Mulder maakt een goede beurt

Auto moest voor de beurt, APK en problemen bij het derde remlicht. Auto werd keurig gehaald en in overleg teruggebracht. Natuurlijk mochten de reparatie en nieuwe onderdelen altijd goedkoper (is toch altijd weer een bedrag) maar tot tevredenheid is alles goed gebeurd.

Snel geholpen

Deskundig en snel geholpen

Professioneel en vlot

Ik was voor afgesproken tijd in de zaak en werd direct vriendelijk en professioneel geholpen. Kom hier zeker terug voor onderhoud

Top service, klantvriendelijk

Net bedrijf. Klant staat centraal. Keurige service. vriendelijk personeel

Ik word altijd zeer goed en prettig geholpen.

Waarom moet ik iedere keer weer uitvoerig reageren. Zie antwoord hierboven, dat vind ik genoeg.

Weer prettig geholpen en alle afspraken zijn nagekomen

Klant bij Mulder Sliedrecht, voorheen De Koning Papendrecht, al sinds 1990. Het onderhoud is om de 20.000 km, dus dan kom je niet zo vaak in de garage. Het leuke aan deze vestiging is dat je bij binnenkomst wordt verwelkomt als een oude bekende. De opgedragen werkzaamheden worden volgens afspraak en vakkundig uitgevoerd. Het komt zelden of nooit voor dat je terug moet met een teleurstelling. Kortom een voor mij zorgeloos adres. Mannen en vrouwen van vestiging Sliedrecht: ga zo door!!

Aanrader

Vriendelijk en attent. Denken goed met je mee.

Super service

Duidelijke uitleg, goed ontvangen

Keurig en goed geholpen.

We zijn keurig geholpen en voldoende geïnformeerd over de auto voordat tot koop werd overgegaan. Wijzigingen na de koopovereenkomst zijn op goede wijze verwerkt.

Zeer goede service en aflevering van de auto

Zeer goede service en aflevering van de auto

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Ik had problemen met mijn accu waardoor ik de garage niet kon bezoeken na overleg is er een monteur naar toe gekomen met een nieuwe accu en deze gemonteerd tot volle tevredenheid

Een tevreden klant

Goed geholpen bij peugoet Sliedrecht. Ook de thuisbreng service wordt gewaardeerd.

Toen ik mijn lease auto online had aangevraagd, werd ik meteen gebeld door een medewerker die de aanvraag intern ging verwerken. Hij hield me op de hoogte van alles en zorgde ook nog dat ik mijn ruim 5,5 schadevrije jaren om kon zetten in 6. Dat scheelde enorm in prijs! Ook kon ik mijn auto al na 3 weken ophalen!

Zeer goed personeel

Persoeel is vriendelijk denken met je mee naar een oplossing. Nemen de tijd voor je. Zijn deskundig in hun werk . Levering uitstekend werk af. Dus een aanrader voor iedereen. Gewoon een top garage.

Klant gericht personeel

Zeer ervaren en klant gericht personeel.. Vriendelijk en je wordt netjes te word gestaan. Denken met je mee voor een oplossing. Dus een top garage.

Vriendelijk en prettig te woord gestaan.

Prettig contact en vriendelijk personeel.

Prettig contact en vriendelijk personeel. Afspraken worden nagekomen.

Top geholpen. verdienen geen 10 maar een 11

André Kolders een heel prettige verkoper. Na thuis gekomen te zijn snapte ik de "auto"niet helemaal. Een telefoontje en het was opgelost. Hadden de taart dubbel en dwars verdient . Speciaal naar Sliedrecht gereden vanuit Vuren om hem als verkoper te krijgern. Denkt ook in oplossingen

Fantastische service

Prima personeel ik ben er blij mee!!

uitstekend!

Gewoon zeer goed !

Geweldige service!

Geweldige service, werkelijk top! Naast dat je auto er weer prima tegenaan kan na de jaarlijkse servicebeurt wordt er ook meegedacht in het verlenen van de juiste service en vinden van oplossingen. Zeer gewaardeerd en het aanbevelen waard!

Zeer prettig ontvangen en geholpen

Zeer prettig ontvangen en geholpen. Altijd snel antwoord op vragen/mails. Realistisch en prettig in de omgang.

Goede service, er wordt heel goed meegedacht!

gewoon goed

Correcte benadering, respectvolle behandeling en klantvriendelijk, goede service en goed werk geleverd, deskundig personeel

Prima geholpen! Overal wordt aan gedacht!

Parabool 1

3364 DH Sliedrecht