeds tevreden!

Uitstekende service!

Klachten over auto worden 100% serieus genomen en in overleg en naar tevredenheid opgelost. Zaak waar je op kunt bouwen.

Goed, maar niet prima! Auto was klaar, maar de ruiten waren behoorlijk nat aan de binnenkant. Dit, terwijl ik hem met droge ramen had gebracht. Moest ze eerst droogmaken alvorens weg te kunnen rijden.

correcte,snelle behandeling en oplossing

Adequate reactie van baliemedewerker, goede service van monteur. Prima!

Klantgericht, meedenkend en behulpzaam

Uitstekende service rondom mijn apk en noodzakelijke reparaties. Zonder in details te willen treden wil iek vertellen dat ze op eigen initiatief bereid waren om "buiten de lijntjes te kleuren" zodat ik aan het eind van de dag de weg we er op kon, zonder extra kosten. Zeer gewaardeerd!

Zeer klantgericht

Een betere garage dan deze ben ik 40 jaar nog niet tegen gekomen!

Super tevrede

Vorige week mijn 2de auto mogen ontvangen van Mulder. Deze werd door Remco peraoonlijk bij mij afgeleverd Voor mij geen andere dealer meer. Je wordt er heel vriendelijk ontvangen en uitgenreid geïnformeerd. Ik word altijd door Remco geholpen en ondanks dat iedereen daar behulpzaam en vriendelijk is is er voor mij maar 1 topper en dat is Remco.

Goede service, duidelijke uitleg!

Goed geholpen bij onze keuze, tot aan aflevering alles netjes verzorgt.

• Service N.v.t.

Laan der Verenigde Naties 111