Vriendelijk en goed geholpen

Vriendelijk en goed geholpen

Zonder meer positief

Snelle afspraak, duidelijkheid vooraf, op de hoogte houden tussentijds bij geconstateerde gebreken, prettig contact

Vriendelijke onvangst

Zoals gemeld vriendelijke ontvangst en alles geregeld zoals gevraagd.

Klantvriendelijkheid

Klantvriendelijkheid omdat je echt als een klant behandelt en gehoord wordt

Ben heel goed geholpen. Gemaakte afspraken zijn goed nagekomen. Ook de vragen enkele dagen na de aflevering of alles nog goed was deed bijzonder goed aan. Deze dealer is bij mijn vrienden en kennissen zeker een aanrader.

Altijd goede ervaring!

Keurige beleefde werknemers

(Bijna) zeer goed, wel prijzig

Het betrof een eerste 10.000 kilometer beurt (kilometerstand 9317), waarbij geen bijzonderheden werden aangetroffen. De factuur van € 378,00 vond ik dan ook aardig aan de prijs voor zo'n eerste beurtje, na aanschaf van een (bijna) nieuwe auto. En volgens mij is de software van de navigatie niet aangepast (100 kilometer overdag), wat ik dacht dat dit standaard plaatsvindt bij een beurt.

Prima!

Altijd vriendelijk en meedenkend

Tot volle tevredenheid aandacht voor de klant. Uitstekende behandeling.

Het was een fijne dag om bij jullie te zijn

De auto is ongevraagd gewassen door de monteur voor de servicebeurt

Bij Mulder Sliedrecht geldt: géén woorden maar daden., een super zaak!

nvt

Prettig, deskundig, tevreden.

De eerste keer bij jullie een auto gekocht. Fijne manier van contact. Deskundig, de tijd genomen, kortom goed!

Zeer goed geholpen!

Zeer goed geholpen! Mijn auto werd thuis opgehaald en weer thuis voor de deur neer gezet. Echt een top bedrijf!

Zeer netjes geholpen

Gewoon netjes en snel geholpen ook met het afhandelen van de andere lease auto.

Ik werd goed geholpen. Ik werd goed op de hoogte gehouden over dingen die betrekking hadden op mijn auto. Ik ben erg blij met hoe ik geholpen ben en zou het zeker andere aanraden.

Bijzonder goed geholpen!

Uw wens is onze opdracht, wordt hier in Sliedrecht zeker waargemaakt. Verkoopadviseur André heeft er alles aan gedaan, zodat wij, ondank de Corona tijd, nu toch al van onze nieuwe 2008 GT kunnen genieten! Fijn bedrijf waar ze de tijd voor je nemen.

Betrouwbaar

Prettig Betrouwbaar en deskundig

Bea is in één woord geweldig

Bea denkt met de cliënt mee. De garage voert zijn werkzaamheden voor zover ik kan beoordelen naar behoren uit. Men is altijd vriendelijk en beleefd.

Mijn ervaring met Mulder Sliedrecht is uitstekend!

Al verscheidene jaren zijn mijn auto's in onderhoud bij Mulder Sliedrecht en heb ik al 2 bedrijfsauto's gekocht bij dit bedrijf. Het contact is altijd goed en ik ben zeer tevreden over de wijze waarop ik als klant wordt gewaardeerd.

Prima begeleiding bij de koop van een jonge occasion.

Onze ervaring bij de aankoop van deze occasion en het traject daarbij verliepen geheel naar wens.

Storing nagekeken en kwaliteitsbeurt gehad

In de cockpit brandde een lampje dat aangaf dat er een storing aan de motor was. Auto ‘s morgens neergezet en daar werd ik vriendelijk ontvangen. De motor werd uitgelezen en de storing is eruit gehaald. Omdat de auto toch in de garage was kreeg deze gelijk een kwaliteitsbeurt vanuit Peugeot. Rond de middag conform afspraak auto gehaald en die stond klaar. Samengevat ben ik goed geholpen.

uitstekende service

- uitstekende service - uitstekende uitleg - uitstekende nazorg - fijne mensen die hier werken

persoonlijke benadering van onze vraag

Na onze zoektocht vonden we een auto van onze wensen maar nog net niet geheel wat het plaatje perfect maakte. We hebben hierbij persoonlijke benadering ervaren en hulp bij de zoektocht naar de juiste prijs/kwaliteit verhouding. Hierdoor zijn we geslaagd en hebben een zeer tevreden aankoop gedaan. Aart van der Wulp heeft ons hierbij prima geholpen.

Top team

Top team en heel klantvriendelijk!

Klantvriendelijk

Op mijn verzoek of bij de APK ook TomTom trafic verlengd kon worden werd ik keurig door verwezen naar Peugeot service en kon ik via mijn account deze verlengen voor 3 jaar Super geregeld

Parabool 1

3364 DH Sliedrecht