Snelle service, duidelijke informatie, goede reparatie.

Heel prettig geholpen bij het maken van een afspraak. Er werd tijdig gebeld wat er gerepareerd moest worden en daarmee was het probleem opgelost.

netjes ontvangen bij de receptie

Ik wordt altijd netjes geholpen, ook deze keer geen klachten

Alles helemaal top!

Net zoals altijd alles helemaal super!

Correcte en snelle afhandeling van de onderhoudsbeurt aan mijn Citroen C3. Op de hoogte gehouden van de voortgang en correcties welke uitgevoerd moesten worden aan mijn auto. Zeer vriendelijk en zakelijke contact aan de balie.

Nette service

Diverse mankementen aan mijn gebruikte auto gehad. Problemen zijn niet in één keer verholpen, maar na verder onderzoek zijn de punten uiteindelijk verholpen met positief resultaat en de service die geleverd is verdiend een dikke plus.

Uitstekende communicatie.

Zeer klantvriendelijk bedrijf

Medewerkers luisteren goed waardoor een ontspannen en sfeer ontstaat voor het beantwoorden van vragen en oplossen van problemen.

Wederom perfect

Kleine onderhoudsbeurt + terugroepactie distributieriem zijn beide perfect uitgevoerd door autobedrijf Mulder. Duidelijke informatie vooraf over prijs etc. van de onderhoudsbeurt. Ook de vragen na het ophalen vd auto werden prima beantwoord. Ondanks het feit dat er negatieve verhalen over het vervangen van de distributieriem door Citroën zijn, heeft autobedrijf Mulder deze beoordeeld en heeft deze zonder enige aarzeling direct vervangen. Klasse Mulder, klant is koning bij jullie!

Fantastisch geholpen bijzonder bedankt voor de goede service

Eerlijk en aardig!

Ze geven ook een indicatie van reparaties die op de korte termijn er aan zitten te komen.

Zeer positief

De levering van mijn auto was ernstig vertraagd, maar Mulder heeft mij steeds op de hoogte gehouden.

• Service N.v.t.

zeer tevreden

Leuk bedrijf met vriendelijke mensen

zeer behulpzaam

en klaar terwijl u wacht

Snelle service heel vriendelijk en professioneel

Super service

Vriendelijk ontvangst goede koffie en snel weer op pad. De eerste keuring verliep vlotjes en was met wachten binnen een uur weer gebeurd. Personeel altijd vriendelijk en behulpzaam. Zeer tevreden

Ik werd goed geholpen bij de koop van een auto. En de uitleg over de auto was ook goed.

De levertijd was lang, maar de opgegeven levertijd klopte. Dat hoor je wel eens anders.

Grote beurt naar tevredenheid uitgevoerd.

Goede en correcte uitvoering van het onderhoud aan mijn auto.

Zie bovenstaande.

Terugroepactie en kon erop wachten

Ik ben er prima geholpen, terwijl ik eigenlijk geen afspraak had.

Zie hierboven.

Alles naar

Alles naar wens

heel goed

We kregen een terugroepactie voor onze Peugeot 208. Iets met de distributiriem Afspraak op korte termijn was mogelijk. Keurig geholpen door de mensen van Peugeot in Dordrecht. En mooie bijkomstigheid; het gehele onderzoek was kosteloos. Mensen, bedankt voor de goede service!

Tevreden

Ter verbetering: een week vantevoren had ik gebeld met een verzoek. Dit verzoek was per mail door een medewerker naar de werkplaats gestuurd met daarbij de afspraak dat als mijn verzoek niet kon worden afgehandeld daarover contact zou worden opgenomen met mij. Omdat ik niet was gebeld of gemaild had ik de verwachting dat het kon. Jammergenoeg kon het niet. Mijn verzoek was bij de werkplaats/planning niet bekend. Te behouden: m'n auto was volgens afspraak klaar, prima in orde, spulletjes terug op hun plek. Fijn! Bedankt!

Super.

Ik werd vriendelijk ontvangen. Netjes ingelicht over hoe lang het zou duren. Er kwam onverwacht iets bij , waardoor het langer zou gaan duren. Werd netjes gebeld . Of ik vervangend vervoer toch zou willen hebben.

Alles was naar wens, koffie tijdens het wachten, niet te duur etc.

Autosleutels afgegeven , prijs gehoord, koffie gedronken, niet gelang gewacht, naar buiten gekeken. Kortom wat valt er te vertellen over een servicebureau.

Laan der Verenigde Naties 111

3316AK Dordrecht