In een woord te vangen; zie cijfer 10.

Prima adres

Goed en prettig geholpen

Mijn auto maakte al een tijdje rare jammerende geluiden bij de garage waar ik hem had gekocht deden ze weinig met dit probleem werd steeds uitgesteld...hier bij garage Mulder werd wél serieus naar mijn vraag geluisterd en het probleem verholpen. Ik rij nu weer met veel plezier in mijn peugeot 107!

Super vriendelijke, hulpvaardige mensen, komt allemaal gemeend over.

Ontvangst is altijd super vriendelijk, iedereen weet waar hij/zij het over heeft, planning, werkplaats, verkoop. Ook de mensen uit de werkplaats zeggen fatsoenlijk gedag of maken een praatje.

Meer dan prima

Valt niets verkeerds te ontdekken. Echt prima

Super relaxed geholpen.

Zeer netjes en heel leuk geholpen, geen opdringerige verkoper. Kan op je gemak alles bekijken en word vakkundig geholpen.

Super goed geholpen bij het uitzoeken van onze bedrijfswagen.

Heel erg fijn geholpen bij het uitzoeken van de juiste bedrijfswagen. Het advies was duidelijk en hierdoor hebben wij van Klover natuursteen een Peugeot Expert gekozen met de juiste opties die wij belangrijk vinden. Door André zijn we dingen niet vergeten en is de Expert comfortabel en heeft deze de juiste uitstraling die we zochten. Ook de uitleg van de bediening van de radio, cruise control enz werd goed uitgelegd. Bedankt André en iedereen die hierin heeft geholpen.

Goede Service

Alles prima verlopen. Een opmerking , volgens de gegevens van RDW is voor deze auto een terug roep actie ( JTX ) had dat niet gelijk mee genomen moeten worden ? Werkzaamheden bestaan uit het controleren en indien nodig in orde maken van deze ( achter ) remslangen.

Prettige en snelle verkoop!

De verkoper was ontzettend vriendelijk en heeft ons goed geholpen. De minimale schade die op de auto zat is snel verholpen waardoor ik ook zeer snel mijn auto kon ophalen. Top!

heel goed

ik ben heel tevreden over het contact met uw verkoper de heer Van der Wulp. Alles goed uitgelegd en alle vragen naar tevredenheid beantwoord.

Top team, proberen alles te doen voor je en alles uit te leggen.

Perfect!

Vriendelijk en deskundig personeel

alles goed geregeld

Alles goed geregeld

goede service

goede service

Altijd keurig en deskundig geholpen. Vriendelijk personeel.

Ik ben al meer dan 10 jaar klant en dat zegt m.i. alles

Klantvriendelijk en snel

Mijn auto had voor mijn deur een storing. Gebeld met Citroën Assistance en zodoende kwam autobedrijf Mulder snel langs met een monteur. Deze was vriendelijk en kreeg de auto snel aan de praat. Achter hem aangereden naar de garage en daar verder geholpen. Ik kwam er op deze wijze achter dat mijn huidige Citroën garage in Gorinchem deze service niet biedt. Voor mij een reden om van garage te wisselen.

mijn ervaring met mulder peugeot sliedrecht is prima

als je vragen of problemen hebt je wordt heel goed geholpen

Mijn ervaring was goed.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Prima ervaring

Heel blij met de aankoop van mijn nieuwe Peugeot 108 Allure. Ik heb 10 jaar tot volle tevredenheid in een Peugeot 107 gereden . Deze uitvoering is luxe ben er erg blij mee! Super dat ik mijn iPhone kan uitsluiten en op deze manier kan navigeren en bellen .. kortom een ontzettend fijne auto!

Goede service.en vriendelijke personeel

Ook snel mijn auto weer terug na een onderhoud beurt

Aflevering auto correct met heldere uitleg

Verkoper met kennis van zaken en heldere uitleg

vlotte afspraak en reparatie

tevreden klant

ondanks corona kon ik blijven wachten. De auto ging voor een apk en een beurt, deze zijn op tijd en vlug gedaan .Of ze goed gedaan zijn weet ik niet ben geen monteur. Wat onderdelen moesten vervangen worden ,kon ik ook op wachten maar zelf de keuze gemaakt om daar voor terug te komen . Deze zijn goed uitgevoerd en volgens prijsopgave. Kortom ik ben tevreden.

Wat een goede service!

Auto werd om 10.00 opgehaald en om 16.00 uur weer keurig thuisgebracht na de onderhoudsbeurt.

Top!!!!!!!

Vanaf het eerste contact met de medewerker Peter Schriel voelde ik me gehoord. Dit was totaal anders dan met andere garages en lease maatschappijen. Hij hield me op de hoogte hoe het met mijn lease aanvraag verliep. Hij nam de tijd om me alles uit te leggen, en heeft telkens mij het gevoel gegeven dat hij zijn volledige aandacht had voor mijn vragen en onzekerheden. Alleen al door zijn aanpak zou ik blijven terug komen naar Mulder in Sliedrecht.... Ps ik ben ook erg blij met mijn leaseauto, prijs en kwaliteit verhouding ook 5 sterren waard!

Parabool 1

3364 DH Sliedrecht