Correct en professioneel

Verrassend en voortreffelijk.

Prettige ontvangst. Schitterende auto’s. Goede uitleg. Aantrekkelijke prijs. Mobilitics viel helaas wat tegen.

Zoals al vele jaren ....Zeer te vrede

Zoals al vele jaren ...zeer te vrede

Ik ben uitstekend geholpen door Peugeot Mulder in Sliedrecht. Ze hebben verstand over de auto's en het hele plaatje daaromheen. Ze helpen je graag met vragen die je hebt. Een belletje is nooit teveel voor Mulder in Sliedrecht.

Prima behandeling van het onderhoud aan onze Peugeot 406.

Uitlaat moest vervangen worden. Een complete nieuw niet meer beschikbaar. Uitgebreid overleg over de kosten van de beste onderdelen, die snel verkrijgbaar waren.

helemaal goed

Helemaal goed, volgens afspraak verlopen.

Bij Peugeot-dealer Mulder word ik altijd netjes te woord gestaan door de verkoper André Kolders

Ik ben gewoon tevreden over de benadering en medewerking van het verkoopteam. De informatie over de nieuwe auto en het op de hoogte houden van de eventuele aflevering is duidelijk gecommuniceerd.

Vriendelijk contactpersoon, vlotte levering van de auto

Ik heb m’n auto bij Mulder gekocht, prima service en net aandacht geleverd. Was een goede ervaring.

Heel tevreden met de onderhoudsbeurt van mijn auto. Prima.

Om naar huis te komen had ik mijn vouwfiets meegenomen en daar stond ik dan met 2 lege banden. Geen punt, bandjes werden opgepompt, ketting gesmeerd dus die is ook weer klaar voor de APK. Bedankt mensen.

Netjes gebeld bij onverwachte reparatie. Gelijk prijs gekregen zodat je niet verrast wordt bij afhalen van de auto.

Netjes en correct geholpen

Ik miste een instructie boekje , melde dit , en kreeg er één. Verder keurig op tijd alles geregeld

Top Service

Mijn auto is top onderhouden, zelfs een schoonmaak beurt gehad ;-)

Heek giede sfeer

Als er even een hick up in de levering van je nieuwe auto is dan brengen ze jouw auto gewoon op je woonadres!

Zoals altijd TOP

Goed advies, tevreden.

Alles snel en goed geregeld.

Uitstekend geholpen

Wij zijn uitstekend geholpen in het uitzoeken en regelen van een private lease van de nieuwe Citroën C4. Zeer vriendelijk personeel. Wij zullen graag weer terugkomen als we weer aan iets nieuws toe zijn.

In juli 2021 bij dit bedrijf geweest voor eventuele aankoop van een jong gebruikte Berlingo van.

We werden keurig te woord gestaan door een zeer deskundige verkoper, maar helaas bleek dat men niet had wat wij zochten. Verder geen probleem, want wat je niet hebt kun je niet verkopen. Maar de verkoper beloofde te gaan zoeken naar hetgeen wij zochten en zou ons binnen enkele dagen bellen. Echter nooit meer iets gehoord van dit bedrijf. Wij zijn toen zelf maar weer gaan zoeken, en vonden o.a. bij een andere vestiging van dit bedrijf de auto die aan onze wensen voldeed. Waarom zijn wij niet gebeld? Willen jullie geen auto's verkopen?

Klantvriendelijk in alle opzichten

Goede ontvangst. Afspraken nakomen en uitleg van alles wat er is gedaan. En zelfs de auto gewassen. Top.

Heel goede service

Vriendelijke ontvangst bij de receptie, dat geeft al vertrouwen. Klant vriendelijk, je wordt uitvoerig ingelicht wanneer er extra werkzaamheden uitgevoerd dienen te worden en gelijk een indicatie hoeveel het gaat kosten. Lekkere koffie.

Wat een fijn bedrijf!

Dit is zoals het hoort, hier staat de klant nog echt centraal.

Ben zeer tevreden.

Vriendelijk en deskundig personeel.

Perfecte service

Snel geholpen volgens afspraak.

alles was uitstekend geregeld ,zowel de afspraak , de duur van de reparatie en de wachtruimte

Ik ben zeer goed geholpen

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Parabool 1