Kwaliteit als jaren

Zoals al jaren weer zeer tevreden met de reparatie en de vriendelijke manier van advies etc.

wat een fijne service!

we zijn fijn geholpen door Rick! en rijden nu met veel plezier rond in onze nieuwe auto.

Voor het eerst een auto gekocht bij jullie, prima geholpen door de verkoop en een leuke prijs voor de inruiler gekregen.

Deskundig, vriendelijk en betrokken

Ik ben heel prettig en deskundig geholpen bij het vinden van de juiste auto.

Hele goede service

Hele goede service, kan niet beter

Zoals altijd netjes geholpen

Komen afspraken na en de auto was netjes gestofzuigd

wilde een kleine beurt met APK

d man van de receptie kwam mij vertellen dat de auto alleen een APK nodig had en de servicebeurt pas volgend jaar, bespaarde me een hoop geld

Goed.

Je krijgt antwoord op de vraag.

Onderhoud snel uitgevoerd

Tijdens het wachten kun je koffie of thee nuttigen. Het zou wel handig zijn als er stroomvoorziening is bij de koffie corner. Dan kan je nog wat werken op je laptop tijdens het werken, want die draait niet 1,5 uur op z'n accu.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Gewoon goed

Doen wat ze beloven en komen hun afspraak na

Auto is volgens afspraak opgehaald en weer teruggebracht volgens afspraak.

Pergect

Super vriendelijk Uitstekende communicatie Houden aan afspraken

Zeer vriendelijke medewerkers

Ze zijn erg eerlijk

Ontzettend goed geholpen. Heel klantvriendelijk en behulpzaam. Mijn probleem werd gelijk opgepakt en opgelost. Geweldige service en een meer dan vriendelijke medewerker. Voor ons meer dan een 10!!!

Ik had een lichamelijk probleem. In overleg met Remco van Haren en de receptie heb ik in verband daarmee mijn afspraak voor een grote beurt kunnen verzetten. Mijn dank voor de zakelijke en adequate reactie van de garage. De mens telt nog. M.v.gr. Jan Niestern

Uitstekend en doeltreffend

Na 25 jaar ervaring bij Peugeot Dordrecht ben ik zeer tevreden. Het team is kundig en vriendelijk.

Niet de goedkoopste maar wel enorm tevreden.

Kort geleden heb ik mijn auto gebracht voor een grote 100.000 kilometerbeurt. Wat in eerste instantie een dag werk zou zijn, bleek al later snel 2 of 3 dagen te gaan duren waarbij vervangend vervoer werd geregeld. Bij het ontvangen van de factuur zijn de kosten voor vervangend vervoer uiteindelijk niet in rekening gebracht en was de auto van binnen en buiten keurig schoongemaakt. Blij met deze prima service!

Prima ga zo door

Erg behulpzaam als balie medewerker en geïnteresseerd inde klant.

Positief ervaren

Netjes en correct geholpen

Goede informatie van de verkoper en eerlijk.

• Service N.v.t.

Goede service en vriendelijke medewerkers.

Goed ontvangst, duidelijke uitleg en service.

Van binnenkomst tot levering auto, alles liep prefect.

Prettig contact van receptie/balie tot de verkoper (Dick). Tussentijds goed op de hoogte gehouden van levering en alles op tijd geregeld.

• Service N.v.t.

Mijn Ervaring in een woord is gewoon geweldig

Vandaag onze Citroen bij Randal van Mulder Dordrecht opgehaald. Hij heeft ons afgelopen maanden voortreffelijk geholpen. Geen vragen waren te veel voor hem en kon al onze vragen netjes, tijdig en snel beantwoorden. Na 15 jaar een ander merk te hebben gereden was spannend om te kunnen overstappen naar een ander merk en ook elektrisch. Maar Randal heeft ons kunnen overtuigen.

prima bedrijf!!

Wij zijn door Remco super geholpen,niets was teveel voor hem. Waren al bekend met Remco voor hij bij Mulder kwam werken. Altijd Opel gereden en toch naar Mulder gegaan voor hem. Nu hebben wij een DS.

geweldig verzorgd en vriendelijk!

ben goed te hulp gestaan. de mensen die er werken zijn heel klantvriendelijk en behulpzaam alles word netjes uitgelegd en de vragen die je heb goed en duidelijk beantwoord

Laan der Verenigde Naties 111

3316AK Dordrecht