correct en goed

Prettige bejegening, er wordt geluisterd naar je wensen en mogelijkheden en meegedacht. Correct en goed en goed is goed.

super goeie services

Zeer netjes geholpen

Alles verliep volgens plan er was iets met mijn verlichting en daar hebben ze netjes over gebeld,service goed,prijs goed.

Helemaal goed

Goed adres voor onderhoud, maar ook een onverwachte storing wordt vlot opgelost.

Gewoon goede sevice,volgens geplande afspraak.

Vriendelijk personeel,duidelijke uitleg over de prijs/kosten.

Fantastisch,heel erg fijn, kan gewoon niet beter. Onze verkoopadviseur was Adrè kolders.

Servicegericht en klantvriendelijk

Het team denkt altijd mee in oplossingen, is klantvriendelijk en levert goede service op het geplande tijdstip.

Ondanks te late levering van onderdelen van externe leverancier auto de dag erop keurig afgeleverd conform afspraak

Gewoon goed

Prettig geholpen , goed advies

Ingewikkeld traject

Ze doen echt hun best voor je, ongeacht hoe ongeduldig de klant ook is ze blijven vriendelijk.

Fijne sfeer,efficiënt en snelle service. Goede adviezen.

Versleten onderdeel maakte een nieuw geluid. Oorzaak vlot vastgesteld en vlot vervangen.

het is heel vervelend dat dit veld verplicht is. Het antwoord is in het vorige veld.

Zeer positief

Vriendelijk en meedenkend zowel zakelijk als Prive

Ruime keus en professioneel

Ruime keuze uit auto's. Verkoper bijzonder hulpzaan en aardig. Wat beloofd is is waar gemaakt. Auto voldoet ruimschoots aan de wensen.

Altijd goed geholpen

Prima geholpen zoals altijd

Zoals altijd goed.

Heel goed personeel

Uiterst correct personeel, zowel in de garage als in de showroom.

Topgarage

Zeer, vriendelijk, klantvriendelijk personeel, gemaakte afspraken worden nagekomen, denken met je mee

Goede service, staan altijd voor je klaar.

Klantvriendelijke en deskundig.

Goede heldere communicatie van afspraak tot afronding

Ik ben goed en snel geholpen. Services is goed vanaf afspraak maken tot aflevering.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Geweldig zoals mijn auto en ikzelf is behandelt

Bij het maken van een afspraak werd ik heel vriendelijk en behulpzaam ontvangen en voorzien van heel goed advies. Na nog een aanvulling op de order te hebben gedaan zou de werktijd langer duren maar door het advies de auto eerder te brengen zou dit opgelost kunnen worden. Ik heb de auto 2 uur eerder kunnen brengen en zijn alle werkzaamheden zelfs voor het afgesproken gereedheid tijdstip gereed gemeld via de telefoon. Voor mij was dit een cadeau omdat ik door familieomstandigheden de auto echt nodig had. Ik kreeg hierdoor wat ruimer de tijd. Mijn dank daarvoor heb ik ook uitgesproken.

Super goed geholpen

Met de persoon ( Peter mulder ) was zeer relaxt en een super goede ervaring als verkoper

goed geluisterdnaar mijn verzoek

Tijdens het onderhoud goed opgevangen . Door lichamelijke ongemakken kon ik niet naar huis. Hierdoor mocht ik het onderhoud in de wachtruimte afwachten.

Parabool 1

3364 DH Sliedrecht