Zeer goed geholpen en fijne afhandeling

Er werden zeer aardig en vakkundig geholpen

Je kom voor jan met de korte achternaam.

Wat een balletent,oftewel een zeer slechte autoverkoper. Ik bel gisteren einde dag ivm een actie Citroën c3 van 3500 korting over de kleuren enz. Ik bel vanmorgen terug,dat ik graag even wil proefrijden vanmiddag voor ik een besluit neem. Na dik half uur in de file te hebben gereden,wordt me even vertelt dat een ander filiaal de auto heeft opgehaald huh,volgens mij hebben we afgesproken dat ik proef kom rijden toch?? Dus ik kom gewoon voor jan met de korte achternaam??? En je kon me niet even een belletje geven,dat de auto er niet is? Ik vind het te schandalig voor woorden,niet echt klantvriendelijk. Ook als je even staat te praten en zegt korting is zeker doordat er nieuw model komt,nee hoor alleen elektrisch komt nieuw ,goh vreemd zeg dat het wel op jullie site staat dat er ook een benzine model komt euh ja ja. Geen verstand van verkopen,en afspraken nakomen,of afspraken afbellen Nou hier komen we dus niet meer,zeer onprofessioneel iets afspreken en dan het af laten weten zonder af te bellen.

Gewoon prima

Mijn ervaring als klant is dat je op een fijne manier geholpen wordt en dat er aan alle kanten met je meegedacht wordt zodat je tevreden de deur uitgaat.

vakkundig,hulpzaam,vriendelijk en ze luisteren heel goed naar de klanten waavoor ze komen.

altijd behulpzaam wanneer je ook binnen stapt.

Heel behulpzaam

Zeer goed geholpen en hebben er voor gezorgd dat ik dit jaar 2023 toch mijn autootje fiat 500 kon rijden.

Distributie riem reparatie

Mijn 3008 heeft een productie fout in de distributieriem en de reparatie valt helaas buiten herstelvergoeding van Stellantis. Des ondanks heeft Mulder mij toch een redelijke coulance regeling aangeboden. De reparatie kan snel uitgevoerd worden.

Een fantastische dealer

Het team geeft duidelijk en helder aan waar ze voor staan. Altijd vooraf heldere informatie.

Uitmuntend

Zoek je een auto moet je zeker bij Mulder Alblasserdam langsgaan top dealer.

Goede service met een dikke plus.

In verband met aanrijding op zoek naar een nieuwe auto. Vanuit de garage goed meegewerkt om ervoor te zorgen dat auto zo snel mogelijk opgeleverd kan worden. Auto is zelfs netjes voor de deur afgeleverd.

Geen wanklank te bedenken.

Keurige afhandeling en zeer vriendelijke medewerkers. Zelfs briefje van de monteur. Heb dat in 52 jaar autorijden niet eerder meegemaakt.

Eerlijk en oprecht advies en service.

Prettig zaken gedaan, probleem keurig opgelost.

• Deskundigheid N.v.t.

Ik ben zeer tevreden over het uitvoeren van de werkzaamheden

Ik wil graag doorgeven dat ik buitengewoon tevreden ben over de uitgevoerde werkzaamheden en over de vriendelijke service. Niets dan lof!

Goed geholpen En prima afspraken gemaakt

Vriendelijke fijne mensen!

gastvrij en kundig

Prima ontvangst met blikje frisdrank. Dat maakt het wachten helemaal niet zo erg. Kundig en vriendelijk personeel.

Denkt met de klant mee.

Vriendelijk, professioneel, en nemen de tijd

Ondanks grote drukte aan de balie neemt personeel goed de tijd om naar eventuele opmerkingen te luisteren. Zeer vriendelijk en behulpzaam

Geweldig, zoals gewoonlijk !!!

Hebben alles gedaan om aan mijn wensen tegemoet te komen en de auto perfect afgeleverd!!

Prima!

Prima geholpen met het wisselen van de winterbanden. Wel de afgelopen periode veel duurder geworden...:(

Bijzonder prettig en persoonlijk

Sinds enkele jaren bij Muldee via Jan-Willem en zeer tevreden. Professioneel en eerlijk zonder poespas. Complimenten voor het team, ook bij de werkplaats

Vrolijk en zeer behulpzaam personeel.

Staan klaar voor de klant en de klant staat als nummer 1. Perfect.

Alles prima geregeld

Mijn auto was te laat voor de apk-keuring en een afspraak op korte termijn ging niet lukken. Toch mocht ik mijn auto voor de deur zetten en zou er worden gekeken of er tussendoor een mogelijkheid was om de keuring te doen. En dat is gelukt. Heel fijn dat het zo opgelost kon worden.

• Deskundigheid N.v.t.

Goed deskundig team