Goed geholpen, deskundige en vriendelijke medewerkers

Fijn , vriendelijk personeel

Fijn , vriendelijk personeel dat je wegwijs maakt wat er moet gebeuren met de auto. Warme ontvangst, lekker bakkie koffie of thee als je moet wachten. Zelfs kan je thuis gebracht worden als het onderhoud een dag duurt of er staat een fiets voor je klaar - wel even aangeven-.

Proberen het je altijd naar het zin te maken

Auto ook altijd mooi schoon na een beurt.

Word altijd goed geholpen.

Vanaf het moment dat afspraak is bevestigd ga ik met volle tevredenheid weer huiswaarts nadat de auto weer goed en wel is afgehandeld. En als er wat mankementen aan de auto wordt geconstateerd, wordt dat ook keurig met mij gecommuniceerd voordat ze daadwerkelijk overgaan tot het herstellen ervan. En een dikke tien voor mn de monteurs.

zeer goed

Ben zeer tevreden

Goede service,de auto was snel gerepareerd en de kosten vielen lager uit dan verwacht.

Goed en klantvriendelijk

De communicatie is prima en er wordt meegedacht ook voor een volgende keer

Zoals ik wilde.

Ik wilde gewoon een betrokken team. En de mensen die ik ontmoette gedroegen zich zo. Wat kan je meer verlangen. Ik hoop dat de monteurs ook goed zijn want daar kom ik voor. Maar dat kan ik niet beoordelen want die heb ik niet bezig gezien.

APK ging goed

Valt verder niet veel over te zeggen. De koffie was goed en het was met een uurtje gedaan dus kon weer wegrijden.

Deskundig en klantvriendelijk

x

Goede service, deskundig.

Goede service, staan altijd voor je klaar, ook bij pech.

Nooit klachten altijd goed

Nooit klachten.

Zeer te vreden

Zeer goede service en zeer vriendelijk

Lang moeten wachten maar uiteindelijk blij met het resultaat

Zie bovenstaande

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Geweldig geholpen met bezoek aan de garage.

Het maken van een afspraak en het gekregen advies voor nieuwe winterbanden was een prettig contact bij de balie. De auto was op tijd gereed inclusief het vervangen van een snaar waar ik apart gewaarschuwd ben vanwege het uitdrogen van die snaar. Dus het voorkomen voor mij van een probleem.

Toppie

Mijn afspraak maken was een initiatief van de garage zelf n.a.v. de wintercheck en kon op zeer korte termijn. Het verhelpen van de problemen kon gelijktijdig met een basisbeurt. Tijdens de beurt kreeg ik de extra problemen te horen, wat dat zou kosten en ze zouden toch proberen op tijd de onderdelen te krijgen zodat de auto toch dezelfde dag gereed zou zijn. Dat is ook gelukt en de kosten vielen zelfs wat lager uit. Keurig gedaan.

Tussendoor prima geholpen "behulpzaam en vriendelijk".

Snel en vakkundig geholpen. Er werd direct begrepen wat het probleem was. Dit bedrijf kan ik iedereen aanbevelen.

Heel tevreden

Bij werkplaats Sliedrecht geweest voor een wintercheck. Dit is goed en snel gebeurd. Ik werd gewezen op software update en meteen afspraak gemaakt om dit te laten uitvoeren. Ook dit is goed en snel gegaan. Beide onderhoud waren kosteloos.

Snel en goede service

Ik kwam binnen. Het werd duidelijk uitgelegd en de check was snel gedaan!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Zoals gebruikelijk ben al jaren niet anders gewend

Gastvrij

Zeer vriendelijke en ervaren personeelsleden

Super tevreden!

Er is door administratie werkplaats nog gebeld over de nog uit te voeren reparatie. "Of het juist was dat....". Ik kon mijn reparatie-afspraak nog uitbreiden met een APK keuring.

Ik moest erheen voor een terugroepactie. Gebeld en kon de volgende dag al terecht. Goed op de hoogte gehouden en dezelfde dag was hij al klaar. Vriendelijk personeel.

prima service zoals gewoonlijk

prima service zoals gewoonlijk

Gewoon goed

Word goed ontvangen bakje koffie met krantje als je kunt wachten Dus gewoon GOED.

Parabool 1

3364 DH Sliedrecht