Gewoon zeer tevreden

Klantvriendelijk, servicegericht, denken mee, lichten goed voor, kortom zeer tevreden

Gewoon zeer tevreden

Ik kom nu al een aantal jaren bij Mulder in Sliedrecht. Altijd heel aardig en behulpzaam. Rij niet voor niets uit Vuren naar Sliedrecht ipv Mulder Gorinchem. Bij Visscher Gorinchem juist vertrokken door slechte service . Visscher is nu Mulder, alleen meeste medewerkers zijn hetzelfde gebleven. Dus blijft het Sliedrecht

Prima geholpen !!

Goed geholpen. We rijden nu 9 maanden Peugeot. Onze 1e indruk is goed.

goede service en snel geholpen

Op het moment dat er wat is kun je snel terecht en wordt je goed geholpen

Altijd vriendelijk en zorgvuldig

Zeer plezierige ervaring. Zeer goed geholpen met het samenstelling van onze C4 private lease. Zeer vriendelijke balie personeel.

keurige afhandeling

vriendelijke balie medewerker

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

goede adviezen en vlot geholpen

goede adviezen en vlot geholpen

Top service.

Pech met een auto kan altijd en op elk moment. Helaas voor mij op zaterdag. Geen monteur, geen probleem voor de verkoper. Dan vervang ik toch de accu voor u. Niet in problemen denken maar in oplossingen. Heel erg bedankt nogmaals.

Reparatie viel onde coulance regeling en is sneller uitgevoerd dan gepland. TOP!

Wederom goed!!!

Met nieuwe auto weer geholpen door Andre, onze favoriete verkoper Peugot Sliedrecht. Wat wij belangrijk vinden bij het vinden van een auto is o.a een klik met de verkoper, en die is er. Onze dank gaat uit naar Andre.

Zeer netjes en correct geholpen

We werden gastvrij ontvangen, de verkoper nam alle tijd voor ons wat zeer prettig was om alles uit te leggen over de auto. De auto was ook keurig volgeladen zodat we niet onderweg eerst moesten laden. Perfecte service en klantvriendelijkheid.

uitstekend

we zijn prima geholpen en alles is goed uitgelegd

Gewoon goed!

Alles liep volgens afspraak En daar waar het onduidelijk was werd ik later gebeld

Business as usual!

Afspraak, service {halen en brengen van de auto thuis) en reparatie top.

Jarenlange ervaring met deze dealer, aflevering van de Peugeot 3008 was weer prima voor elkaar!

Auto stond op het afgesproken tijdstip te blinken in een daarvoor gereserveerd gedeelte van de showroom. Goede uitleg over de auto met een uitnodiging om bij verdere vragen over de bediening nog eens langs te komen (eigenlijk niet nodig ivm vertrouwdheid met het produkt)

Professionele service en erg tevreden met mijn nieuwe auto!

Peugeot Sliedrecht heeft mijn nieuwe leaseauto verzorgt. Wat een mooie auto en goede service levert Peugeot Sliedrecht. Erg tevreden met het telefonisch contact en de levering aan huis. Niets op aan te merken! Ga zo door, groeten Ronald

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Geheel volgens afspraak