Zeer klantvriendelijk en deskundig

Voor een redelijke prijs mijn trouwe Opel Mokka ingeruild voor een Opel Grandland X Ultimate-occasion. De verkoper was zeer vriendelijk en we kwamen samen tot een eerlijke prijs. Ook de vragen die ik na de aankoop had werden naar wens beantwoord

De verkoper was erg kundig en vriendelijk. Goede service mogen ontvangen. Ik zou hem zeker een hoger cijfer geven. Ik ben echter niet zo blij over de hoge afleverkosten die bij een andere erkende Citroën dealer duidelijk fors lager liggen (zo'n 300 eur minder). Dit is uitgelegd, maar dan nog klopt het voor mij als klant niet en is het veel te hoog, zeker voor zo'n kleine tweedehands auto die ik heb gekocht. Helaas viel er niet te onderhandelen. Desondanks vond ik de auto toch aantrekkelijk genoeg met name vanwege de lage kilometerstand. Verder alles prima en vlot verlopen.

Wordt altijd snel en vriendelijk geholpen. Prettige medewerkers.

Heel professioneel geholpen!

Vanaf het begin tot aan de levering van de auto ben ik zeer professioneel en vriendelijk geholpen door de heer Rick Kleinman in Dordrecht

Voor het eerst, maar zeker niet voor het laatst, geweldig geholpen.

Voor het eerst bij deze dealer , voorheen altijd dezelfde dealer gehad bij ons in de buurt. Door een mooie aanbieding overstag gegaan, wat een gastvrijheid !! Alles kunnen bespreken, goede en zorgvuldige uitleg en nazorg. Uiterst tevreden.

goede en vlotte service .

personeel was klantgericht vriendelijk en vlot kwam bekwaam over.

Altijd top

Word altijd netjes en snel geholpen en houden zich aan de afspraken .

Uitstekende Uitstekende service

Ik had grote beurt +apk maar grote beurt was niet nodig te weinig kilometers gedraaid dat was mij netjes verteld. Stelde ik erg op prijs.

Altijd behulpzaam en transparant

Alle medewerkers zijn uitermate behulpzaam, transparant en kundig. Ik word altijd snel geholpen als ik voor een beurt of keuring langs kom en ik word goed op de hoogte gehouden.

Beurt zoals gebruikelijk prima afgehandeld, incl. thuis brengen en halen

Goede en vertrouwenwekkende service bij Mulder, ik rijd na afloop altijd naar huis met de geruststellende gedachte dat je voorlopig weer probleemloos de weg op kunt.

super!

ik ben heel goed geholpen en heb tijdens de apk keuring van mijn auto lekker kunnen wachten in de lounge met een heerlijk kopje koffie

Correct geholpen, alles werd duidelijk uitgelegd en er werd echt tijd genomen voor de klant. Lekkere cappuccino gehad.

Ik ben heel tevreden

Alhoewel ik duidelijk heb weergegeven dat ik heel tevreden ben . Dat is wat betreft de Citroen op zich en de inbreng van de medewerk(st)ers van het bedrijf heb ik moeite met het invullen van dde enquete. Het gaat mij dan om de suggestie alleen maar een 9 of en 10 toe tekennen. De waarde van de enquete vind ik zonde van het geld.

Heel tevreden met deze garage

Op zoek naar een andere auto bij Mulder Peugeot aangekomen. Eerst wat rondgekeken, en toen wij bij een Peugeot 208 bleven kijken werd er snel op ingesprongen en vertelde de Heer de Jong alles wat we wilden weten en meer over de auto. Heel prettig om zo geholpen te worden.

Alles is gegaan volgens afspraak

Professioneel, duidelijk! Je weet waar je aan toe bent! En zeer vriendelijk!!!!

Goed geholpen en duidelijk geïnformeerd!

Eerder geleverd dan verwacht. Goed geïnformeerd en de nazorg/ controle is prima.

super positief!

Binnen Peugeot Dordrecht is er een optimale klantbehandeling. Goede afspraken, duidelijkheid en heel vriendelijke, nette en correcte behandeling. Afspraken worden goed gepland alles conform afgehandeld. Keurige goed terugkoppeling. Ik ben dan ook een meer dan tevreden klant!

Altijd goed en snel geholpen

Uitstekend.

Ik ben al meer dan 30 jaar klant en altijd zeer tevreden. Ik werd nu door een hele jonge assistent verkoper geholpen , die mij moest begeleiden bij het afmelden van mijn vorige lease auto en de procedure moest starten voor de nieuwe. Hij heeft me heel goed geïnformeerd ,heel goed bijgestaan en ik kon altijd een beroep op hem doen als ik ergens niet uitkwam. Ik ben gecharmeerd van zijn vriendelijke klantgerichtheid en hulpvaardigheid. Een voorbeeld: Toen ik een keer per abuis zijn telefoonnummer belde en dat natuurlijk meteen afbrak kreeg ik kort daarop een telefoontje van een collega om te vragen of ik hulp nodig had , hij was zelf op vakantie en had de collega gebeld om bij mij te checken of ik hulp nodig had! Ik vind dit grote klasse. Dus ik ben ook deze keer zeer tevreden.

Goede duidelijke uitleg en een eerlijke beoordeling.

Alles zoals het hoort

Fijne ervaring

Prima geholpen, deskundig oordeel ( alleen 1- puntje er wordt steeds een kenteken sticker van Mulder Peugeot op onze kentekenplaat houder gedaan, terwijl hier al een sticker opzit van de cabrio club, dit wordt door ons niet gewaardeerd wij melden dit steeds als de auto gebracht wordt, maar helaas zit deze er elke keer weer op !! ) Verder zeer tevreden.

Prima garage en duidelijk!

Kleine beurt + APK laten doen. Ik werd gebeld dat de accu aan vervanging toe was, werd zeker geadviseerd gezien de aanstaande wintermaanden. Bij ophalen werd ik volledig geïnformeerd over de gedane werkzaamheden en alles is weer geïnspecteerd en goedgekeurd! Al met al een goeie ervaring rijker met zeer klantvriendelijk personeel. Er werd ook nog een cadeautje uitgegeven vanwege het 45-jarig bestaan. Ik had eigenlijk een mini-autootje van de Peugeot 208 verwacht, maar helaas dat was het niet. Wel nog een extra bon voor een wasstraat beurt. Altijd fijn!

Goed en correct

Goed en correct