top geregeld, goed uitgelegd

zeer positief, alles werd goed uitgelegd, geen overbodige reparaties en volledige service gerichtheid !!

Professioneel

Vriendelijke ontvangst en goede service geleverd.

Helemaal okay

Als vanouds, nu ook weer helemaal okay

Fijn geholpen.

Vriendelijk geholpen met uitzoeken nieuwe auto en ophalen daarvan door Andre.

Ben naar tevredenheid geholpen

Plezierige bejegening, goede service, redelijke prijzen

Lampje van de motorolie brandde. Snel langsgereden en kon meteen bijgevuld worden. Heel fijn!

Korte snelle duidelijke lijnen

Afspraak maken ging heel makkelijk, het inleveren van de auto, voorzien van de nodige info. Het op de hoogte gehouden worden van de te onderhouden/repareren onderdelen, vond ik erg prettig. En weer een hele schone blinkende auto toen ik de auto weer op kwam pikken.

Deskundig, en positief geholpen bij de aankoop van onze Fantastische nieuwe Peugeot

Fijn contact, begripvolle behandeling, zakelijk serieus gehandeld.

zeer goed geholpen

zeer goed geholpen met thuis brengen en weer ophalen

Fijne service! Erg tevreden :)

Word goed ontvangen en op de hoogte gehouden wat aan de auto gaat gebeuren of nog komen gaat.

Bij problemen neem ik direct contact op.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Prima service en klantvriendelijk

Als altijd: Op de afgesproken tijd ben je aan de beurt

Vriendelijke ontvangst; met koffie.

Auto netjes afgeleverd en goed geholpen

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Snel en goed geregeld

Afspraak tijdig en beurt uitgevoerd

Voel mij niet veilig in de Peugeot Expert

Slecht advies gekregen waardoor een foutieve bestelwagen aangeschaft is. Service word hier niet verleend. Zwaar teleurgesteld in het bedrijf alsmede in de bedrijfswagen. Bij verkoop van bedrijfswagens word niet goed geluisterd naar wat de klant nodig heeft en wilt. Qua service kan nog veel verbeterd worden en communicatie mag beter zodat er niet meerdere keren hetzelfde gevraagd word

De bedrijfswagens, service en advies van Mulder vallen zwaar tegen

Op advies van de verkoper hebben wij begin 2020 een Peugeot Expert aangeschaft bij Mulder Alblasserdam. Deze adviseerde mij de premium 2,0 standard omdat de verlengde weinig meerwaarde had en alleen maar lastiger was met parkeren. Vanaf het begin voelde deze 'anders' dan de vorige bestelbus maar dacht dat dit een kwestie van wennen was. De vering voelt erg soepel en bij een gewicht van 500kg stuitert hij letterlijk over de weg. Ik voel mijn echt niet veilig in bochten op de snelweg, Na controle bij Mulder wat er aan de hand is blijkt de standaard variant max 900kg laadgewicht te hebben en bij 5/600kg toch wel echt wel op 3/4 van zijn belasting te zitten. De verkoper legt het probleem helaas bij mij en ik kan eventueel hulpveren bij kopen om de belasting op de veren te verminderen. Punt blijft echter dat mijn laadvermogen te klein blijft en de bestelbus niet rendabel is. Voor een werkbus vind ik een laadvermogen van max. 900kg erg weinig. Schijnbaar is de verkeerde bestelbus geadviseerd en qua service word heel slecht gehandeld. Ook werd de service afspraak ipv vrijdag op maandag gezet waardoor ik op maandag gebeld werd of wij de afspraak waren vergeten en ook werd er gelijk gevraagd op ik niet direct hulpveren eronder wilde laten zetten terwijl al 2x eerder besproken was dat dit na de controle besproken zou worden welke service er verleend zou worden. Bij de controle werd dit weer gevraagd waarom ik dit niet gelijk wilde doen! Mijn eerste ervaring met Mulder is dus dat bij verkoop niet goed geluisterd word naar wat de klant wilt en nodig heeft, qua service is het het probleem van de klant en qua communicatie kan er nog veel verbeterd worden. Waarschijnlijk voor personenauto's is het een goede dealer maar voor bedrijfswagens is er nog heel veel te verbeteren.

Vriendelijke mensen, prima geholpen, verstand van zaken.

Goed geholpen. Wisten al mijn vragen te beantwoorden. Werd zelf naar de garage gebracht om de speciale stoelen van een 3008 te bekijken en uit te proberen. Heel vriendelijke verkopers met verstand van zaken.

Fijn contact, duidelijke uitleg wat er moet gebeuren. Fijne warme wachtruimte met een krantje en keuze om iets te drinken.

Zie uitgebreidere beschrijving

Er wordt vooraf een duidelijk uitleg gegeven wat er bij een grote beurt wordt gecontroleerd en wat normaliter wordt vervangen. over de ruitenwissers werd keurig gebeld en mijn mening gevraagd. Zou geen minpunt weten te verzinnen. Een dik tevreden klant G. Boer Zuiderzeestraat 32 Sliedrecht

Parabool 1

3364 DH Sliedrecht