Zeer tevreden over hoe ik geholpen ben tijdens de onderhoudsbeurt. Iedereen is erg vriendelijk. Wat ik ook erg fijn vond is dat er van te voren werd vermeld hoelang ik zou moeten wachten en daar werd netjes aan gehouden! TOP!

Vriendelijke ontvangst en kon wachten op vervangen lamp.

Tijdens het vervangen van de lamp kon ik genieten van een heerlijke kop koffie. reparatie was zo gebeurd.

Zoals gebruikelijk is opnieuw prima service geleverd.

Goed en vriendelijk geholpen

Er werd goed naar de klachten van de auto geluisterd

uitstekend

goede en vriendelijke service gemaakte afspraak nagekomen

vriendelijke ontvangst en prima service

Vriendelijke ontvangst en goede service

Vriendelijk en behulpzaam, men neemt de tijd voor je

Bovenstaand geldt voor alle medewerkers, van verkoper, receptioniste, tot de monteurs. Of het nu gaat om de vervanging van een lampje, of om het uitzoeken van de betekenis van een symbool, waarvan er steeds meer verschijnen, naarmate de auto jonger is,

Zeer tevreden!

Goede service en zoals altijd weer goed geholpen door het hele team.

Zie hier onder

Ik heb op Sliedrecht altijd goede ervaringen en service gehad dat is nooit een probleem geweest Het probleem is altijd geweest oud zeer met de aanschaf van deze auto geweest en dat zal altijd wel blijven ik wil dat verder laten rusten ik heb mij daar zelf mee als ik het weer op haalt en hier wil ik het bij laten .De groeten bij deze voor het team Sliedrecht

Gastvrije ontvangst

Snelle afhandeling van de onderhoudsbeurt.

Goede auto, goede service, prettig, meedenkend personeel.

Zie hierboven.

Fantastische service in deze barre tijden.

Heel goed aangepast aan de corona maatregelen. Zeer vriendelijke medewerker die begrijpt wat wij willen.

Niks op aan te merken duidelijk en direct hebben nog iets over voor een nieuwe klant zal ook mijn onderhoud bij mulder in Sliedrecht uit gaan laten voeren

wordt er zeer goed geholpen en krijg advies als ik daar om vraagt.

erg fijn geholpen met het uitzoeken van mijn nieuwe private lease auto

Heel erg goed gedaan !!

Ik was al een tijdje op zoek naar een zeer complete Cactus automaat met alle mogelijke opties ! en deze op internet gevonden in Sliedrecht , het probleem is wel Corona waardoor het eea. buiten afgehandeld moest worden en dit was voor ons voor het eerst een vreemde ervaring maar meneer Peter heeft de aankoop en afhandelingen voor ons ook op een zeer goede manier begeleid op allerlei manieren opgelost , dit is dus een aanrader voor een ieder om naar deze vestiging te gaan ! wij zijn dus ook zeer tevreden hier over ! een compliment voor hem dus , de auto is boven verwachting goed en dit hebben we ook tegen meneer Peter gezegd , bedankt allemaal !!!!!

ondanks coronaregels perfect geholpen

uiterst prettig en professioneel te woord gestaan door dealer

Goede service uitgevoerd en alles volgens wat afgesproken was

Dit bovenstaande heeft verder geen uitleg nodig.

Correct en duidelijke toelichting op de faktuurbedragen. Naar tevredenheid

Zoals boven vermeld. Basisbeurt naar tevredenheid uitgevoerd en goede toelichting op de gefaktureerde werkzaamheden

Alles volgens afspraak, en keurig op tijd!

tevreden

zeer tevreden

Snelle service en men denkt mee in oplossingen

We hadden op zeer korte termijn een nieuwe auto nodig en dit werd door het team voortvarend opgepakt. Binnen 2 weken stond de auto voor onze deur.

en dit ondanks alle corona beperkingen

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Goed en vriendelijk geholpen

De beurt en APK zijn naar onze tevredenheid uitgevoerd. Er vond vanuit de werkplaats nog terugkoppeling plaats over de aard van een door ons aan de orde gesteld probleem. Na overleg is hieraan de gewenste uitvoering gegeven. Bij het ophalen van de auto werden de aan de auto uitgevoerde werkzaamheden in detail doorgenomen en toegelicht. Vervolgens werden we uitgebreid geïnformeerd over de technische toestand van de auto en de banden.

Zeer klantgericht en vriendelijk.

Mijn auto was in afwachting van een onderdeel bij de garage. Tijdens de reparatie ben ik besmet geraakt met het Covid virus. Toen de auto klaar was kon ik hem dus niet ophalen. Geen probleem om het daar te laten staan totdat ik een oplossing had gevonden om hem te laten halen. Tijdens dit alles hadden ze zelf de tijd gevonden om de auto met twee monteurs bij mij thuis af te leveren. Dat noem ik nog een service. Dikke pluim voor Citroen Mulder te Sliedrecht.

Parabool 1

3364 DH Sliedrecht