Goed deskundig team

Alles was naar behoren

Auto keurig afgeleverd op tijd en zag er netjes uit

Conform afspraak beveiligingsupdate uitgevoerd.

De beveiligingsupdate conform afspraak uitgevoerd en daarnaast ook de distributieriem gecontroleerd.

Gastvrijheid en kennis in één.

Vriendelijke vestiging die de klant willen en kunnen helpen.

Top Service

Vriendelijke personeel, gastvrij, klantvriendelijk, servicegericht, vakbekwaam, heerlijke koffie, lekker chocolade traktatie. Goede prijs/kwaliteit, Een professionele aanrader.

Perfect geholpen

Mijn eerste ervaring met Citroen Mulder Alblasserdam en ook gelijk een hele goede goed team perfect geholpen

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Alles goed geregeld en uitgevoerd

Zowel tel. Afspraak en reparatie is goed nagekomen. Vriendelijk , netjes en correct.

Heel persoonlijk

Top ervaring ze staan altijd voor je klaar

Ik had geen afspraak, maar mijn remlichten bleven branden,en ik moest op vakantie. Ik ben toch gelijk geholpen. Heel vrindelijk personeel. SUPER ALLEMAAL.

Gratis zomercheck op een zeer warme dag. Vriendelijke ontvangst met koude frisdrank. Er werd keurig op tijd gewerkt.

Afspraak verliep geheel zoals gepland.

Prima geholpen!

Ik kwam voor een storing om 07.30 uur die bij het wegrijden thuis op de display te lezen was maar wat ik ook merkte met het rijden. Auto achtergelaten en na een telefoontje eind middag mocht ik de auto weer ophalen.

Prima e vlot geholpen

correct en "to the point"

zoals gezegd: correct en "to the point".

Goed bedrijf!

Goed!

Deze keer goed.

Wacht nog steeds op een reactie van de vorige beurt. Dit gaat om de beurt in 2022, is nu contact geweest met Mulder Alblasserdam.

Kan niet beter

Topservice!

Ondanks de drukte is mijn probleem snel opgelost. Prima meegedacht! En zoals altijd weer netjes een prijsopgave vooraf. Mijn complimenten.

Zeer prettig

Vriendelijk en snel geholpen

1 dag voor mijn vakantie een vakantiecheck laten uitvoeren. Prima geholpen en tijdens de check met een lekkere kop koffie gezellig zitten praten met een andere tevreden klant. Met een gerust hart op vakantie gegaan. Peugeot Mulder Alblasserdam, een aanbeveling waard!

Fine persoonlijke benadering.

Bij Mulder bestaat de menselijke maat nog. Je voelt je altijd welkom als je de showroom binnen stapt.

Geen woorden voor!

Er was niets teveel vanuit autobedrijf Mulder op de vrijdag avond dat het ongemak ontstond. Bellen en we mochten langs komen, na een duidelijk afspraak. Daarnaast werd er een zeer zeer prettige oplossing aangeboden. maar dit was nog niet alles, na het verkrijgen vd informatie dat onze auto gereed was, kwam de SERVICE naar voren, waar mijn vrouw en ik, dit als ZÉÉR klant vriendelijk ervaren. Daarnaast met nog een technische vraag, was het ook nu GEEN probleem , om ook hier tijd voor vrij te maken. Daarna door de monteur zeer gedetailleerd geïnformeerd waar rekening mee te houden. Nu wat wil een klant nog meer, Ik zou het echt niet weten!!. Gewoon TOP allemaal. Ook tijdens de verkoop zijn wij zeer op ons gemak gesteld. Idia en ik begrijpen dat dit allemaal TEAM werk is, maar........... in deze willen wij toch een groot compliment maken voor Jan Willem 't Hart. Jan Willem, BEDANKT!! Salut, Idia en René

Top team.

Hele goede service. Je bent geen nummer. En klanten worden gewaardeerd

Klantgericht

Duidelijke informatie en advies. Eerder gemaakte afspraken, netjes nagekomen.

Kelvinring 86

2952 BG Alblasserdam