geweldig

geweldig

Behulpzaam

Ook in de Corona tijd bereikbaar en mogelijk de auto volgens afspraak af te leveren.

Goed en vriendelijk geholpen

Ik heb mijn lease auto via Mulder Sliedrecht en ben erg tevreden over de service en het meedenken van de verkoper. Nu een tevreden klant en blij met mijn nieuwe lease auto.

Perfect geholpen en vragen meteen beantwoord met de juiste gegevens.

Deze eerste ervaring met Peugeot Sliedrecht is om aan te bevelen bij anderen. Nette ontvangst, goede afhandeling van offerte naar bevestiging en aflevering. Communicatie zeer correct.

Word goed ontvangen met deze corona vires en word er op geaddendeerd voor komende reparatie,s of banden Wissel Heel fijn dat er mee gedacht word

snel geregeld allemaal, wel erg weinig informatie over de auto en de voortgang.

Ondanks de corona crisis,goed en netjes zaken kunnen doen.Prima

Prima en deskundig personeel

geen minpunten

Keurig behandeld als klant en tijd de auto weer terug.

Goede ontvangst bij de balie en op tijd telefonisch geinformeerd toen de auto weer beschikbaar was en opgehaald kon worden.

gastvrij ontvangen en met voldoende informatie op pad gestuurd.

Goede service, prettig geholpen. Verkoper denkt mee en neemt de tijd voor je. Denkt mee en zoekt naar de juiste oplossing voor mij als klant. Het was een prettige ervaring.

Goed en kundig personeel

Goed geholpen en alles kundig uitgelegd Medewerker heeft echt zijn best gedaan om aan onze eisen te voldoen. Snelle levering van de auto. Tot nu toe erg tevreden over Mulder sliedrecht.

Erg goed

Na meer als 30 jaar nog steeds erg tevreden

perfecte service

grote inzet

Zoals altijd n dikke 10

Zoals altijd n dikke 10

Fijn geholpen door een deskundige verkoper..

Vanaf het eerste moment goed gevoel gehad. Duidelijke uitleg ongedwongen, alles goed uitgelegd. Ondanks de rara tijd weer we nu inleven een fijne overdracht gehad.... Al met al een zeer positieve ervaring gehad met de aankoop van deze auto....

• Service N.v.t.

Is positief

Goed en netjes geholpen.

TOP

N.a.v de actie voor het eerst bij Mulder geweest. Nette showroom, héél overzichtelijk. Mooi aanbod. Vriendelijk personeel. Al met al een prima eerste indruk en we rijden een fantastische Citroën C3! Zeker óók onder de indruk van de maatregelen die genomen waren door het Corona- virus.

Transparant

Ik heb een goede ervaring. Tijdens de lease aanvraag werd ik goed op de hoogte gehouden over de status. Bij de oplevering, ondanks de beperking, veel mondeling informatie gekregen.

Zeer goede service!

Ik ben zeer tevreden met mijn auto! Wij zijn goed geholpen. Alles was duidelijk uitgelegd. Bedankt Mulder team!

Prima,

Prima ervaring, vriendelijke verkoper met kennis van zaken. Auto keurig en compleet afgeleverd.

Vriendelijk, correct, ter zake kundig en deze keer juiste prijs/prestatie verhouding!

Overbodig

Ben uitstekend geholpen

Heb kunnen wachten en koffie kunnen nemen. Erg fijn dat het zo kon.

Top service!

Weer prima geholpen bij onze jaarlijkse onderhoudsbeurt aan de C1.

Goede ervaring

We gingen eigenlijk alleen maar kijken naar een auto die we op internet hadden gezien. Voor we het wisten konden we een proefrit maken en waren we overtuigd. De verdere afhandeling ging ook bijzonder soepel, en een week later konden we de auto ophalen. Bedankt voor de snelle service!

Vanaf dag 1 erg vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben echt met ons meedacht en zeer passend advies gegeven. Dus zeker de moeite waard om via Mulders Sliedrecht een auto aan te schaffen!!

Parabool 1

3364 DH Sliedrecht