Ik ben naar alle tevredenheid en vriendelijk geholpen

Zie bovenstaand

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Ik ken ze niet anders

Al jaren goede service

Vriendelijk en snel geholpen

Mijn voorlampen waren defect. Na de receptie gebeld te hebben kon ik dezelfde dag langskomen. Werd uiterst vriendelijk en snel geholpen. Na 10 minuten had ik twee nieuwe voorlampen en deed de verlichting het gelukkig weer.

ik kom er al jaren en dat zegt genoeg. Prima dus!

ik wordt altijd keurig geholpen, de telefonische afspraak, de ontvangst in uw showroom/garage. Allemaal heel vriendelijke mensen, goed overleg en ik ben dus zeer tevreden. Ik kom er al jaren, en hoop er ook nog heel lang van uw prima service gebruikt te kunnen maken met vriendelijke groet, Willy Tuk

snel en efficient

to the point!!

Prima ze doen wat we afgesproken hebben

Flitsend Geholpen!

In verband met de KGH terugroepactie contact gezocht met mijn vaste dealer Mulder Dordrecht. De vragen die ik had werden uitgebreid beantwoord en de terugroepactie deskundig inhoudelijk uitgelegd. De volgende dag kon ik al terecht voor het uitvoeren van de werkzaamheden aan de auto. Chapeau!!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Altijd goed!

Op alle onderdelen weer een 10.

Uitstekend en zorgvuldig

Ben al jaren klant bij deze garage en zijn voorgangers. Heb steeds goede ervaringen gehad en zal nog jaren klant blijven. Dit mede door de geweldige ervaring met de Peugeot auto's die ik in de jaren hiervoor heb gereden. Ga zo door Mulder en jullie team !!!

Supersnel geholpen

'S Avonds laat een probleem met mijn auto. Volgende ochtend gebeld en ondanks de drukte nog de zelfde dag geholpen.

Onderhoud

Zeer tevreden.

Vriendelijk en prettig geholpen

Ben goed geholpen en geïnformeerd over resultaat

Onze net aangeschafte tweedehands auto bleek een openstaande terugroepactie te hebben uit 2018. Geen enkel probleem voor Mulder, reparatie werd netjes kosteloos alsnog uitgevoerd. Omdat ik de auto een paar uur kwijt was, kreeg ik keurig een leenfiets mee en kon zelfs een elektrische fiets meenemen. Echt top service !

Zeer tevreden over de klantvriendelijk en deskundigheid!

Nogmaals uiterst tevreden over de deskundigheid waarmee de reparatie is uitgevoerd. Wordt altijd heel vriendelijk en gastvrij ontvangen, snel met afspraak te krijgen en ervaar de firma Mulder als zeer betrouwbaar.

Volgens afspraak goed geholpen

uitstekend goede uitleg

bij de receptie een uitstekende uitleg gekregen over de uit te voeren en later over de uitgevoerde werkzaamheden De inschatting van de kosten waren zeer realistisch en komen nagenoeg overeen met de werkelijke kosten

Ook deze beurt werd weer geheel conform de afspraken uitgevoerd.

Prima volgens plan verlopen. De haal en brengservice is heel erg fijn.

Altijd goede service. Vriendelijke medewerkers en snel geholpen

Snel en correct gehandeld

Ik kreeg een melding van een lekke band terwijl ik onderweg was, direct naar Mulder gereden die mij direct hebben geholpen.

Prettige ontvangst, snelle actie

Ik was op weg naar het station om iemand op te halen en had een afspraak in Amsterdam, toen ik een alarm kreeg dat ik het oliepeil moest laten controleren. De wijzer stond op nul. Al rijdend steeg het peil weer naar een bepaalde hoogte en verdween de servicemelding. Gezien de lange rit die ik die dag zou maken, ging ik toch naar de garage. Ik werd zeer vriendelijk en voorkomend ontvangen. Er zou direct naar mijn auto gekeken worden. Na 3 kwartier op hete kolen ging ik navraag doen. Mijn auto bleek klaar. Er was nieuwe olie in gegaan. Wat ik wel opmerkelijk vond, was dat het oliepeil op precies dezelfde hoogte stond als toen ik de auto binnen bracht. Alleen stond de wijzer nu bij wegrijden op dat peil. Maar goed, ik heb er verder geen verstand van. De ontvangst en behandeling waren zeer vriendelijk.

Prima ervaring goed geholpen

Prima ervaring, vriendelijk personeel en mijn autootje was zo klaar!

Correct en vriendelijk te woord gestaan.

Correct en vriendelijk te woord gestaan.

Wederom heel prima.

vriendelijk, correct, op tijd, volgens afspraak.

Als klant voel ik me warm ontvangen en ik waardeer de persoonlijke benadering

De medewerkers met wie ik al jaren contact heb, herkennen mij en vragen altijd hoe het gaat. Mijn gezondheid was jaren geleden niet goed. Ze vragen het me nog steeds en die interesse doet mij goed.

Laan der Verenigde Naties 111

3316AK Dordrecht