Zeer tevreden goede service en vriendelijk personeel.

Ik werd snel en netjes geholpen en toen ik mijn auto terug kreeg was hij ook nog ge wassen,zeer goede service.dus ben ik zeer tevreden Klant.

Zie boven

Alles klopte, goed geregeld en correct gehandeld.

Het enige dat er was te doen dat de app die door Peugeot mij op het verkeerde been zette. Een nulletje teveel maakte er per ongeluk een zooitje van de registratie en dat bleek achteraf wel te corrigeren, ten slotte is het maar een App.

Goede afspraak en snel klaar

Afspraak voor eerste apk gemaakt. S morgens gebracht en snel klaar. Weer opgehaald alles oké en tot de volgende service.

Zeer klantvriendelijk

Alles volgens afspraak en uiterst behulpzaam

Prettig contact gehad en onderhoud naar tevredenheid uitgevoerd

Goede ervaring, zoals meestal door de loop van de jaren

Afspraak is afspraak

Nooit problemen gehad behoudens de eerste periode van de auto. Daarna altijd keurig geholpen. Onlangs wel lang moeten wachten op een onderdeel. Daar kan Mulder Sliedrecht niets aan doen.

Top, meedenkend en prima service

Mijn auto heeft een grote beurt gehad. Ik had een afspraak staan en wilde mijn auto voor een bepaalde tijd terug hebben. De monteur ging zijn best doen, prima gelukt!

Goede hulp

Professioneel geholpen.

Goed ontvangen

Mijn vragen over de beurt verhouding met goed advies beantwoord.

Binnen afgesproken tijd gereed inclusief koffie

Terugroepactie keurig afgehandeld

• Deskundigheid N.v.t.

Deskundige verkoper

Verkoper gaf ons goede en deskundige adviezen om tot de aanschaf van een gebruikte auto te komen.

• Service N.v.t.

Snel en zonder gedoe

Gewoon zoals het hoort. Geen gemaar en transparant in hun ervaringen.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Prima uitgevoerd met auto ophaalservice helemaal goed.

Klantvriendelijk

Perfect geholpen en super service. Alle wensen die ik had zijn mee genomen en uitgevoerd

Zeer vriendelijk personeel

Zeer vriendelijk personeel. Fijn om een leenfiets mee te krijgen.

Alles gelopen zoals gepland

Afspraak gemaakt, alles ging keurig op tijd , en tevreden over het vriendelijke personeel.

Fantastisch geholpen

Werd netjes geholpen bij binnenkomst.

Ik kom al nog. 40 jaar bij deze garage

Uitstekende Service !!

We zijn jaren een tevreden klant bij Mulder, en ook nu weer met de aanschaf van onze nieuwe auto hebben we een uitstekende service gekregen. Bij Mulder is het fijn dat je geen nummer bent, maar echt als persoon behandeld wordt.

is zoals gewoonlijk goed

wordt geluisterd en uitgevoerd zoals besproken

Hele fijne service door kundige mensen!

Netjes en snel geholpen. Goed op de hoogte gehouden en geïnformeerd. Vriendelijke mensen en fijne breng- en haalservice!

Auto was op tijd klaar, goede service

Ik kwam voor de APK keuring van de auto en de medewerker gaf aan dat mijn auto ook weer toe was aan een onderhoudsbeurt. Fijn dat men ook met je meedenkt en een prijs opgeeft. De auto was ook keurig op tijd klaar. Ik had een elektrische fiets geleend en deze was keurig opgeladen en geleverd met een degelijk slot. Fijn dat je ook de keuze hebt om een elektrische fiets te lenen.

Super service!

Voor de tweede keer auto gekocht, het was zeker de moeite waard om hier een uur voor te rijden. De medewerkers zijn super aardig, denken mee en adviseren je op een uitstekende manier. Je kunt ze altijd bellen met vragen en word dan direct geholpen . Kortom een super goede ervaring met deze garage met zeker een lieve verkoper die niet pusht (Aart) die je rustig laat nadenken over je wel of niet aankoop. Kortom perfect !

Fijne service

Wij wonen in Ridderkerk maar daar helaas niet fijn geholpen door de Peugeot dealer aldaar, daarom terecht gekomen bij Mulder. Wat een verschil! Vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan aan de telefoon. Snel een afspraak kunnen maken en het probleem is gelijk opgelost. Wij gaan voortaan naar deze dealer voor onderhoud.

Parabool 1

3364 DH Sliedrecht