Vandaag 14-04-2024 onze auto gehaald Een peugeot 3008 gt line. We hebben met verkoper Okke de Waard alles besproken en dat is super gedaan!! Wij hebben 2 auto's ingeruild en daar hebben wij goede inruilprijzen voor gekregen. Bij de aflevering heeft Okke alles netjes uitgelegd aan ons. Bedankt Okke. Mvg Hans en Boukje Welsink.

Super goed geholpen en zeer tevreden.

Fijne mensen met het hart op de juiste plek!

Meedenkend, vriendelijk, snel!

Prima, service.

Vriendelijk personeel, keurig alles volgens afspraak gedaan, met uitleg van de werkzaamheden.

altijd snel en goed geholpen

Bij Mulder Sliedrecht wordt ik altijd correct en snel geholpen. Iedereen staat altijd klaar voor je en er wordt met je meegedacht. Dik tevreden.

Gewoon goed

Uitstekende service!

Tijdens onderhoud bleek dat mijn auto langer moest blijven voor reparatie. Ondanks beperkte beschikbaarheid van monteurs heeft het team er alles aan gedaan om mijn auto toch voor mijn vakantie klaar te hebben, gewassen en wel! Nogmaals bedankt hiervoor!!

Vriendelijk

Heel vriendelijk en persoonlijk benaderd.

Fijne mensen die je duidelijke informatie geven. De koffie was lekker . Fijn om een krantje te lezen of een blad tijdens het wachten . Of een praatje te maken met andere wachtenden.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Meer dan prima

Gewoon zeggen wat je doet en doen wat je zegt!

Altijd goede bejegening en goede service

Heel goed in alle opzichten

Tot nu toe niets van lof!

Peugeot 208II GT gekocht in maart 2023. Prima geholpen door Andre, eigenlijk van Opel Van Mill. (jammer dat hij "verhuisd" is naar de vestiging Alblasserdam). Maar goed we hebben nu contact met Marc de stagiaire in Sliedrecht en hij is zeker ook een topper in de dop. Wij zouden zo weer een auto bij Mulder Sliedrecht kopen, ook al wonen we in Delft. Voorlopig gaan wij eerst genieten van onze 208II GT. Een super fijne "kart".

Goede service - auto klaar voor afgesproken tijd.

Nette, duidelijke en goede service. Afspraken gemaakt dat auto op bepaald tijdstip klaar zou zijn. Aan het begin van de middag telefoon gehad dat auto weer klaar was, ruim voor de afgesproken tijd. Auto rijdt weer als vanouds, super tevreden.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Snelle afspraak, vriendelijke behandeling en uitstekend geholpen.

Snelle afspraak, vriendelijke behandeling en uitstekend geholpen.

Als vanouds adequaat en goed

Prima advies en uitvoering.

Zeer bekwaam,vriendelijk en gemotiveerd personeel. Ik ben zeer tevreden over de verrichte werkzaamheden,grote beurt en APK, en dit alles tegen een redelijke prijs.

prima garage

Altijd fijn en correct geholpen

Gewoon top geregeld zonder poespas

Onderhoudsafspraak op vrij korte termijn kunnen maken inclusief vervangend vervoer. Auto was op tijd klaar en ook nog netjes gewassen.

Prima.

Prima service!

Prettig, vriendelijk personeel.

Mijn ervaring is ronduit goed. Vriendelijke receptionist. Er werd mij koffie direct koffie aangeboden. Later werd me medegedeeld dat het iets langer ging duren vanwege een kleine storing. Maar uiteindelijk werd mijn auto daarna al snel afgeleverd.

Mee-denken en invoelen

Ik moest onverwachts 2 nieuwe voorbanden op mijn buscamper. Het was echt een urgente situatie. De vestiging Dordrecht (waar ik woon) kon mij niet helpen. Begrijpelijk als je een volle agenda hebt. Desondanks zag het team van Sliedrecht kans om mij tussendoor te helpen. Ik was onder de indruk van hun schakelen en adequaat omgaan met onverwachte situatie. Hartelijk dank daarvoor!

Heldere communicatie

Deskundige monteurs die meedenken met de klant.

Uitstekend behandeld.

Zeer goed en netjes behandeld.

Afspraken worden nagekomen, prima service

Onze 7 jarige Peugeot Expert gekocht met de afspraak dat we bij de volgende beurt een nieuwe distributieriem kregen. Ondertussen verhuisden wij naar Frankrijk. Voor bezoek aan Nederland een afspraak gemaakt voor een beurt en distributieriem, ging snel en makkelijk. Bij brengen auto werden de afspraken nog doorgenomen, fijn! Zo sta je niet voor verrassingen. Na een uur werd ik gebeld, auto was qua leeftijd en kilometers niet toe aan nieuwe riem, wel aan nieuwe andere onderdelen, of ik daarmee akkoord ging? Prima! Bij uitrekenen bleek het nog iets te schelen in prijs, waardoor ik ook de huur van vervangende auto niet hoefde te betalen. Zeer prettige afhandeling!!!

Open en eerlijk.

Op termijn was er een extra reparatie nodig. Mij is duidelijk uitgelegd wat het probleem was en wat de kosten zouden zijn. Ik heb de reparatie meteen laten uitvoeren om geen risico te lopen.

Parabool 1

3364 DH Sliedrecht