Vertrouwd

Korte ervaring bij orienteren was vertrouwd en vriendelijk. Ophalen auto eveneens vertrouwd en geduldige uitleg vd auto

Probleemloos

Vriendelijk personeel, zowel bij reserveren als bij brengen en ophalen.

Prima!

Op tijd, vriendelijk, duidelijk

Prima geholpen en marktconforme inruilprijs

Via website inruilvoorstel aangevraagd. In eerste instantie geen marktconform voorstel, maar na telefonisch contact ongezien toch een beter voorstel gekregen waardoor het de moeite waard was om naar de showroom te komen. In de showroom prima geholpen, proefrit gemaakt en koop succesvol afgesloten. Auto naar volle tevredenheid.

prima behandeling

Uitstekende behandeling als er is een probleem is. Wordt goed meegedacht over een oplossing.

Snel en correct geholpen

Snel en correct geholpen. Prijs was wel aan de hoge kant

Zeer klantvriendelijk!

Goed geholpen bij het uitzoeken van mijn lease auto. Zeer correcte afhandeling en zelfs een thuis bezorging van de auto! Top!

De klant wordt echt als klant behandeld en dat waardeer ik.

Ik lease mijn Peugeot via uw garage en ik word altijd snel en goed te woord gestaan.

Volgens afspraak alles geregeld

Vriendelijk meedenkent oplossings gericht

Goed en vriendelijk geholpen

Ondanks corona maatregelen goede service

Personeel is zeer vriendelijk en kundig. Ik werd direct geholpen

Goede en vriendelijke service!

Super eerste indruk nw. e-2008 GT Pack

Gisteren onze nieuwe e-2008 GT Pack met panorama dak opgehaald en meteen de eerste km’s gemaakt …. Onze eerste indruk: Superrrrr !!!!! Daarnaast zeer te spreken over Autobedrijf Mulder Alblasserdam!!

Een geweldig team dat verstand van zaken heeft.

Een geweldig team dat verstand van zaken heeft.

Mijn ervaring bij Peugeot Dordrecht is uitstekend. Hele goede en persoonlijke service. Rick heeft alle tijd genomen voor informatie en uitleg. Is altijd [telefonisch] bereikbaar voor vragen of technische hulp. Zeer vriendelijk en heel persoonlijk. Rick heeft alles voor mij geregeld. Bij een nieuwe auto een ontzorging die ik als heel prettig heb ervaren. En bij het ophalen van je nieuwe auto! Dat was heel leuk geregeld. Een ware onthulling in de showroom! Ik vond dat zo leuk. Echt top klasse! Ook de nazorg is uitstekend. Rick belde na een paar dagen of de auto bevalt en of er nog vragen zijn. Echt goede service. En tot slot. Heel blij met de nieuwe Peugeot 208 GT Pure Tech. Wat een Top auto!

Prima service en voorlichting

Geholpen door Remco van Haren, prima ervaring.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Bekende betrouwbare service Rammel onder de auto gevonden en opgelost. Echter leen auto met een brandende lampjes voor service en te laag olie niveau. Niet echt reclame voor het bedrijf.

Service gericht

Snelle service bij panne.

Winterbanden eronder en een schone auto super

Super service

Alles loopt volgens planning

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Goede communicatie en probleemoplossing

Uitstekende ervaring. Goede opvolging, goede diagnose, goede communicatie mbt kosten. Al met al uitstekend, complimenten voor Naomi en team

Prettig!

Heel fijn geholpen!

Snel en goed geholpen.

Mijn eerste bezoek aan jullie vestiging is naar tevredenheid verlopen. Een snelle afwikkeling van de zaak en bijzonder vriendelijk en attent personeel. Minpuntje is echter dat ik pas vandaag ontdekte dat er een rode sticker op mijn kentekenplaat is geplakt. Hier heb ik niet om gevraagd. Ik vind dat hier eerst toestemming voor gevraagd kan kunnen worden. Ik houd niet van stickers op mijn auto.

Rick Kleinjan zegt wat hij doet en doet wat hij zegt.

Ik heb een Peugeot gekocht bij Mulder. Van begin tot eind heb ik een goede service gehad, ze dachten mee met al mijn vragen en waren transparant in wat mij te wachten stond tijdens de aankoop. Ik had niet anders willen wensen! E.J.

Deskundig vriendelijk en duidelijke afspraken

Reparaties vlot en accuraat uitgevoerd onze auto rijdt weer als nieuw! Dikke pluim voor de monteurs!

Laan der Verenigde Naties 111

3316AK Dordrecht